- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools z'n kuur is 6 weken he. Frontloaden is hij geen fan van.Ben van plan om dit "maar" 10 weekjes te doen, dus geen lange kuur van 12-14 weken. Zal mijn eerste worden dus reageer er sowieso wel op. Heb em wel samengesteld dankzij dit topic
Frontloaden is bij "jouw" kuurtje ook niet nodig of...?
Ben van plan om dit "maar" 10 weekjes te doen, dus geen lange kuur van 12-14 weken. Zal mijn eerste worden dus reageer er sowieso wel op. Heb em wel samengesteld dankzij dit topic
Frontloaden is bij "jouw" kuurtje ook niet nodig of...?
@Cools, ik ga over 2 maanden met je kuurtje beginnen, echter als ik de gains na 6 weken nog vind tegenvallen dan trek ik de kuur op dezelfde dosis met 1 of 2 weken door. Hoeveel dagen zou ik clomid moeten gebruiken bij 7 en 8 weken? Bedankt voor je research overigens!
Doortrekken tot 8 weken gaat 0,25kg meer winst ofzo geven.
Heeft dus geen nut in verhouding met de winst. Focus je niet op massa, maar pure spiermassa. Massa kan nog altijd zonder aas.
Bij 7 en 8 weken, 14dagen clomid.
Bedankt, ik dacht misschien kickt de kuur bij sommige mensen wat later in waardoor het wel verstandig zou kunnen zijn om toch 1 of 2 weken erbij te doen om in ieder geval op het gemiddelde van 3kg uit te komen?
Ik ben nu al aan het cutten en over 2 maanden als ik met de kuur ga beginnen dan ga ik goed boven onderhoud eten (maar niet zoveel dat mijn vet% gaat stijgen), dus die kilo's VVM komen er toch wel goed bij dan denk ik.
Ben benieuwd wat de combi me gaat brengen, hou sowieso een log bij dan
Kan het ongeveer berekenen aan de hand van je stats.OkKan het ongeveer berekenen aan de hand van je stats.
83kg op 13% (vvm 72,2kg)
resultaat 86kg op 12% normaal gezien.
Gear is al besteld etc.
Doseer em alleen iets hoger heGear is al besteld etc.
Erggg benieuwd![]()
Hebben mensen al geprobeerd met maar minimale extra winsten.
dat is niet iets hoger. Waarom zou je het dubbel zetten voor meer vocht, meer onderdrukking, meer belasting en een kilootje extra.Haha, heb je gewaarschuwd voor iets hogerHebben mensen al geprobeerd met maar minimale extra winsten.
Hoger kan je volgende kuur nog altijd, tijd is iets wat je hebt op 26 jaar.
Jij wil op 875mg totale stof kuren, dat is het dubbeldat is niet iets hoger. Waarom zou je het dubbel zetten voor meer vocht, meer onderdrukking, meer belasting en een kilootje extra.
Maar ik snap je punt! Wie weet zet ik wel minder en bewaar ik wat voor een volgend kuurtje... Heb iig genoeg in huis aankomende week om indd het dubbele te zetten. 

Vocht zal wel meevallen op 375mg test en sides ook wel. Maar het gaat vooral om zo snel mogelijk te herstellen en gewonnen spiermassa te behouden. Want er komen waarschijnlijk nog vele andere kuren, dus focus zou niet mogen zijn op zoveel mogelijk uit 1 kuur.
Succes![]()
Vanaf hoeveel word dat echt een probleem dan denk je?

Haha 775mgMaar ik snap je punt! Wie weet zet ik wel minder en bewaar ik wat voor een volgend kuurtje... Heb iig genoeg in huis aankomende week om indd het dubbele te zetten.
Hoop dat het vocht meevalt, verder ben ik niet zo bang voor de sides enzo![]()
Het wordt toch ook jouw eerste inject kuurtje? als je alleen nog maar virgin muscles hebt hoe wil je dan 5ml of 6ml gaan injecteren? Ga je dan glutes+quads aan dezelfde kant doen? dan kan je tenminste nog op je zij slapen als je er gevoelig voor bent.

Vocht zal wel meevallen op 375mg test en sides ook wel. Maar het gaat vooral om zo snel mogelijk te herstellen en gewonnen spiermassa te behouden. Want er komen waarschijnlijk nog vele andere kuren, dus focus zou niet mogen zijn op zoveel mogelijk uit 1 kuur.
Succes![]()
Maar wat als je zoveel droge massa in een enkel kuurtje of in zo min mogelijk aantal kuren wil bereiken?
Hoe dan?
. En sowieso zak je altijd naar je nauurlijk plateau gedeeltelijk terug zonder aas.Lol, dat is idioot. Dan kan je er beter eentje meer zetten van de mijne. Hoeveel droge massa op hoeveel tijd wil je dan?
3kg pure massa per kuur, 2 a 3 keer per jaar. Voldoende? En je hebt ook een kuur plateau. En sowieso zak je altijd naar je nauurlijk plateau gedeeltelijk terug zonder aas.
Wat je houd hangt van je eigen aanmaak af. Dus zo weinig mogelijk belasten en onderdrukken met kuren. Zo ga je uiteindelijk het meeste houden zonder aas.