Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Juist, want je moet gekuurd hebben om de resultaten van anderen te kunnen interpreterenLol, tuurlijk doet primo iets. Zet maar eens 250mg test onlyZal je zien. Trouwens al persoon die nog niet gekuurd heeft kan jij alleen maar op dit verder gaan. Eenmaal je gekuurd hebt praten we verder.\

pics zijn een indicatie dat je metingen correct zijn gebeurd, je ziet makkelijk het verschil tussen iemand die op 12% staat en iemand die op 10% of 14% staatZijn pics dan nodig? Het gaat om de resultaten, niet wat je denkt te zien. Als mijn resultaten overdreven? (onderdreven dan) zouden zijn, dan zou ik voor mijn kuur te promoten de resultaten wat hoger laten uitkomen(logisch toch).

Er zijn niet veel super goede logs te vinden, maar het verlies van degenen die maanden nadien WEL nog iets posten is altijd beperkt, max 2-3kg. En als je 10kg hebt gegained na je nakuur, dan is dat exact wat ik zei: 7-8kg pure spiermassa.En van de linken die je post. Heel accurate metingenEn nadien niets meer van gehoord. Ben benieuwd wat er overblijft/
maar mijn bf is nou niet enorm gestegen, kan ook komen omdat ik lang ben dat het meevalt en zich goed verdeeld.
Maar ben nog steeds behoorlijk droog!!
En nu zo een 9,5kg aangekomen tot nu toe, dus zeker niet verkeerd.
En de andere heeft laatst gepost in zijn tweede week nakuur, dus ja. En zijn vet% en Vochtlijkt niet gestegen. Vreemd en onmogelijk, lol.
Had jij het over tunnelvisie tegen mij?
de eerste had 12kg gegained op 8 weken, niet onredelijk om aan te nemen dat hij op week 13 (begin nakuur) op 15kg zou staan als hij niet op vakantie geweest was.
Stel dat zn VP worst case scenario 3,5% gestegen was, dan zou hij nog steeds 12kg gegained zijn, waarvan hij makkelijk 7-8kg overhoud. (zoals ik zei)
de 2de zei dat hij in die week nog steeds op 97kg stond (=12kg winst), zelfs al zou zn vetpercentage 2% gestegen zijn, dat zou dan 10kg winst geven in zijn 2de week nakuur (wederom net zoals ik zei).
Daarnaast was JIJ degene die deze voorbeelden postte, dus JIJ moet zorgen dat ze jouw punt ondersteunen

Dus ja... jij hebt last van tunnelvisie

zelfde reden als de reden die jij had opgegeven voor je anavar test subjectsAh, dus eerste kuur kan je zoveel bijkomen dan. Leg me eens uit waarom de volgende kuren niet? Ja omdat je nog niet aan je natty limiet bent. Gelukkig kan je dat met 1 a 2 kuren he.

Laatst bewerkt:

(logisch toch).
lijkt niet gestegen. Vreemd en onmogelijk, lol.