Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
correctie: dat van jou is een mening, dat van mij is gewoon een beschrijving van de wetenschappelijke methode:)

Is goed Angelus :p Die 500mg voor 10 weken die je gaat doen is veelvuldig wetenschappelijk bewezen veronderstel ik dan (als je geen meningen vormt maar wel de wetenschappelijk methode).

Of was het dat je verschillende logs van anderen die je had gezien die aangaven dat je 12kg kon bijkomen?

Alleen nog 1 detail. Verlies kickt in door verlies van vocht, vet of spier. Gezien vocht nu weg is door gebruik van anti-oestrogenen (resultaten na de nakuur dus) kan je dat al schrappen. Vet zijn ze zeker niet aangekomen, dus schrap dat ook maar.
dafuk wil je nu zeggen? het is net ERGER als je spier verliest ipv vocht. Wat jij nu zegt is dat die 1-2kg van je oorspronkelijke testpersonen PUUR SPIERVERLIES was:scratch:

En verlies van spier treed op als voeding, training en voor je hormonen (vooral bij aas gebruik) onvoldoende zijn.

Gezien recuperatie na een kuur zoals deze zeer snel is moet je maar niet rekenen op veel spierverlies (als training en voeding goed zit).

En iemand met goede stats zou meer uit deze kuur dan kunnen halen (gezien logica verteld dat zijn aanleg, voeding en/of training kan zijn).

het is het een of het ander bro;)
Als zij hun buitengewone resultaten haalden door extreem goede voeding/training ligt het spierverlies hoogstwss aan iets anders.
Daarentegen als hun spierverlies te wijten is aan matige training/voeding dan kan je dat laatste niet aanhalen als argument.

(in b4 ubertraining/voeding tijdens kuur en matige training/voeding na kuur onzin)

• #1.123
dafuk wil je nu zeggen? het is net ERGER als je spier verliest ipv vocht. Wat jij nu zegt is dat die 1-2kg van je oorspronkelijke testpersonen PUUR SPIERVERLIES was:scratch:

het is het een of het ander bro;)
Als zij hun buitengewone resultaten haalden door extreem goede voeding/training ligt het spierverlies hoogstwss aan iets anders.
Daarentegen als hun spierverlies te wijten is aan matige training/voeding dan kan je dat laatste niet aanhalen als argument.

(in b4 ubertraining/voeding tijdens kuur en matige training/voeding na kuur onzin)

Lol, nee is vochtverlies :p Als je niet begrijpt wat ik wil zeggen daarmee is het onnodig daar verder op in te gaan.

Is goed Angelus :p Die 500mg voor 10 weken die je gaat doen is veelvuldig wetenschappelijk bewezen veronderstel ik dan (als je geen meningen vormt maar wel de wetenschappelijk methode).

Of was het dat je verschillende logs van anderen die je had gezien die aangaven dat je 12kg kon bijkomen?

als je geen interesse hebt in de werking van de gravitatiekracht maar enkel wil weten hoe snel je pen valt wnn je hem loslaat heb je de achterliggende theorie niet nodig. Enkel empirische data is dan voldoende om een accurate schatting te maken;)

Jij bent degene die een theorie probeert te verzinnen die empirische data tegenspreekt. Daar hoor je de wetenschappelijke methode voor te gebruiken.

• #1.125
als je geen interesse hebt in de werking van de gravitatiekracht maar enkel wil weten hoe snel je pen valt wnn je hem loslaat heb je de achterliggende theorie niet nodig. Enkel empirische data is dan voldoende om een accurate schatting te maken;)

Jij bent degene die een theorie probeert te verzinnen die empirische data tegenspreekt. Daar hoor je de wetenschappelijke methode voor te gebruiken.

Yep ;)

Lol, nee is vochtverlies :p Als je niet begrijpt wat ik wil zeggen daarmee is het onnodig daar verder op in te gaan.

maak je statements dan niet zo ambigu;)

24: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 90kg vet% 13%. Lengte 1m76, Winst 5kg. Vet% verlies 1%. Verlies na kuur 1kg>

25: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 87kg op 12%. Lengte 1m84, Winst 6kg, verlies vet% 1%. Verlies na kuur 2kg.

26: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen Gewicht 95g op 9%. Lengte 1m87. Winst 5kg. Dalin vet% 1,5%. Verlies na kuur 2kg

geeft mij namelijk de indruk dat ze dat verlies hebben ervaars na de hele kuur (kuur en nakuur).

Jij bedoelde dus dat bv persoon 26 5kg gainde tijdens de kuur en na de nakuur 3kg overhieldt wat dan pure spiermassa was?

Vind het enorm kort door de bocht om enkele weken post-nakuur niet op te volgen wat hun stats dan zijn. Zeker als je gaat beweren dat dit soort verlies na een nakuur van een andere kuur wel significant is.

geeft mij namelijk de indruk dat ze dat verlies hebben ervaars na de hele kuur (kuur en nakuur).

Jij bedoelde dus dat bv persoon 26 5kg gainde tijdens de kuur en na de nakuur 3kg overhieldt wat dan pure spiermassa was?

Vind het enorm kort door de bocht om enkele weken post-nakuur niet op te volgen wat hun stats dan zijn. Zeker als je gaat beweren dat dit soort verlies na een nakuur van een andere kuur wel significant is.

Hij zegt enkel dat je bij andere aas meer terugvalt omdat je daarbij meer vocht vasthoud.

Bij Cools' kuurtje is 'terugval' minimaal vanwege veel minder vocht retentie.

Hij zegt enkel dat je bij andere aas meer terugvalt omdat je daarbij meer vocht vasthoud.

Bij Cools' kuurtje is 'terugval' minimaal vanwege veel minder vocht retentie.

Terugval komt niet alleen door vocht retentie die je verliest , lol was dat maar zo.

Ik zeg ook niet dat de terugval enkel uit vocht bestaat :p

Ow op die manier , het is maar of je de vochtverlies als iets negatief iets ziet.
Gaat om de netto leftovers niet druk maken over de bruto.

Of je nu 2kg vocht vasthoud of 5 , wat maakt het uiteindelijk uit.

• #1.131
Ik bedoelde dus dat je na een kuur altijd vocht verliest. Dit hangt van de middelen af, dus hoeveel aromatisatie plaats vind.

Hoe meer aromatisatie, hoe meer oestrogeen en hoe meer vocht dus.

In de nakuur verliezen de meeste hun vocht, dit vanwege het gebruik van anti-oestrogenen.

Er is ook een mogelijkheid van verlies in vet indien dit sterk opgebouwd is tijdens een kuur. Maar gezien de test personen zelfde vet% en vooral lager hebben is dit hoogstwaarschijnlijk niet.

Verlies van spieren na een kuur ligt aan hoe snel je eigen aanmaak terug op pijl komt en hoe hoog deze terug komt.

Dus als je een korte kuur doet waarbij herstel zeer snel is zal de gewonnen spiermassa meer kans hebben te blijven. Maar natuurlijk heeft voeding en training na de kuur hier ook effect op voor een deel.

Laatst bewerkt:
Ow op die manier , het is maar of je de vochtverlies als iets negatief iets ziet.

Vocht verlies na kuur is demotiverend :p

Theoretisch maakt t inderdaad niet uit maar denk dat t geestelijk makkelijker is om 5 kilo te pakken en 1 kilo terug te vallen dan 10 kilo pakken en 6 terug vallen.

• #1.133

Veel, want dat verlies je sowieso. Het geeft dus een verkeerd beeld van de winst omdat dit niet kan gemeten worden, vet% wel.

Dus je uiteindelijke winst kan pas berekend worden na de nakuur. En wat je aan spieren kan houden ligt aan je eigen aanmaak vooral, maar ook voeding en training natuurlijk.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:08 ----------

Theoretisch maakt t inderdaad niet uit maar denk dat t geestelijk makkelijker is om 5 kilo te pakken en 1 kilo terug te vallen dan 10 kilo pakken en 6 terug vallen.

Als je 10 kilo pakt en 6 terug valt wil zeggen dat je kuur aan de vrouwlijke kant was :p teveel oestrogeen. En dit zorgt voor sterkere onderdrukking en bijwerkingen natuurlijk.

Dus de kuur waar je 1kilo vocht mee pakt geeft zelfde winst, maar op een veilgere manier waar je meer spiermassa na de kuur zou kunnen van behouden. Dit door beter herstel eigen aamaak.

Veel, want dat verlies je sowieso. Het geeft dus een verkeerd beeld van de winst omdat dit niet kan gemeten worden, vet% wel.

Dus je uiteindelijke winst kan pas berekend wordenna de nakuur. En wat je aan spieren kan houden ligt aan je eigen aanmaak vooral, maar ook voeding en training natuurlijk.
Precies, vooral PCT/voeding maakt je of breekt je in die periode imo.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:10 ----------

Tja daar moet je van te voren wel kunnen verwachten , tevens na een bepaald gewicht / lengte ratio kun je massa minder goed vasthouden op natuurlijke waardes, waardoor je ook gaat droppen.

• #1.135

Dat klopt, dit kan je ook zien aan de nieuwe resultaten ;) Tussen 2,5kg en 4,5kg zijn de winsten. Vocht is al lang weg in de nakuur, dit zeker omdat er sowieso weinig vochtopbouw is door het lagere oestrogeen (primo aromatiseerd niet).

Maar de nieuwe testers op dbb geven updates en houden ons op de hoogte wat er na paar maanden nog is van de gewonnen spiermassa. Je kan paar van de personen altijd zelf contacteren.

Zal ze nog eens plaatsen gezien we paar pagina's verder zijn.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:15 ----------

Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)

+Hope2again:-Start 85kg op 13% (vvm 74kg)

-Einde na nakuur 88,3 op 11% (vvm 78,6kg)

-Winst 4,6kg (spreken over pure spiermassa dan)

+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23% (vvm 79,6kg)

-Einde 106,2kg op 22% (vvm 82,8kg)

-Winst 3,2kg

+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8% (vvm 73,4kg)

-na 6weken 93kg op 17,81% (vvm 76,5kg)

-Winst 3,1kg

-Na 10 weken 95Kg op 17.5% (dosis verhoogd in week 7 naar 500mg test en 300mg primo, merkt zelf sterke stijging in vocht op)

-12 weken doorgezet, resultaat 2 weken na nakuur 93kg op 17% (vvm 77,2kg)

-Uiteindelijk winst 3,8kg. Zoals u ziet heeft langer kuren of dosis verhogen weinig nut op termijn. Hij had sneller een nieuwe kuur kunnen beginnen als hij op 6 weken gestopt was.

+Gebruikuur:-Start 80kg op 11.9% - 14.7% (vvm 70,48- 68,24)

-2 weken na nakuur: 84kg op 13.0% - 13.5% (vvm 73,08- 72,66)

-winst: 2,6- 4,4kg

+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16% (vvm 67,6kg)

-Einde 84,8 op 15% (vvm 72,1kg)

-Winst 4,5kg

+Annoniem 2:-Start 93kg op 15% (vvm 79,1kg)

-Einde 92kg op 11% (81,9kg)

-Winst 2,8kg

+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11% (vvm 80,1kg)

-Einde 93,5 kg op 11% (vvm 83,2kg)

-4weken na nakuur 93 kg op 11% (vvm 82,8kg)

-Winst 2,7kg

Andere kuren:

+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%

-Start en eindgewicht nog opvragen

+Cutman (250mg test e-300mg primo):- Start 96kg op 14%

-Einde ?

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:21 ----------

Precies, vooral PCT/voeding maakt je of breekt je in die periode imo.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:10 ----------

Tja daar moet je van te voren wel kunnen verwachten , tevens na een bepaald gewicht / lengte ratio kun je massa minder goed vasthouden op natuurlijke waardes, waardoor je ook gaat droppen.

Klopt, maar welke middelen je gebruikt hebt en hoe lang dus ook. Herstel bij deca bv gaat stukje moeilijker. Dit door hogere onderdrukking (oestrogene activiteit).

Hoe langer en/of hoe meer je gebruikt, hoe moeilijker het herstel.

En inderdaad als je over je natuurlijk plateau bent is het moeilijker de gewonnen spiermassa vast te houden. Alhoewel dat plateau wat hoger komt te staan door te kuren.

Laatst bewerkt:
ik heb je resultaten al gezien, en ik vraag je waarom je dit aanraadt voor beginners ipv 10 weken 500mg test e

(ik vind geen enkele kuur waar minder dan 7.5kg gegained is (ja.. na nakuur, dus vochtretentie is miniem;)) na het klikken op elke link t.e.m pagina 4:) meerderheid ligt op 8-9kg)

toegegeven... herstel van jouw kuur is sneller dan die van 10 weken 500mg test e only, maar so what?
Je moet minstens 2 van jouw kuurtjes doen om tot hetzelfde effect te komen van 10 weken 500mg test e only (in veel gevallen zelfs 3).
En... tijd van 1ste test/primo kuur + tijd eerste herstel + tijd 2de test/primo kuur + tijd 2de herstel is veel groter dan tijd 1 500mg test-e only kuur + tijd herstel hiervan.

• #1.137
ik heb je resultaten al gezien, en ik vraag je waarom je dit aanraadt voor beginners ipv 10 weken 500mg test e

(ik vind geen enkele kuur waar minder dan 7.5kg gegained is (ja.. na nakuur, dus vochtretentie is miniem;)) na het klikken op elke link t.e.m pagina 4:) meerderheid ligt op 8-9kg)

toegegeven... herstel van jouw kuur is sneller dan die van 10 weken 500mg test e only, maar so what?
Je moet minstens 2 van jouw kuurtjes doen om tot hetzelfde effect te komen van 10 weken 500mg test e only (in veel gevallen zelfs 3).
En... tijd van 1ste test/primo kuur + tijd eerste herstel + tijd 2de test/primo kuur + tijd 2de herstel is veel groter dan tijd 1 500mg test-e only kuur + tijd herstel hiervan.

Ik raad dit aan omdat 500mg test voor teveel oestrogeen zorgt. Dus meer vocht en onderdrukking, maar ook meer omzetting naar DHT. Dus langer en moeilijker herstel met meer kans op bijwerkingen. Dus je vervangt de helft van die test door een middel dat niet aromatiseerd.

De vraag bij die resultaten is, zijn vet% metingen correct gebeurd? Hoeveel van de winst is vet? Hebben ze deze winst kunnen behouden? En kloppen de resultaten die opgegeven zijn? Mensen overdrijven nogal eens.

En je zegt zelf na nakuur zijn er wel resultaten onder de 7,5kilo. Dus hoe zit dat?

Check de resultaten van 500mg @ 10weken eens hier op dbb.

ajb ;)
[Link niet meer beschikbaar]

Winst is meestal 7 a 8kg op die weken. Nadien verliezen ze een 3kilo vocht. Welcome to real life. Dan is het nog proberen vast te houden van gewonnen spiermassa na de nakuur.

Dus degene die 1gram test zetten zouden wel 10 a 15kg kunnen bijkomen :p dat is fantastisch. 2 kuren en je bent een beest.

Bij 500mg test paar kuurtjes en hopa.

Angelus, volgens mij besef je niet hoeveel 5kg puur spier is? Jij gelooft zeker ook dat je het eerste jaar 10kg spier bent bijgekomen. Mensen blijken niet te snappen hoeveel vocht je spieren vasthouden en zien blijkbaar niet het vet dat ze aanzetten.

Cools kuurtje zorgt er gewoon voor dat de sides en het herstel minimaal zijn. En dan kan je nu eenmaal geen monster gains maken want als het puntje bij paaltje komt krijg je de beste gains van het AAS met de meeste sides.

Ik raad dit aan omdat 500mg test voor teveel oestrogeen zorgt. Dus meer vocht en onderdrukking, maar ook meer omzetting naar DHT. Dus langer en moeilijker herstel met meer kans op bijwerkingen. Dus je vervangt de helft van die test door een middel dat niet aromatiseerd.
primo in die dosissen doet duidelijk weinig tot niets. Je resultaten spreken voor zich;)

De vraag bij die resultaten is, zijn vet% metingen correct gebeurd? Hoeveel van de winst is vet?
zelfde kan van jouw resultaten gevraagd worden, daarnaast heb ik van jouw proefpersonen nog geen pics gezien, en in enkele van die links van mij vind je wel pics waar duidelijk is dat het VP zelfs ietsje lager is.

Hebben ze deze winst kunnen behouden? En kloppen de resultaten die opgegeven zijn? Mensen overdrijven nogal eens.
kan idd, net zoals die van jou kunnen overdrijven. Daarnaast ken ik zelf genoeg mensen die roiden en zij hebben exact dezelfde resultaten behaald als in die logs op internet staat.

En je zegt zelf na nakuur zijn er wel resultaten onder de 7,5kilo. Dus hoe zit dat?
dat zei ik niet man, ik zei na nakuur was het minimum dat ik gevonden heb gains van 7,8kg (17lbs).

Check de resultaten van 500mg @ 10weken eens hier op dbb.

ajb ;)
[Link niet meer beschikbaar]
deze spreken je direct tegen en bevestigen net mijn statements:roflol:

de eerste zat op week 8 op 12kg gains.
Wat hij na zn nakuur overhoudt gaat niet representatief zijn want op de laatste pagina lees je dat hij op zn 10de week vertrokken is op vakantie en daar niet voor de volle 100% kan trainen/eten:)

de 2de 11,7kg na zn eerste week nakuur

Moet ik nog verder lezen?:roflol:

Winst is meestal 7 a 8kg op die weken. Nadien verliezen ze een 3kilo vocht. Welcome to real life. Dan is het nog proberen vast te houden van gewonnen spiermassa na de nakuur.
Dit getuigt dat a) je leeft in een droomwereld, b) je zo bevooroordeeld bent dat je nieteens de bronnen leest die je doorlinkt:roflol:

Dus degene die 1gram test zetten zouden wel 10 a 15kg kunnen bijkomen :p dat is fantastisch. 2 kuren en je bent een beest.

Bij 500mg test paar kuurtjes en hopa.
Ridiculiseer het maar, ik zeg nergens dat het een lineaire relatie is:rolleyes:
Daarnaast heb ik meermaals EXPLICIET gesproken over een EERSTE kuur, waar je nog ONDER je natty limiet zit.

• #1.140
Lol, tuurlijk doet primo iets. Zet maar eens 250mg test only ;) Zal je zien. Trouwens al persoon die nog niet gekuurd heeft kan jij alleen maar op dit verder gaan. Eenmaal je gekuurd hebt praten we verder.\

Zijn pics dan nodig? Het gaat om de resultaten, niet wat je denkt te zien. Als mijn resultaten overdreven? (onderdreven dan) zouden zijn, dan zou ik voor mijn kuur te promoten de resultaten wat hoger laten uitkomen :p (logisch toch).

En van de linken die je post. Heel accurate metingen :p En nadien niets meer van gehoord. Ben benieuwd wat er overblijft/

maar mijn bf is nou niet enorm gestegen, kan ook komen omdat ik lang ben dat het meevalt en zich goed verdeeld.
Maar ben nog steeds behoorlijk droog!!
En nu zo een 9,5kg aangekomen tot nu toe, dus zeker niet verkeerd.

En de andere heeft laatst gepost in zijn tweede week nakuur, dus ja. En zijn vet% en Vocht??? lijkt niet gestegen. Vreemd en onmogelijk, lol.

Had jij het over tunnelvisie tegen mij?

Ah, dus eerste kuur kan je zoveel bijkomen dan. Leg me eens uit waarom de volgende kuren niet? Ja omdat je nog niet aan je natty limiet bent. Gelukkig kan je dat met 1 a 2 kuren he.

Kuur en je zal weten, momenteel ben je nog nat achter je oren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven