AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
cools kuurtje en 500 test only (of 450 dan) zijn toch vergelijkbaar in hoeveelheid werkende stof?

Wat houd dit in?

Klopt, alleen zet test om naar oestrogeen. En oestrogeen ondersteund de anabole werking van test ook (teveel oestrogeen is dan weer negatief). De omzetting naar DHT zorgt ook voor meer beschikbare test in principe (gezien DHT een veel sterkere binding aan SHBG heeft).

Ook is de test only kuur 10 weken. Dus we zullen resultaten eens vergelijken.

Laatst bewerkt:
Zeer interessante discussie tussen beide heren. Ikzelf weet er veels te weinig vanaf maar ik vind
Dat beide goede punten hebben. Natuurlijk is 12 weken op test-e aantrekkelijker maar de sides zijn daarentegen ook weer erger ( ga ik vanuit). Vanuit die visie is "Cools' kuurtje weer aantrekkelijker. Ik blijf lezen

Cools,

Is uw kuurtje zonder HcG tijdens de kuur? Dus enkel die twee aas en de clomid? Waarom trouwens clomid en niet nolva/tamoxifen?

@Cools: kan inmiddels in dit topic niet veel meer vinden met dank aan angelus.
Kun je nog ergens het overzichtje posten van wat allemaal te nemen

- 250 tes/200 primo voor 6 weken
- 10 dagen clomid op 50mg
- hoeveel red maca??
- iets voor leverbescherming??

Thanks!

is zo'n beetje het niveau van "daar kom je nog wel achter later" dat oudere graag durven uitspuien. Ben ondertussen 23 jaar en vindt 99% van de dingen waarvoor volwassenen dat argument gebruikten nog steeds complete onzin:eyes:

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 15:58 ----------

die jij als bewijs voor je punt hebt aangehaald einstein:rolleyes:

@Angelus: jij bent zo'n theoreticus die alles alleen maar vanuit de theorie en onderzoekjes kan interpreteren maar helemaal geen weet heeft van de praktijk en hier alleen maar interessant probeert te doen.

Nu ga je ook nog ontzettende bijdehand doen en dat is jammer

Dus Angelina please go

Bedankt voor je ontzettend nuttige bijdrage Powerful, ik hoop in de toekomst nog meer van die pareltjes te lezen!

• #1.168
Cools,

Is uw kuurtje zonder HcG tijdens de kuur? Dus enkel die twee aas en de clomid? Waarom trouwens clomid en niet nolva/tamoxifen?

Is zonder hcg inderdaad. Test e 250mg-primo 200mg. Clomid op 50mg/dag gedurende 10 dagen (10 a 14 dagen na laatste inject beginnen)

Omdat nolva soms zwaarder is dan de kuur zelf. Het heeft verschillende bijwerkingen die niet aan te raden zijn na een kuur.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 23:02 ----------

- hoeveel red maca??

Thanks!

Red maca mag op 500 tot 1500mg. Voor de lever verwijs ik door naar mijn topic Lever. Maar beste is fosfatidylcholine (biotics)

Cools, kan men tijdens u kuur elke dag cardio ( 30 min lage hartslag 125/ min ) doen? Heeft dit invloed op U hart?

• #1.170
FF tussendoor, waar kan ik het best die red maca aanschaffen, en dit tijdens of na de kuur?

Bedankt

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 23:34 ----------

sorry heb het al in ander topic gevonden waar je dit toelicht!!!

- hoeveel red maca??

Thanks!

Voor alle duidelijkheid Cools... Clomid wordt genomen 2 weken na laatste inject ?

Cools, wanneer een persoon u kuur wil volgen maar een bf heeft van ong 22% en hierop wil cutten. Is dit dom of kan dit?

• #1.176
Cools, wanneer een persoon u kuur wil volgen maar een bf heeft van ong 22% en hierop wil cutten. Is dit dom of kan dit?

Dit kan zeker, bij de resultaten kan je zien dat er tussen zitten met hoger vet%.

Dit kan omdat oestrogeen niet te hoog komt bij deze kuur en vetverbranding gestimuleerd wordt.

Beginnen met 250test-200primo. Als je merkt dat oestrogeen te hoog komt test 50mg omlaag en primo 50mg omhoog. Dit kan omdat je meestal een extra vial primo hebt voor de laatste week.

• #1.178
Kuren op 22% is hoe dan ook zonde man, je kunt echt bijna zonder moeite 10 % natty zakken in bf.

Is meestal zonder omdat aromatase actiever is bij mensen met hoger vet%. Maar als je dit verhinderd door deze kuur of verhouding aan te passen kan dit wel.

Maar eerst zakken in bf is altijd aan te raden.

Is meestal zonder omdat aromatase actiever is bij mensen met hoger vet%. Maar als je dit verhinderd door deze kuur of verhouding aan te passen kan dit wel.

Maar eerst zakken in bf is altijd aan te raden.

Nja ik vind het zonde omdat hij, stel dat ie 5 % zakt nog steeds op 17 staat en nog steeds chubby is. Het kan wel, dat ben ik wel met je eens maar het is in mijn ogen gewoon dom.

En wanneer die primo only doet?

Terug
Naar boven