AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hoe komt het trouwens dat de hersteltijden voor al deze 6wk kuren nog steeds rond de paar maanden zitten? Ik las altijd dat de vuistregel was hersteltijd=lengte kuur+lengte nakuur.

Daarnaast vraag ik me af of dat 2x 6wk kuren ipv bijv 1x 12wk voor meer netto winst ook zou gelden voor een test-only. Of is dat iets wat ik zelf maar keer moet ondervinden?

Hoe komt het trouwens dat de hersteltijden voor al deze 6wk kuren nog steeds rond de paar maanden zitten? Ik las altijd dat de vuistregel was hersteltijd=lengte kuur+lengte nakuur.

Daarnaast vraag ik me af of dat 2x 6wk kuren ipv bijv 1x 12wk voor meer netto winst ook zou gelden voor een test-only. Of is dat iets wat ik zelf maar keer moet ondervinden?
6 weken + 2 weken nakuur is 8weken, wat 2maand is= enkele maanden? :p
denk dat je voor je laatste vraag dat zelf zult moeten ondervinden idd

6 weken + 2 weken nakuur is 8weken, wat 2maand is= enkele maanden? :p
denk dat je voor je laatste vraag dat zelf zult moeten ondervinden idd
Had het inderdaad even wat duidelijker moeten verwoorden. Ik lees bij de 6 weken kuren letterlijk: 'Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.'
Dus iets meer dan 2 maanden ;) Vroeg me dus af wat daar de reden voor was.
Bedankt in ieder geval voor je tweede antwoord.

Kan inderdaad gewoon terugkomen na nolva omdat dit afhangt van je androgeen-oestrogeen verhouding nadien.

Je kan aromasin apart proberen, maar vermoed dat dit nadien ook weer terugkomt.

Theorie achter de hcg gevolgd door clomid is dat dit je androgeen-oestrogeen balans herstelt nadien door LH receptoren gevoeliger te maken en dus testosteronproductie te verhogen. Dus ik zou eens proberen 500iu hcg om de 4 dagen gedurende 2-3 weken gevolgd door clomid.

oke thnx Cools! en voor hoelang de clomid en hoeveel mg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.127
Cools, is het mogelijk om met alleen toediening van hcg, op een bloedtest binnen de referentiewaarde van puur en alleen testosteron te vallen?

Ja, als je goed op hcg reageert is 500iu hcg 2x/week voldoende. Soms is 750-1000iu nodig.

• #9.129

En waar is die vuistregel op gebaseerd? :p Heeft iemand eens verzonnen uit gemakkelijkheid.

Hangt van je herstel af wat je overhoud uiteindelijk. Hoe beter je herstel hoe meer kans spiermassa te behouden.

@Cools, Stel ik heb alleen masteron tot mijn beschikking en geen Primobolan
Hoe zou je de verhoudingen met Test aanhouden?
6 weken.
Test 375 plus Mast 200?

Bedankt weer

Had het inderdaad even wat duidelijker moeten verwoorden. Ik lees bij de 6 weken kuren letterlijk: 'Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.'
Dus iets meer dan 2 maanden ;) Vroeg me dus af wat daar de reden voor was.
Bedankt in ieder geval voor je tweede antwoord.
Dat wil niet zeggen dat je tegen die tijd volledig hersteld bent.

Ja, als je goed op hcg reageert is 500iu hcg 2x/week voldoende. Soms is 750-1000iu nodig.
Maakt het nog uit op welk moment na toediening van 500iu in dan ga bloedprikken? prik nu op donderdag en zondag avond 500iu en moet over zo'n 5 weken bloedprikken. Laatste injectie test 250mg is gisteren gezet dus moet dan wel goed komen?

• #9.139
Maakt het nog uit op welk moment na toediening van 500iu in dan ga bloedprikken? prik nu op donderdag en zondag avond 500iu en moet over zo'n 5 weken bloedprikken. Laatste injectie test 250mg is gisteren gezet dus moet dan wel goed komen?

Eerste 2 dagen is het wat hoger dan dag 3,4 en 5. Je test e gaat binnen 5 weken geen merkbaar effect meer hebben, dus komt goed ;)

Terug
Naar boven