AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat is een keuze, je zal veel sneller dat bereiken met. En mogelijk kan je ook meer spiermassa overhouden dan naturel door bepaalde veranderingen.

De eeuwenoude vraag (tientallen jaren) blijft wat kan je naturel behalen? Niemand kan het nog echt zeggen tegenwoordig.

Goeie vraag: wat is je natty Max? Ik blast en cruise niet, ga altijd off tussen me kuren en weeg toch nauwlijks lichter als 98/100kg. Terwijl men vaak claimt dat voor mijn lengte dit boven "mijn natty" Max zou zijn.
 
Goeie vraag: wat is je natty Max? Ik blast en cruise niet, ga altijd off tussen me kuren en weeg toch nauwlijks lichter als 98/100kg. Terwijl men vaak claimt dat voor mijn lengte dit boven "mijn natty" Max zou zijn.
Denk als je nu zou stoppen met kuren helemaal dat je gaat zakken qua gewicht tot aan je natty grens. Als je elke jaar paar x kuurt dan blijf je terugvallen uiteindelijk op die 98kg.
 
Denk als je nu zou stoppen met kuren helemaal dat je gaat zakken qua gewicht tot aan je natty grens. Als je elke jaar paar x kuurt dan blijf je terugvallen uiteindelijk op die 98kg.

wat een onzin dit zeg en wat een mentaliteit is dit dan wel niet?
 
Dan kan je beter niet kuren. Tot die conclusie ben ik toch een tijdje geleden gekomen.
Bespaard veel tijd, moeite, geld en frustratie imo.

Een kuurtje nadat je even bent uitgevallen bijvoorbeeld vind ik een aangename inhaalmanouvre.
 
Stel:
2 scenario's
Situatie 1:
Persoon traint 20 jaar naturel.
Situatie 2;
Dezelfde persoon traint eerst 10 jaar naturel en neemt in jaar 11-15 5 AAS kuren en traint daarna weer naturel door tot 20 jaar.
Ik zelf denk dat Situatie 2 er meer uit heeft gehaald dan in Situatie 1.
 
Cools: que gains wat is beter?

Test 500 per week?
Of Test 375 + 125 Deca?
 
Denk als je nu zou stoppen met kuren helemaal dat je gaat zakken qua gewicht tot aan je natty grens. Als je elke jaar paar x kuurt dan blijf je terugvallen uiteindelijk op die 98kg.
Dat denk ik niet. Zie scenario's die powerfull schetst.
 
Stel:
2 scenario's
Situatie 1:
Persoon traint 20 jaar naturel.
Situatie 2;
Dezelfde persoon traint eerst 10 jaar naturel en neemt in jaar 11-15 5 AAS kuren en traint daarna weer naturel door tot 20 jaar.
Ik zelf denk dat Situatie 2 er meer uit heeft gehaald dan in Situatie 1.
Ik denk het niet en denk dat ze na 20 jaar even ver staan. En diegenen die gedurende die 5 jaar zwaar en constant gekuurd hebben, zullen zelfs de moed niet meer hebben om daarna terug naturel te trainen. Zij zullen niet meer trainen en dus veel minder ver staan dan persoon 1 of in sommige gevallen heel hun leven testosteron moeten krijgen. Diegenen die lichte Coolskuurtjes hebben gedaan gedurende die 5 jaar, zullen misschien wel verder trainen zonder te gebruiken maar zullen terug naar het niveau komen van persoon 1. Zelfs gedurende die 5 jaar dat ze gebruiken, zullen ze niet veel winnen tov persoon 1. Persoon 1 zal waarschijnlijk heel zijn leven blijven trainen en in goede shape verkeren. Uiteindelijk zal persoon 1 diegene zijn die op het einde van de rit in de beste conditie zal verkeren.
 
Ik denk het niet en denk dat ze na 20 jaar even ver staan. En diegenen die gedurende die 5 jaar zwaar en constant gekuurd hebben, zullen zelfs de moed niet meer hebben om daarna terug naturel te trainen. Zij zullen niet meer trainen en dus veel minder ver staan dan persoon 1 of in sommige gevallen heel hun leven testosteron moeten krijgen. Diegenen die lichte Coolskuurtjes hebben gedaan gedurende die 5 jaar, zullen misschien wel verder trainen zonder te gebruiken maar zullen terug naar het niveau komen van persoon 1. Zelfs gedurende die 5 jaar dat ze gebruiken, zullen ze niet veel winnen tov persoon 1. Persoon 1 zal waarschijnlijk heel zijn leven blijven trainen en in goede shape verkeren. Uiteindelijk zal persoon 1 diegene zijn die op het einde van de rit in de beste conditie zal verkeren.

Misschien heb je gelijk maar misschien ook weer niet.

Ik trainde al 20 jaar naturel en ik ging al jaren niet meer voorruit. 3 jaar geleden ben ik begonnen met 2 kuurtjes a la Cools.
Anavar 30 mg en Test250+ Primo 200. In totaliteit heb ik er 4-5 kg netto aan over gehouden wat ik ook niet verlies. Train en eet altijd hetzelfde. Ben dus voorruit gegaan wat zonder de kuurtjes van Cools never nooit zou zijn gebeurd.
 
cools,

verlaagd deca net zoals tren de t3 waarden ook? of is het een eigenschap die tren alleen bezit?
 
Misschien heb je gelijk maar misschien ook weer niet.

Ik trainde al 20 jaar naturel en ik ging al jaren niet meer voorruit. 3 jaar geleden ben ik begonnen met 2 kuurtjes a la Cools.
Anavar 30 mg en Test250+ Primo 200. In totaliteit heb ik er 4-5 kg netto aan over gehouden wat ik ook niet verlies. Train en eet altijd hetzelfde. Ben dus voorruit gegaan wat zonder de kuurtjes van Cools never nooit zou zijn gebeurd.
Maar 4-5 kg stelt ook niets voor. Dat zie je op de weegschaal maar in de spiegel merk je daar nauwelijks iets van. Ik denk dat ik je toch al berichten heb zien posten van iets zwaardere kuurtjes nog geen jaar geleden. Kuurtjes waar je het dubbele gebruikte. Masteron, primo, deca. Laatste kuur een half jaar geleden. Of vergis ik mij?
 
Goeie vraag: wat is je natty Max? Ik blast en cruise niet, ga altijd off tussen me kuren en weeg toch nauwlijks lichter als 98/100kg. Terwijl men vaak claimt dat voor mijn lengte dit boven "mijn natty" Max zou zijn.

Ik vermoed dat met kuren de natty max verlegt wordt, maar kan het ook mis hebben :p
 
Cools: que gains wat is beter?

Test 500 per week?
Of Test 375 + 125 Deca?

Moeilijke.

Deca zou op lagere doseringen anaboler zijn dan test (tot 300mg dacht ik), maar daarboven is test anabolen. Bv. 500mg test is anaboler dan 500mg deca, maar 200mg deca is anaboler dan 200mg test.

De vraag is hoe dit met combineren zit. Ik denk dat het resultaat gelijkend zal zijn.
 
Maar 4-5 kg stelt ook niets voor. Dat zie je op de weegschaal maar in de spiegel merk je daar nauwelijks iets van. Ik denk dat ik je toch al berichten heb zien posten van iets zwaardere kuurtjes nog geen jaar geleden. Kuurtjes waar je het dubbele gebruikte. Masteron, primo, deca. Laatste kuur een half jaar geleden. Of vergis ik mij?

4-5kg pure spiermassa is meer dan je denkt. Ziet er beter uit dan 4-5kg vet alvast :D

En als dit naturel niet meer kon bereiken en het met kuren behaalt heeft en kan behouden bevestigd dat de grens verlegt is.

Misschien kon het nog naturel door aanpassing in voeding en training of bepaalde supplementen, maar hoe lang zou dat dan weer geduurd hebben als het mogelijk was.
 
cools,

verlaagd deca net zoals tren de t3 waarden ook? of is het een eigenschap die tren alleen bezit?

Alle aas hebben effect op je schildklier, androgeen en oestrogeen hebben elk hun eigen effect hierop.Tren is heel androgeen met een sterk effect en als ik het goed heb zou T4 juist dalen door hogere conversie naar T3 (even opzoeken, kom ik zo op terug).
 
Zo te zien hebben alle aas een effect op de schildklier. Androgenen en oestrogenen zouden een tegengesteld effect hebben.

Androgenic-anabolic steroid effects on serum thyroid, pituitary and steroid hormones in athletes.
Androgenic-anabolic steroid effects on serum thyroid, pituitary and steroid hormones in athletes. - PubMed - NCBI

The effects of sex-steroid administration on the pituitary (pdf)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CFcQFjAF&url=http://www.eje-online.org/content/155/1/11.full.pdf&ei=GrDXVKPCD4LkaoXjguAP&usg=AFQjCNFj96WKu0RoskK8U6F5a9-Ld4x84g

EFFECTS OF ESTROGEN AND TESTOSTERONE ON CIRCULATING THYROID HORMONE
EFFECTS OF ESTROGEN AND TESTOSTERONE ON CIRCULATING THYROID HORMONE* | The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism | Oxford Academic


Hoe we de effecten van tren dan kunnen verklaren? We weten dat het een zeer sterk androgeen is, mogelijk een sterk progestageen en een mogelijke stimulator van de glucocorticoiderecptor. Het effect op de oestrogeenreceptor is nog onbekend, maar wel bestaand.

Trenbolone lowers T4 and T3 - Professional Muscle

Zo zat het dus ongeveer.
 
Maar 4-5 kg stelt ook niets voor. Dat zie je op de weegschaal maar in de spiegel merk je daar nauwelijks iets van. Ik denk dat ik je toch al berichten heb zien posten van iets zwaardere kuurtjes nog geen jaar geleden. Kuurtjes waar je het dubbele gebruikte. Masteron, primo, deca. Laatste kuur een half jaar geleden. Of vergis ik mij?

4-5 kg schoon zie ik wel aan mijn lichaam. Natuurlijk niet spectaculair maar wel wat verbetering en in totaliteit ben ik zelfs wat droger geworden.
Nee hoor. Ik heb misschien wel eens kuurvoorstellen gedaan maar mijn 2e kuurtje Test250 plus primo 200 is ruim 1 jaar geleden.
Ik ben sinds 1 week geleden begonnen met mijn 3e kuurtje. Test250 plus Mast 200 plus Deca 125 (voor mijn aanhechtingen en gewrichten)
 
4-5kg pure spiermassa is meer dan je denkt. Ziet er beter uit dan 4-5kg vet alvast :D

En als dit naturel niet meer kon bereiken en het met kuren behaalt heeft en kan behouden bevestigd dat de grens verlegt is.

Misschien kon het nog naturel door aanpassing in voeding en training of bepaalde supplementen, maar hoe lang zou dat dan weer geduurd hebben als het mogelijk was.

Ik heb alles geprobeerd supplementen enzo, andere voedingsschema, anders trainen maar naar 20 jaar ga je echt niet meer voorruit. Dan helpen je kuurtjes zeker, beter dan niks en relatief safe.
Ik zie zoveel jongens redelijk tot zwaar kuren en daarna weer flink terug vallen ook als ze op een cruise zitten. Heel veel krijgen daardoor mentale issues en om nog maar niet te spreken over lichamelijk klachten,
Iemand met een fatsoenlijke basis en 1 keer per jaar een cools kuurtje, daar kan toch niks mis mee zijn denk ik dan. Hoewel ik van 6 weken, er 7 of 8 maak.
Ik heb er veel zien komen en gaan en voor wat? je moet je er lekker bij voelen en daar hoort zwaar kuren niet bij vind ik
 
Moeilijke.

Deca zou op lagere doseringen anaboler zijn dan test (tot 300mg dacht ik), maar daarboven is test anabolen. Bv. 500mg test is anaboler dan 500mg deca, maar 200mg deca is anaboler dan 200mg test.

De vraag is hoe dit met combineren zit. Ik denk dat het resultaat gelijkend zal zijn.

Een van je kuurvoorstellen is Test 375 plus Mast 200. vind je 125 mg deca erbij ook nog "verantwoord" voor 8 weken?
 
Cools

Wegens verschillende kleine blessures heb ik 6 weken lang Ostarine gebruikt (wk 1-4 50mg, wk5-6 25mg van Focused Nutrition, waarschijnlijk onderdosed) tijdens een kleine cut.

Nu ben ik benieuwd hoelang ik moet wachten om aan 6 weken 250 test/ 333 primo te kunnen beginnen om mijn cut een vervolg te geven. Online heb ik verschillende antwoorden gevonden over de offtime na Ostarine gebruik; van 1 tot 4 weken.

Wat is jouw opinie hierover? Hoelang zal ik wachten voordat ik aan 6 weken test/primo kuur kan beginnen? Ik heb overigens ook toegang tot hcg
 
Back
Naar boven