Deze vraag was toch om te lachen, hoop ik.cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
Ja, ik zie het al: Hercules27.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze vraag was toch om te lachen, hoop ik.cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
Ja, ik zie het al: Hercules27.cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
Kun je eigenlijk niet om lachen.Deze vraag was toch om te lachen, hoop ik.Ja, ik zie het al: Hercules27.
Kun je eigenlijk niet om lachen.
Deze jongeman geeft namelijk als een soort freelance coach kuuradvies aan andere mensen.
Deze vraag was toch om te lachen, hoop ik.Ja, ik zie het al: Hercules27.
Kun je eigenlijk niet om lachen.
Deze jongeman geeft namelijk als een soort freelance coach kuuradvies aan andere mensen.
Dit is wel het toppunt van micromanagement. Als je het al serieus moet nemen.cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
14 uur aan één stuk of doe je ondertussen ook iets anders.wat ben jij een nerd zeg ik vraag me gewoon af wat de verschillende meningen zijn op het forum, ik zelf denk dat 14 uur per dag eten genoeg is.
Ondertussen iets anders doen betekent wel dat je leucine-waarde zal dalen. Dus die gok zou ik niet nemen.14 uur aan één stuk of doe je ondertussen ook iets anders.
wat ben jij een nerd zeg ik vraag me gewoon af wat de verschillende meningen zijn op het forum, ik zelf denk dat 14 uur per dag eten genoeg is.
cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
Heb ik idd wel liggen maar nog niet geprobeerd. Begreep namelijk dat nolva nog erger is dan clomid qua sides.
Ik zou graag mijn gebruikersnaam veranderen van Skydirk naar Nerd. Kan dat?wat ben jij een nerd zeg ik vraag me gewoon af wat de verschillende meningen zijn op het forum, ik zelf denk dat 14 uur per dag eten genoeg is.
Ik zou graag mijn gebruikersnaam veranderen van Skydirk naar Nerd. Kan dat?
DBB blijft daar toch wel uniek in. Iemand die z'n eigen voeding niet op orde heeft of het iig niet zo goed begrijpt geeft peek week advies, kuuradvies enzovoorts.
En terecht.daarnaast heb ik inderdaad peakweek advies gegeven aan vntl en klaarblijkelijk heeft hij niet geluisterd.
Beste cools ik heb nu net de 250mg test e, 250mg mast e achter de rug voor 6 weken.
Nu zit ik in dag 6 van mijn nakuur dus zou eigenlijk nog vier dagen moeten nakomen. Nu moet ik onverwachts een week naar het buitenland en wil ook niets mee nemen in het vliegtuig. Is het erg als ik de laatste 3 dagen mis?