Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Gewenning is alleen als je teveel en te lang doet. Met een goede dosering en voldoende rust tussen de kuren is dit niet.
3 tot 6 maanden rust tussen je kuren (vanaf einde nakuur) en je lichaam heeft de tijd terug in evenwicht te komen. Met als gevolg telkens zelfde resultaten.
Er is een reden waarom ik 200primo-250test neemDus die doseringen blijven ook. Behalve bij een teveel oestrogeen moet test 50mg omlaag en primo 50mg omhoog. Indien nog weer hetzelfde tot 150mg test en 300mg primo. Lager hoeft vrijwel nooit.
Omdat op de verpakking staat dat Red Maca libido stimuleert wil niet zeggen dat dit zo is en dat het geen andere effecten heeft. Via de search functie vind je voldoende in dit topic over Red maca zijn effecten op de prostaat. Dit kan alleen via sterke DHT onderdrukking.
Thanks!
Nog verdere update's?
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je ziek wordt gedurende de kuur en niet kunt trainen?
Verlies je dan alles?
Ik hoor ook vaak dat wanneer je definitief zal stoppen met anabolen dat je echt ALLES zult gaan verliezen wat je gegained hebt door de anabolen. Is dat echt waar?

Dus die doseringen blijven ook. Behalve bij een teveel oestrogeen moet test 50mg omlaag en primo 50mg omhoog. Indien nog weer hetzelfde tot 150mg test en 300mg primo. Lager hoeft vrijwel nooit.
Je mag 8 natuurlijk, maar ik zeg 6.