Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

5 weken na je nakuur is veel te vlug. Je moet minstens 3 maanden wachten, wil je weten hoe het met je herstel zit. Na 5 weken ben je niet hersteld.

Sommige mensen herstellen veel sneller, iemand die trt voorgeschreven krijgt bekijkt het vanaf een ander perspectief.

Sommige mensen herstellen veel sneller, iemand die trt voorgeschreven krijgt bekijkt het vanaf een ander perspectief.
Degene waar dirk op reageerde kuurt gewoon na. Dat heeft dus niks met trt te maken. 12 weken wachten na pct is dan ook geen verkeerd uitgangspunt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.403
hey cools, hoeveel weken ongeveer na de nakuur zou het best zijn om een bloedtest te laten doen? (doel is hoofdzakelijk om te zien of mijn T weer normaal is, maar ook om prostaat, cholesterol, nierfunctie, leverfunctie te checken) Ik dacht zelf aan 5 weken na de nakuur?

2-3 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.404
Hoi cools wil binnenkort beginnen met een kuurtje. 500mg test-e met 2x 500iu hcg per week. Daarnaast wil ik er graag mast-e bijzetten voor een goede a:e verhouding. Hoeveel mast-e zou ik er bij moeten zetten? 200mg?

Test ook verlagen want door de hcg maak je ook testosteron (en oestrogeen) aan.

350-400 test + 200-300mg mast

Test ook verlagen want door de hcg maak je ook testosteron (en oestrogeen) aan.

350-400 test + 200-300mg mast

Bedankt voor je reactie. En stel ik wil de test-e op 500mg houden. Hoeveel mast-e zou ik er dan bij moeten zetten?

Heeft geen meerwaarde.....in tegendeel

Dat is het voordeel van zelf regelmatig te hebben gekuurd. Dan weet je waarover je spreekt en dan weet je dat je 5 weken na je nakuur nog helemaal niet hersteld bent en het geen zin heeft om dan al je bloed te laten checken. Dat is weggesmeten geld.

Waar reageer jij op? Is het op de vraag om masteron naast testosteron te zetten?

Zelf ben ik voorstander om wat mast e naast test e te zetten, de kans op oestrogene sides is dan echt een heel stuk kleiner. Test 500 en mast 200 vond ik veel fijner dan test only :)

Jaa op het laatste advies van Cools lijkt me ook een betere optie

500 test + hcg in combinatie met mast, kan maar wel meer onnodige oestrogene sides

Dat is het voordeel van zelf regelmatig te hebben gekuurd. Dan weet je waarover je spreekt en dan weet je dat je 5 weken na je nakuur nog helemaal niet hersteld bent en het geen zin heeft om dan al je bloed te laten checken. Dat is weggesmeten geld.

Ik zou zeggen 5 weken na de nakuur controleren of je snel herstelt zon 50% van de mensen veert gelijk terug (binnen 2 maanden) daarnaast zat jij nou op trt of niet?

Verassend dat jij AAS gebruikt. Ik dacht dat je anti-AAS was.

Volgens mij was het ook een licht kuurtje, daarnaast was de vraag of clomid of nolva nog actief zou zijn na 5 weken, het antwoord daarop is nee.

Hoezo heeft het volgens jou geen meerwaarde? In tegendeel? ??? Volgens mij heeft het mbt gains wel meerwaarde namelijk. Als je bijv 1 gr test-e zet bereik je toch ook meer mbt gains? Maar volgens jou waarschijnlijk minder. In tegendeel zelfs..

Hoezo heeft het volgens jou geen meerwaarde? In tegendeel? ??? Volgens mij heeft het mbt gains wel meerwaarde namelijk. Als je bijv 1 gr test-e zet bereik je toch ook meer mbt gains? Maar volgens jou waarschijnlijk minder. In tegendeel zelfs..

Yep..gewoon uitproberen ;)

Skydirk krijgt toch trt voorgeschrevem daar was de reactie op.
Waar heb ik dat geschreven? Ik heb ooit TRT voorgeschreven gekregen in de periode dat ik kuurde maar ben daar na 6 maanden mee gestopt. Meer dan 10 jaar geleden. Heb dan terug regelmatig lichte kuurtjes gedaan (meestal 500mg test per week soms met iets anders erbij) en wat geëxperimenteerd en heb de laatste jaren op eigen houtje een TRT dosis gebruikt.

Verassend dat jij AAS gebruikt. Ik dacht dat je anti-AAS was.
Dan heb je mijn berichten nooit goed gelezen. Ik heb wel degelijk gebruikt maar ben nu geen voorstander meer van AS. Ik ben mij nu ook veel meer bewust van de schadelijkheid voor je hart, enz... waar veel te lichtzinnig over gedaan wordt. TRT omdat het nodig is, vind ik wel nuttig maar dat is voor mij een heel andere zaak die niets te maken heeft met kuren.

Terug
Naar boven