AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

ik heb je een PM gestuurd ;-)
Cools zoals besproken;
Mijn testosteron is dus nu op het niveau van eind september 2014 (na mijn eerste kuur) maar voor het kuren was deze het dubbele.
Zoals jij al zei hebben we dieliever op pre-kuurperiode, dat deze dat nu niet is ligt aan de test kuur van toen.

Dus ik ben hersteld, maar vraag is of dat nog beter kan...

Zal je diep genoeg in je glute gaan als je 10-11% bodyfat bent en ipv 40mm een 30mm injectienaald gebruikt? Mensen ervaringen met 30mm lengte voor glute? Ik hoor het graag!

Ik merk nu na 6 weken wel dat mn ballen een slappe hap beginnen te worden (test-only 375mg EW) en wil nu toch 1000iu hcg / wk toevoegen voor de resterende 6 weken. Weet iemand of dat nog zin heeft? Of ben ik uberhaupt te laat?
Daarnaast vind ik het lastig om de juiste dosering hcg te vinden voor een bepaalde dosis test-e (375mg/EW in mijn geval). Is hier een bepaalde regel voor of is het altijd gewoon 1000iu/wk?

Ik merk nu na 6 weken wel dat mn ballen een slappe hap beginnen te worden (test-only 375mg EW) en wil nu toch 1000iu hcg / wk toevoegen voor de resterende 6 weken. Weet iemand of dat nog zin heeft? Of ben ik uberhaupt te laat?
Daarnaast vind ik het lastig om de juiste dosering hcg te vinden voor een bepaalde dosis test-e (375mg/EW in mijn geval). Is hier een bepaalde regel voor of is het altijd gewoon 1000iu/wk?
pag 1
lekker bezig man

Hoi Cools, een vraag over clenbuterol.

Volgende week maandag start ik met test e en bold. 350/400 gevolgd door 2x 500iu hcg 10 weken.

De laatste 4 weken wil ik onder onderhoud gaan eten en clenbuterol toevoegen (week 9-13) Wat is de beste optie clen toevoegen in week 8-10 en 12 en 13 en dan starten met clomid of juist in de 4 weken van de PCT en dan 2 dagen on 2 dagen off 4 weken, wat vind jij hiervan? Is dit een goed idee, lees veel verschillende dingen.

Alle "gains" smelten als sneeuw voor de zon!!

Alle "gains" smelten als sneeuw voor de zon!!

Kan je dit ook onderbouwen? Is dit zo, ik lees namelijk dat clen in de PCT fase ervoor zorgt dat je massa behoud en toch harder en droger wordt. Die vocht en vet kilo’s 3-4 kilo verlies je toch wel na je PCT en houd je er waarschijnlijk 4-5 kilo over. Bedoel je de vocht en vet gains @Bosco55555 ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.149
Cools zoals besproken;
Mijn testosteron is dus nu op het niveau van eind september 2014 (na mijn eerste kuur) maar voor het kuren was deze het dubbele.
Zoals jij al zei hebben we dieliever op pre-kuurperiode, dat deze dat nu niet is ligt aan de test kuur van toen.

Dus ik ben hersteld, maar vraag is of dat nog beter kan...

Om daar zeker van te kunnen zijn zou je kuren nog een paar maanden moeten uitstellen. 6 maanden tot 1 jaar om te kijken of je testosteron nog hoger komt.

Maar betwijfel dat dit gaat gebeuren :p

• #9.150
  • #9.151
Hoi Cools, een vraag over clenbuterol.

Volgende week maandag start ik met test e en bold. 350/400 gevolgd door 2x 500iu hcg 10 weken.

De laatste 4 weken wil ik onder onderhoud gaan eten en clenbuterol toevoegen (week 9-13) Wat is de beste optie clen toevoegen in week 8-10 en 12 en 13 en dan starten met clomid of juist in de 4 weken van de PCT en dan 2 dagen on 2 dagen off 4 weken, wat vind jij hiervan? Is dit een goed idee, lees veel verschillende dingen.

Hoeveel weken ga je kuren en hoeveel weken hcg nadien?

Geen clen, gewoon hoger in androgeen en lager in oestrogeen. Combi clen+aas is dubbel op voor je hart.

8 of 10 weken, hcg 3 weken doortrekken na laatste injectie. Daarna starten met clomid.

Ik twijfel toch nog een beetje dus vandaar dat ik het hier vraag: hcg in week 6 nog toevoegen (kuur van 10 weken) of hcg laten zitten en kuur eerder afkappen na bijv. week 8? Vanuit het oogpunt om zo veel mogelijk netto vvm te behouden. Op dit moment heb ik 5 kilo 'gewonnen' op test-only 375mg. Wellicht ook wat vocht maar minimaal vet gok ik (taille is ongeveer hetzelfde gebleven).

Mooie gains man 5kg in 5wkn
Ik zeg door naar de 10kg in 10wkn

Cools ik wil je test-mast 350-200 gaan doen voor te cutten. Aanradertje dus?

Ik twijfel toch nog een beetje dus vandaar dat ik het hier vraag: hcg in week 6 nog toevoegen (kuur van 10 weken) of hcg laten zitten en kuur eerder afkappen na bijv. week 8? Vanuit het oogpunt om zo veel mogelijk netto vvm te behouden. Op dit moment heb ik 5 kilo 'gewonnen' op test-only 375mg. Wellicht ook wat vocht maar minimaal vet gok ik (taille is ongeveer hetzelfde gebleven).
Da's vooral vocht dat in je spieren zit waarvan je al snel een groot deel verliest de eerste weken na je kuur. Dat is het eerste wat er gebeurt in het begin van je kuur. Je dacht toch niet dat je lichaam op die dosis op een paar weken tijd zuiver spierweefsel kan aanmaken. Optie 1 moet je doen. HCG toevoegen en je kuur 10 weken laten lopen.

Da's vooral vocht dat in je spieren zit waarvan je al snel een groot deel verliest de eerste weken na je kuur. Dat is het eerste wat er gebeurt in het begin van je kuur. Je dacht toch niet dat je lichaam op die dosis op een paar weken tijd zuiver spierweefsel kan aanmaken. Optie 1 moet je doen. HCG toevoegen en je kuur 10 weken laten lopen.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De eerste 2 kilo zaten er namelijk al direct in de eerste week aan. Ik ga je advies opvolgen. Bedankt.

200 test-c
600 bold
2x500 iu hCG

Dit goed @Cools ?

• #9.160

Je kan zelfs zuiver spierweefsel snel aanmaken zonder aas :p De hoeveelheid ligt anders en dit wordt zeer sterk versneld door aas gebruik.

Maar gemiddeld vocht dat je verliest na een kuur is 3-4kg, bij hoog oestrogene kuren zelfs meer. Bij mijn voorgestelde kuren 2-3kg.

Terug
Naar boven