Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Zo duur is het toch ook niet :emo: Wanneer je twee keer per dag hgh zet kost het je 16,75 euro per maand...

Even hierop voortbordurend;
Stel je wil 100mg Test + 500iu HCG zetten (volgens Cools' recept), kun je die twee in één spuit optrekken?
Kan me voorstellen dat er bezwaren zouden zijn m.b.t. wateroplosbaar en olie in één spuit of de kans dat de hcg vervuilt raakt met een druppie test?
Ik heb nog wel een paar doosjes slin pins liggen volgens mij maar die zijn met vaste naald, is zo'n naald nog bruikbaar als die eerst door twee stoppers heen gedrukt is?
(Als ik dit ga doen wordt het waarschijnlijk in glutes omdat daar het meeste vlees zit...)

Nu zou je kunnen zeggen "probeer het lekker uit, dan weet je het" maar ik wil even van ervaring horen of het slim is om ander spuiten en optreknaalden in te slaan want ik ben er zo eentje die graag vooraf zorgt dat 'ie alles voor de gehele kuur in huis heeft ;)
Het idee is dus 0,4 ml test (á 250 mg/ml) en 0,1 ml HCG (van 5000iu in 1ml) in één spuitje trekken en samen zetten.
Test en hcg in één spuit. Dat kan niet. Waar heeft Cools dat geschreven? Testosteron is op oliebasis en hcg wordt met water gemengd. Hoe kun je dat nu in één spuit mengen.

Test en hcg in één spuit. Dat kan niet. Waar heeft Cools dat geschreven? Testosteron is op oliebasis en hcg wordt met water gemengd. Hoe kun je dat nu in één spuit mengen.
lijkt me ook wel overduidelijk...@2Meter trouwens zo'n muggeprikje ..waar maak je je druk om

Waarom niet? Als ik cruise doe ik dat altijd. Eerst HCG optrekken en daarna Test in een insuline spuit.

Waarom niet? Als ik cruise doe ik dat altijd. Eerst HCG optrekken en daarna Test in een insuline spuit.
Reden hierachter is omdat olie en water niet mengt.
Het zou goed kunnen dat het toch geen invloed heeft voor de opname omdat ik meer mensen dit hoor doen zonder probleem.
In de geneeskunde/verpleegkunde word dit echter nooit gedaan.

Ik zou trouwens niet weten hoe ik dat moet doen want test opzuigen met een insulinespuit gaat al moeilijk. Dat gaat bij mij al niet in één keer omdat er lucht bij zit. Ik moet dan terug wat in de vial duwen en terug zuigen en zo een paar keer. Ik vraag mij af hoe je dat doet als er al hcg in je spuit zit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.491
En voor de mensen die (insuline)naalden hergebruiken, niet doen.. Het risico bij onderhuidse injectie is beperkter, maar er blijft een risico bestaan. Je moet maar 1 keer pech hebben dat er een bepaalde bacterie in mee gaat en je immuunsysteem niet 100% functioneert (mogelijk bij aas gebruik oa.)

En alles goed ontsmetten. Deze spray is daar geschikt voor en niet duur.
https://www.pharmaproducts.be/online_aanbod/ontsmettingsmiddel/1080886-cedium-spray-50ml.html&p=2

Olie- en waterbasis mengen raad ik ook niet aan. Het zou de opname kunnen vertragen van het middel op waterbasis. Niet meteen een probleem bij hcg of hgh maar zeker niet aan te raden bij insuline.

Dan is die kans wel heel klein

Laatst bewerkt:
Is er een natuurlijk supplement dat prolactine doet dalen ipv de zware medicijnen prami of caber

Ik heb mijn bloeduitslag binnen van mijn cruise (eind week 9) maar er zijn wat dingen niet goed.. voornamelijk gamma-gt maak ik mij wat zorgen om is daar iets aan te doen? Ik gebruik nu op het moment niks wat denk ik mijn lever zou belasten en de laatste keer orals was 9 weken terug. @Cools

Dit is op 300mg test-e (discutabel of dit een cruise is ik weet het)

IMG_20190722_141150786.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.496
Ik heb mijn bloeduitslag binnen van mijn cruise (eind week 9) maar er zijn wat dingen niet goed.. voornamelijk gamma-gt maak ik mij wat zorgen om is daar iets aan te doen? Ik gebruik nu op het moment niks wat denk ik mijn lever zou belasten en de laatste keer orals was 9 weken terug. @Cools

300mg test-e is zeker geen cruise en orals niet meer nemen. Voor de rest ziet het er normaal uit, maar ik zou cruise op max 150mg test-e doen (dat is al vrij hoog)

Leverwaardes zakken wel weer, maar kan nog eventjes duren. Denk nog 4-6 weken en dan zou het toch terug goed moeten zijn.

Waarom orals als je blast/cruist? Wedstrijd op de planning?

@Cools

Maatje van mij doet nu ook een kuur van 6 weken primo / test 250/250 maar blijft vrij heftig reageren op de injecties (nu 3de injectie gehad). Vooral testosteron pijnlijke plek en soms wat koorts symptomen. Ik gebruik dezelfde gear en heb geen klachten.

Het is nu niet zo erg als de eerste keer maar nog steeds veel impact. Dat gaat vanzelf minder worden? Iemand gelijke ervaring?

Terug
Naar boven