BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Lol geloof me dat is die paar euro besparing echt niet waard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet, daarom gebruik ik m ook max 5 keerMaar slins kosten echt geen drol..? Ik hergebruik niets. Ik merk dat die slins na rubber prikken al een stuk botter zijn. Kan me niet voorstellen dat na 5x prikken je ‘m nog door je huid krijgt lol.

Test en hcg in één spuit. Dat kan niet. Waar heeft Cools dat geschreven? Testosteron is op oliebasis en hcg wordt met water gemengd. Hoe kun je dat nu in één spuit mengen.Even hierop voortbordurend;
Stel je wil 100mg Test + 500iu HCG zetten (volgens Cools' recept), kun je die twee in één spuit optrekken?
Kan me voorstellen dat er bezwaren zouden zijn m.b.t. wateroplosbaar en olie in één spuit of de kans dat de hcg vervuilt raakt met een druppie test?
Ik heb nog wel een paar doosjes slin pins liggen volgens mij maar die zijn met vaste naald, is zo'n naald nog bruikbaar als die eerst door twee stoppers heen gedrukt is?
(Als ik dit ga doen wordt het waarschijnlijk in glutes omdat daar het meeste vlees zit...)
Nu zou je kunnen zeggen "probeer het lekker uit, dan weet je het" maar ik wil even van ervaring horen of het slim is om ander spuiten en optreknaalden in te slaan want ik ben er zo eentje die graag vooraf zorgt dat 'ie alles voor de gehele kuur in huis heeft
Het idee is dus 0,4 ml test (á 250 mg/ml) en 0,1 ml HCG (van 5000iu in 1ml) in één spuitje trekken en samen zetten.
lijkt me ook wel overduidelijk...@2Meter trouwens zo'n muggeprikje ..waar maak je je druk omTest en hcg in één spuit. Dat kan niet. Waar heeft Cools dat geschreven? Testosteron is op oliebasis en hcg wordt met water gemengd. Hoe kun je dat nu in één spuit mengen.
Waarom niet? Als ik cruise doe ik dat altijd. Eerst HCG optrekken en daarna Test in een insuline spuit.Test en hcg in één spuit. Dat kan niet. Waar heeft Cools dat geschreven? Testosteron is op oliebasis en hcg wordt met water gemengd. Hoe kun je dat nu in één spuit mengen.
Reden hierachter is omdat olie en water niet mengt.Waarom niet? Als ik cruise doe ik dat altijd. Eerst HCG optrekken en daarna Test in een insuline spuit.
Ik zou trouwens niet weten hoe ik dat moet doen want test opzuigen met een insulinespuit gaat al moeilijk. Dat gaat bij mij al niet in één keer omdat er lucht bij zit. Ik moet dan terug wat in de vial duwen en terug zuigen en zo een paar keer. Ik vraag mij af hoe je dat doet als er al hcg in je spuit zit.Waarom niet? Als ik cruise doe ik dat altijd. Eerst HCG optrekken en daarna Test in een insuline spuit.
Cools wat is jouw mening over HGH als een natural? Wat kan je van het effect verwachten zonder AAS tegenover het gebruik icm AAS?
Dat is hier al honderd keer gepasseerd. Mucuna pruriens. Genoeg over te vinden.Is er een natuurlijk supplement dat prolactine doet dalen ipv de zware medicijnen prami of caber

Ik heb mijn bloeduitslag binnen van mijn cruise (eind week 9) maar er zijn wat dingen niet goed.. voornamelijk gamma-gt maak ik mij wat zorgen om is daar iets aan te doen? Ik gebruik nu op het moment niks wat denk ik mijn lever zou belasten en de laatste keer orals was 9 weken terug. @Cools
Dit is op 300mg test-e (discutabel of dit een cruise is ik weet het)
![]()
Ik heb mijn bloeduitslag binnen van mijn cruise (eind week 9) maar er zijn wat dingen niet goed.. voornamelijk gamma-gt maak ik mij wat zorgen om is daar iets aan te doen? Ik gebruik nu op het moment niks wat denk ik mijn lever zou belasten en de laatste keer orals was 9 weken terug. @Cools
Dit is op 300mg test-e (discutabel of dit een cruise is ik weet het)
![]()
Ik heb voor mijn prep orals gebruikt en die eindigde 9 weken geleden. Zit vandaag namelijk net in week 10 van me cruiseWaarom orals als je blast/cruist? Wedstrijd op de planning?
Ik heb voor mijn prep orals gebruikt en die eindigde 9 weken geleden. Zit vandaag namelijk net in week 10 van me cruise