MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

haha wat een idioot ben jij zeg ik vroeg me gewoon af hoe jullie erover denken, staan jullie aan de bro kant of science kant.
daarnaast heb ik inderdaad peakweek advies gegeven aan vntl en klaarblijkelijk heeft hij niet geluisterd.
Als je eigenlijk gewoon zo nu en dan ook wat info zoekt en erom vraagt en er komen antwoorden waarvan je denkt
"pfff... laat maar... "waarom reageer je dan overal zo fel op? Je kan ook dit ook gewoon negeren in plaats van jezelf toch een beetje "als troll" te laten over komen... Ik zou zeggen zonde van je tijd... :o maar goed... velen vinden het dan wel weer vermakelijk...
Misschien toch eens overwegen niet overal meteen zo fel op te reageren?

Beste cools ik heb nu net de 250mg test e, 250mg mast e achter de rug voor 6 weken.

Nu zit ik in dag 6 van mijn nakuur dus zou eigenlijk nog vier dagen moeten nakomen. Nu moet ik onverwachts een week naar het buitenland en wil ook niets mee nemen in het vliegtuig. Is het erg als ik de laatste 3 dagen mis?
Natuurlijk is dat niet erg. En naar waar vlieg je want naar de meeste bestemmingen ga je geen probleem hebben omdat je nog 4 pilletjes mee hebt. Je vliegt toch niet naar Australië, Canada of Saoudie Arabië veronderstel ik.

Cools,

Wat vind jij van Turinabol?
Je hoort er niet zoveel over, maar van wat ik erover kan vinden vallen de bijwerkingen reuze mee.
Wellicht wel lastig om een echt goed product te krijgen aangezien het allemaal UG is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.389
Cools,

Wat vind jij van Turinabol?
Je hoort er niet zoveel over, maar van wat ik erover kan vinden vallen de bijwerkingen reuze mee.
Wellicht wel lastig om een echt goed product te krijgen aangezien het allemaal UG is.

Lijkt me niet al te best voor je lever, anavar is een betere keuze.

Beste wensen voor allemaal!

hey cools, hoeveel weken ongeveer na de nakuur zou het best zijn om een bloedtest te laten doen? (doel is hoofdzakelijk om te zien of mijn T weer normaal is, maar ook om prostaat, cholesterol, nierfunctie, leverfunctie te checken) Ik dacht zelf aan 5 weken na de nakuur?

hey cools, hoeveel weken ongeveer na de nakuur zou het best zijn om een bloedtest te laten doen? (doel is hoofdzakelijk om te zien of mijn T weer normaal is, maar ook om prostaat, cholesterol, nierfunctie, leverfunctie te checken) Ik dacht zelf aan 5 weken na de nakuur?

Doe dit vlak voor je weer een kuur wilt beginnen en anders 3-6 maand als je merkt dat je nog klachten hebt

Doe dit vlak voor je weer een kuur wilt beginnen en anders 3-6 maand als je merkt dat je nog klachten hebt

dat ben ik van plan, vandaar die 5 weken hehe, maar vroeg me af of 5 weken lang genoeg is na de nakuur (dacht mss dat het effect van nolva/clomid een tijdje mesleepte en een vertekend beeld zou geven)

dat ben ik van plan, vandaar die 5 weken hehe, maar vroeg me af of 5 weken lang genoeg is na de nakuur (dacht mss dat het effect van nolva/clomid een tijdje mesleepte en een vertekend beeld zou geven)

Zou eerder 8 weken aanhouden. Misschien je huisarts uitleggen wat je gedaan hebt die kan je mogelijk meer vertellen.

Hoi cools wil binnenkort beginnen met een kuurtje. 500mg test-e met 2x 500iu hcg per week. Daarnaast wil ik er graag mast-e bijzetten voor een goede a:e verhouding. Hoeveel mast-e zou ik er bij moeten zetten? 200mg?

5 weken na je nakuur is veel te vlug. Je moet minstens 3 maanden wachten, wil je weten hoe het met je herstel zit. Na 5 weken ben je niet hersteld.

5 weken is een mooie tijd om te zien hoe het herstel vordert

Terug
Naar boven