- Waardering
- 2.952
Cools ik wil je test-mast 350-200 gaan doen voor te cutten. Aanradertje dus?
Ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools ik wil je test-mast 350-200 gaan doen voor te cutten. Aanradertje dus?

En wat denk je dat er weer gebeurd na het stoppen met ari?Is het niet een idee om bijvoorbeeld enkel de eerste 2 wk een AI te pakken zoals arimidex om de vochtretentie te beperken? Ik heb namelijk begrepen (en daarnaast ook zelf ervaren) dat de meeste vochtretentie aan het begin van je kuur optreedt. Uiteraard moet je het gebruik van ari proberen te beperken om het rebound effect (zoals ik het nu even noem) zo veel mogelijk te beperken. Maar vraag me dus af of hier een soort balans in te bereiken is die voor de gebruiker voordelig zou kunnen zijn.
Minder vochtretentie omdat je dan al een paar weken aan het kuren bent.En wat denk je dat er weer gebeurd na het stoppen met ari?
Snap jij het wel?Minder vochtretentie omdat je dan al een paar weken aan het kuren bent.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Best nuttig aangezien ik hiermee aangeef dat je het niet begrijpt en je misschien even wat basale info moet opsnorren.
Wat zou ik dan volgens jou niet begrijpen? Je bent het dus niet met me eens dat je in het begin het meeste vocht vasthoudt? Dat kan.Best nuttig aangezien ik hiermee aangeef dat je het niet begrijpt en je misschien even wat basale info moet opsnorren.
Je bent met arimidex aan het symptoombestrijden. Als je stopt met ari knalt dat vocht er gewoon aan......Wat zou ik dan volgens jou niet begrijpen? Je bent het dus niet met me eens dat je in het begin het meeste vocht vasthoudt? Dat kan.
Laat maar.Je bent met arimidex aan het symptoombestrijden. Als je stopt met ari knalt dat vocht er gewoon aan......
@Cools: Graag je voorkeur voor het volgende voorstel: 1,2,3 of 4?
Alles 8- 10 weken omdat dit mijn laatste kuurtje zal zijn.
1-
Test 250 +Primo 300 (kans is erg groot dat dit fake primo zal zijn dus gewoon masteron)
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
Test 250 +Deca 100 + Masteron 200
4-
Test 500 + Masteron 200
Wederom bedankt.
1-
Test 250 +Primo 300 (kans is erg groot dat dit fake primo zal zijn dus gewoon masteron)
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
4-
Test 500 + Masteron 200
Wederom bedankt.
Gewoon niks doen als dit je laatste kuurtje zal zijn.
Je kunt toch gewoon nog wat gains pakken zonder altijd te moeten blijven kuren? mits je niet op je natuurlijke limiet zit.
bepaal ik nog altijd zelf kerelJonge bespaar jezelf ellende, moeite, geld en weet ik veel wat nog meer. Als jij straks naturel wilt blijven doe dan deze kuur gewoon niet.
Is het niet een idee om bijvoorbeeld enkel de eerste 2 wk een AI te pakken zoals arimidex om de vochtretentie te beperken? Ik heb namelijk begrepen (en daarnaast ook zelf ervaren) dat de meeste vochtretentie aan het begin van je kuur optreedt. Uiteraard moet je het gebruik van ari proberen te beperken om het rebound effect (zoals ik het nu even noem) zo veel mogelijk te beperken. Maar vraag me dus af of hier een soort balans in te bereiken is die voor de gebruiker voordelig zou kunnen zijn.
1-
2-
Test 375 +Masteron 200
3-
4-
Test 500 + Masteron 200
Wederom bedankt.