XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.081
Als ik 100mg test zet per week en 2x 1500iu Hcg en 2x 75iu hmg per week zet is het voldoende?

• #10.083
2x1500iu/week is teveel alsook 75iu hmg/week. 500-750iu hcg 2x/week en bij elke injectie hcg is 25iu hmg voldoende.

Moet je hcg voor een korte periode 'blasten' wanneer je het pas na 8 weken gaat gebruiken? Of kun je meteen het protocol aannemen van 1000-1500iu pw?

• #10.087
Moet je hcg voor een korte periode 'blasten' wanneer je het pas na 8 weken gaat gebruiken? Of kun je meteen het protocol aannemen van 1000-1500iu pw?

Als er een sterke onderdrukking heeft plaatsgevonden is dat een goed idee. In sommige gevallen kan je dit sterk zien aan het formaat van de teelballen. Een dubbele dosis eerste 2 weken is dan aan te raden. Bij een kuur 1 week na laatste inject pas beginnen dan zodat oestrogeen niet te hoog komt.

Even een klein n00b vraagje. Als je stackt met meerdere middelen kan je ze in principe altijd bij elkaar in 1 inject gooien right? Er zijn niet bepaalde combinaties die echt niet samen kunnen? Dat ze met elkaar gaan reageren oid.

Even een klein n00b vraagje. Als je stackt met meerdere middelen kan je ze in principe altijd bij elkaar in 1 inject gooien right? Er zijn niet bepaalde combinaties die echt niet samen kunnen? Dat ze met elkaar gaan reageren oid.

Als ze allemaal op oliebasis zijn wel.

Wanneer in een kuur test prop, tren ace en mast prop gepakt wordt, met daarnaast eveneens HCG. Dan kan de laatste injectie HCG toch tegelijk gezet worden met de AS injectie. Om vervolgens 3 dagen daarna te beginnen met Clomid. Of zeg ik dit nu verkeerd??
Nakuur 4 weken op 25mg genoeg na 6 weken test/tren/mast (korte esters)?

Wanneer in een kuur test prop, tren ace en mast prop gepakt wordt, met daarnaast eveneens HCG. Dan kan de laatste injectie HCG toch tegelijk gezet worden met de AS injectie. Om vervolgens 3 dagen daarna te beginnen met Clomid. Of zeg ik dit nu verkeerd??
Die kan tegelijkertijd gezet worden maar niet in dezelfde spuit. Je gaat geen zaken die op oliebasis gemengd zijn in dezelfde spuit mengen met iets wat op waterbasis gemaakt is.

Die kan tegelijkertijd gezet worden maar niet in dezelfde spuit. Je gaat geen zaken die op oliebasis gemengd zijn in dezelfde spuit mengen met iets wat op waterbasis gemaakt is.

Zo bedoel ik het ook niet, haha. Beetje raar verwoord van me misschien. Is voor het eerst dat ik met korte esters werk en was mij niet volledig duidelijk hoeveel dagen na de laatste injectie (zowel HCG als de AS) ik nu exact moet beginnen met de nakuur.

• #10.093

Kan altijd, alleen zou ik iets op waterbasis zoals winstrol niet mengen met olie. Maar de stoffen gaan niet met elkaar reageren.

• #10.094

Klopt ;) En nakuur is zeker voldoende.

Nog een kleine vraag. Ik hoop dat Cools het me niet kwalijk neemt dat ik zijn topic hiervoor misbruik. Ik vroeg me namelijk af wat het beste is qua voeding op rustdagen tijdens een kuur. Op onderhoud of ook gewoon een surplus van rond de 500kcal? Ik weet dat de meesten buiten het kuren om op rustdagen onderhoud aanhouden maar vroeg me dus af of dat tijdens het kuren ook het geval is. Ik ben namelijk iemand die moeilijk kan rippen zonder alles weer kwijt te raken dus probeer daarom ook zo min mogelijk in vet% aan te komen.

Thx!

Nog een kleine vraag. Ik hoop dat Cools het me niet kwalijk neemt dat ik zijn topic hiervoor misbruik. Ik vroeg me namelijk af wat het beste is qua voeding op rustdagen tijdens een kuur. Op onderhoud of ook gewoon een surplus van rond de 500kcal? Ik weet dat de meesten buiten het kuren om op rustdagen onderhoud aanhouden maar vroeg me dus af of dat tijdens het kuren ook het geval is. Ik ben namelijk iemand die moeilijk kan rippen zonder alles weer kwijt te raken dus probeer daarom ook zo min mogelijk in vet% aan te komen.

Thx!
Ik eet er iets op of er iets boven, geen 500kcal er boven

Hey Cools, ik vraag me eigenlijk af wat voor supplementen jij dagelijks gebruik?

Je mag alles vragen...................

Hey cools kleine update,

Ik heb bloedgetest en er kwam uit dat al mijn waardes binnen de normale waardes liggen behalve hcg. Dat deze te laag is... Laatste hcg shot was bijna een jaar terug.
De specifieke getallen krijg ik volgende week maar enige tips wat ik hiermee moet doen?
(Had hypo en na clomid + hcg voor 6 weken is het zogoed als herstelt... deels)

Hcg te laag? Bedoel je mis LH, of FSH

Terug
Naar boven