MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Kun je eigenlijk niet om lachen.

Deze jongeman geeft namelijk als een soort freelance coach kuuradvies aan andere mensen.

ik geef af en toe een advies voor een kuur die ik in de toekomst zelf wil klappen. iedereen kan zijn mening geven en jullie weten dat ik geen ervaren kuurder ben. Dus of jullie mijn mening opvolgen is jullie keus.

cools ik heb een vraag over voeding, is het een probleem als je maar 13 a 14 uur per dag eet? in plaats van 16uur en is het erg als je maar 12 uur eet?
Dit is wel het toppunt van micromanagement. Als je het al serieus moet nemen.
Waarom vraag je dit bovendien niet gewoon in de voeding sectie?

DBB blijft daar toch wel uniek in. Iemand die z'n eigen voeding niet op orde heeft of het iig niet zo goed begrijpt geeft peek week advies, kuuradvies enzovoorts.

Beste cools ik heb nu net de 250mg test e, 250mg mast e achter de rug voor 6 weken.

Nu zit ik in dag 6 van mijn nakuur dus zou eigenlijk nog vier dagen moeten nakomen. Nu moet ik onverwachts een week naar het buitenland en wil ook niets mee nemen in het vliegtuig. Is het erg als ik de laatste 3 dagen mis?

DBB blijft daar toch wel uniek in. Iemand die z'n eigen voeding niet op orde heeft of het iig niet zo goed begrijpt geeft peek week advies, kuuradvies enzovoorts.

haha wat een idioot ben jij zeg ik vroeg me gewoon af hoe jullie erover denken, staan jullie aan de bro kant of science kant.
daarnaast heb ik inderdaad peakweek advies gegeven aan vntl en klaarblijkelijk heeft hij niet geluisterd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.379
Beste cools ik heb nu net de 250mg test e, 250mg mast e achter de rug voor 6 weken.

Nu zit ik in dag 6 van mijn nakuur dus zou eigenlijk nog vier dagen moeten nakomen. Nu moet ik onverwachts een week naar het buitenland en wil ook niets mee nemen in het vliegtuig. Is het erg als ik de laatste 3 dagen mis?

Neem je 25 of 50mg/dag en hoe is het formaat van je teelballen?

Terug
Naar boven