Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Is het niet een idee om bijvoorbeeld enkel de eerste 2 wk een AI te pakken zoals arimidex om de vochtretentie te beperken? Ik heb namelijk begrepen (en daarnaast ook zelf ervaren) dat de meeste vochtretentie aan het begin van je kuur optreedt. Uiteraard moet je het gebruik van ari proberen te beperken om het rebound effect (zoals ik het nu even noem) zo veel mogelijk te beperken. Maar vraag me dus af of hier een soort balans in te bereiken is die voor de gebruiker voordelig zou kunnen zijn.

Is het niet een idee om bijvoorbeeld enkel de eerste 2 wk een AI te pakken zoals arimidex om de vochtretentie te beperken? Ik heb namelijk begrepen (en daarnaast ook zelf ervaren) dat de meeste vochtretentie aan het begin van je kuur optreedt. Uiteraard moet je het gebruik van ari proberen te beperken om het rebound effect (zoals ik het nu even noem) zo veel mogelijk te beperken. Maar vraag me dus af of hier een soort balans in te bereiken is die voor de gebruiker voordelig zou kunnen zijn.
En wat denk je dat er weer gebeurd na het stoppen met ari?

@Cools: Graag je voorkeur voor het volgende voorstel: 1,2,3 of 4?
Alles 8- 10 weken omdat dit mijn laatste kuurtje zal zijn.

1-
Test 250 +Primo 300 (kans is erg groot dat dit fake primo zal zijn dus gewoon masteron)
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
Test 250 +Deca 100 + Masteron 200
4-
Test 500 + Masteron 200

Wederom bedankt.

Best nuttig aangezien ik hiermee aangeef dat je het niet begrijpt en je misschien even wat basale info moet opsnorren.
Wat zou ik dan volgens jou niet begrijpen? Je bent het dus niet met me eens dat je in het begin het meeste vocht vasthoudt? Dat kan.

Haantjes gedrag :D

1-
Test 250 +Primo 300 (kans is erg groot dat dit fake primo zal zijn dus gewoon masteron)
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
4-
Test 500 + Masteron 200

Wederom bedankt.

Denk je niet dat het beter is om gewoon iets te kiezen en er voor te gaan ipv elke week een nieuw kuurvoorstel doen?

1-
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
4-
Test 500 + Masteron 200

Wederom bedankt.

Gewoon niks doen als dit je laatste kuurtje zal zijn.

Je kunt toch gewoon nog wat gains pakken zonder altijd te moeten blijven kuren? mits je niet op je natuurlijke limiet zit.

Jonge bespaar jezelf ellende, moeite, geld en weet ik veel wat nog meer. Als jij straks naturel wilt blijven doe dan deze kuur gewoon niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.179

Dat gaat niet werken.

De hoeveelheid vocht is afhankelijk van de hoeveelheid oestrogeen bij gebruik van aas. De eerste weken wordt dat vocht aangevuld afhankelijk van die hoeveelheid, dus na 2 weken een AI nemen ga je alsnog die hoeveelheid vocht opbouwen.

En het is ook nutteloos. De hoeveelheid vocht en oestrogeen ondersteund de anabole effecten, dus je gaat er niet meer mee overhouden. Beste manier blijft een goede kuur samenstellen en dus goede A:E balans.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.180

1-
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
4-
Test 500 + Masteron 200

Wederom bedankt.

Kans is groot op fake alles behalve bij testosteron is de kans kleiner.

Keuze 1 zou ik gaan, maar 2 en 3 kan ook. 4 al zeker niet.

Terug
Naar boven