- Waardering
- 2.952
Nou ik ben net naar de apotheek geweest maar immunixx hadden ze nog nooit van gehoord.. Kreeg wel gewoon spuiten en naalden mee gelukkig.
@cools
"Nee, alleen bij sommige mensen (met een actiever aromatase enzym) is het nodig om tijdens de kuur primo te verhogen en test te verlagen. Dus je verhinderd de omzetting dan."
Je quote mij met bovenstaand antwoord, maar of ik begrijp je niet of dat is aan iemand anders gericht?
http://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/imunixx-100-90-tabletten/
Ajb
Je hebt ook van 30 stuks voor 20euro.---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:27 ----------
Ja tuuurlijk, Skydirk zit vol met onzin
Trust me, heb t 2 keer gedaan, en ben sindsdien zwaar tegenstander, en raad iedereen af om AI's te gaan nemen.
Is totaal niet geschikt voor bodybuilding gezien de bijwerkingen.
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:02 ----------
Of provi erbij nemen
Proviron is geheel nutteloos. Het is achterhaald. Het is een sterk androgeen, niet anabool middel. Het werkt door aan SHBG te binden zodat er minder van je andere producten aan binden en zelfde voor het aromatase enzym.
Maar dan kan je beter primo uppen, heb je nog wat anabole effecten.
Hechting aan SHBG gaat als volgt. DHT hecht het sterkste, dan testosteron en dan oestrogeen.
Ivm het aromatase enzym is proviro even sterk in hechting als primo en test.
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 18:28 ----------
Cools qoute goed. Omdat je door het gebruik van primo de omzetting naar oestrogeen voorkomt zal je geen last krijgen van gyno. Sommige mensen hebben een actiever aromatiseringsenzym en die kunnen dan beter iets meer primo nemen...
idd, dus 250primo-200test of (indien nodig) 300primo-150test.
Laatst bewerkt: