MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.341
cools ik kan me mijn kuur herinneren van 300mg test en 40mg winstrol vond de verhouding perfect aangezien ik eerste 8 weken op een veel hoger test zat (750mg) zonder winstrol, klopt het dat 300mg test+ 40winstrol een perfecte verhouding geeft.

40mg winstrol per dag is 280mg/week. Dit in combinatie met 300mg test is vrij goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.342
Dankjewel @Cools

Nog iets anders. Na het lezen van je topic over test-boosters wilde ik graag Phosfatidylserine bestellen. Weet jij (of iemand anders) of deze nog ergens in NL verkrijgbaar is: Swanson Ultra Triple-Strength Phosphatidylserine 300 mg 30 Caps - Swanson Health Products .
Ik heb namelijk blijkbaar jarenlang een zwaar tekort aan vitamine d gehad (uit bloedtest kwam 17.5 nmol/l terwijl >95 enigszins normaal is) en vermoed dat mn testosteron daardoor ook langere tijd laag was (rond de 200 kwam uit een bloedtest reeds een paar maanden na een kuur). Ik heb namelijk off cycle ook enorme moeite om vet te shredden zonder gelijk enorm af te vallen en alle gains weer te verliezen. Ik krijg nu van de huisarts d-cura voor het vitamine D tekort maar wil daar dus graag nog iets extra's bij (wat off cycle enigszins verantwoord is en voor langere tijd gebruikt kan worden).

Phosphatidyl- serine

Vitamine D kan je er ook halen, 2000iu/week zou ik doen en dan testen. D-cure neem ik ook 25000iu (1 ampul) per week wat ongeveer overeenkomt met 3500iu/dag.

Ik moet 1 ampul per week nemen. Blijkbaar net zoals Cools.
Dat zou goed moeten zijn. Om zeker te zijn binnen een paar maanden weer eens bloed laten nemen want teveel vit D is toxisch. Ik neem 2000iu per dag en mijn bloedtesten geven een goed maar niet te hoog vit D gehalte maar iedere persoon is anders.

Dat zou goed moeten zijn. Om zeker te zijn binnen een paar maanden weer eens bloed laten nemen want teveel vit D is toxisch. Ik neem 2000iu per dag en mijn bloedtesten geven een goed maar niet te hoog vit D gehalte maar iedere persoon is anders.
Vit. D wilde ik inderdaad al meenemen tijdens mn volgende bloedtest over 2 mnd ivm nieuwe kuur. Thx in ieder geval voor de tip.

Ik neem in de winter +- 5000 IU, dat is niet teveel neem ik aan?

Ik snap werkelijk niet hoe niemand last kan hebben van die clomid troep. Middel is erger dan de kwaal. Uiteraard ben ik ook gewoon hardleers. Vorige kuur precies hetzelfde verhaal: Droge bek en knalrooie ogen. Maar dacht, ach, misschien valt het dit keer mee op 25mg (halfje) / dag. Maar nee hoor. En lees nu ook nog eens halfwaardetijd 5 dagen. Mooi vooruitzicht :(
Voortaan dus gewoon enkel hcg tijdens de kuur en that's it. Vraag me af of het veel gaat uitmaken.

Ik snap werkelijk niet hoe niemand last kan hebben van die clomid troep. Middel is erger dan de kwaal. Uiteraard ben ik ook gewoon hardleers. Vorige kuur precies hetzelfde verhaal: Droge bek en knalrooie ogen. Maar dacht, ach, misschien valt het dit keer mee op 25mg (halfje) / dag. Maar nee hoor. En lees nu ook nog eens halfwaardetijd 5 dagen. Mooi vooruitzicht :(
Voortaan dus gewoon enkel hcg tijdens de kuur en that's it. Vraag me af of het veel gaat uitmaken.
Nolva al geprobeerd? Had bij mij geen sides (buiten wat acne)

Heb ik idd wel liggen maar nog niet geprobeerd. Begreep namelijk dat nolva nog erger is dan clomid qua sides.
Iedereen is anders, als ik de sides vergelijk van clomid (enkel op basis van wat andere rapporteren) dan kies ik voor nolva errday

cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?

Ik heb daar nooit last of bijwerkingen van gehad. Ik denk dat het eerder uitzonderliing is dan regel. Er zijn al wat onderzoeken geweest waar mannen 25mg clomid gedurende maanden moesten nemen en dat werd als veilig beschouwd en over bijwerkingen werd daar ook niet geklaagd.

Terug
Naar boven