XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Haha My bad!

Heb trouwens net een verwijsbrief gehad van de huisarts voor een bloedtest.
Alleen wouden ze LH en FSH niet aanstrepen?

Wou de dr bij mij ook niet meer aanstrepen. In belgie! De eerste 2 x wou hij dit wel. Achteraf niet meer. Kost veel aan de maatschappij zei hij. Ergens snap ik hem wel. Heb al veel bloedonderzoeken laten doen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Wou de dr bij mij ook niet meer aanstrepen. In belgie! De eerste 2 x wou hij dit wel. Achteraf niet meer. Kost veel aan de maatschappij zei hij. Ergens snap ik hem wel. Heb al veel bloedonderzoeken laten doen;)

Dat is normaal :p Als waardes paar keren inorde zijn en er is geen aanwijzing op verlaging gaat hij dit niet meer doen.

Het kost je ziekenkas wat meer inderdaad, maar daar betalen de leden ook voor. Niet veel maar toch :p

Eigen risico en shit, leuk om Nederlander te zijn.

Primo only is af te raden. Het zet niet om naar oestrogeen en dit hormoon is belangrijk voor de gehele lichamelijke gezondheid.

Het beschermd tegen de toxicsche effecten van androgenen op cellen, het reguleert vocht wat nodig is voor groei en weer bescherming (cellen, orgen, gewrichten, enz..)

Is ook belangrijk voor je libido? oestrogeen?

Eigen risico en shit, leuk om Nederlander te zijn.

Invallen in sportscholen, leuk om Belg te zijn :p

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 17:38 ----------

Maja dan denk ik, kan het toch ook zelf aanstrepen :cool:?

• #1.206
Is ook belangrijk voor je libido? oestrogeen?

Jazeker, ook voor je spermacellen.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 17:49 ----------

Invallen in sportscholen, leuk om Belg te zijn :p

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 17:38 ----------

Maja dan denk ik, kan het toch ook zelf aanstrepen :cool:?

Ach ach :p geen last van gezien ik thuis train (en geen aas meer gebruik).

Ik weet dat deze vraag al duizenden keren is gesteld en dat er in dit topic ook al wel een antwoord voor zal zijn maar toch vraag ik het nog een keer.

Er wordt gezegd dat de leeftijdgrens 21 is voor het gebruiken van AAS. Natuurlijk is het lastig een grens te stellen maar wat als je 20 bent en bijvoorbeeld over twee maanden 21 wordt. Je traint al 5 jaar en je hebt een heel eind je maximale groei behaald.

Wat kunnen dan de mogelijke consequenties zijn voor deze persoon die eigenlijk te vroeg begint?

• #1.209
Ik weet dat deze vraag al duizenden keren is gesteld en dat er in dit topic ook al wel een antwoord voor zal zijn maar toch vraag ik het nog een keer.

Er wordt gezegd dat de leeftijdgrens 21 is voor het gebruiken van AAS. Natuurlijk is het lastig een grens te stellen maar wat als je 20 bent en bijvoorbeeld over twee maanden 21 wordt. Je traint al 5 jaar en je hebt een heel eind je maximale groei behaald.

Wat kunnen dan de mogelijke consequenties zijn voor deze persoon die eigenlijk te vroeg begint?

Ik zeg altijd wachten tot je lichaam helemaal volgroeid is. En daar hoort je prefrontale cortex zeker bij (ontwikkeld als laatste volledig)

Dit is tussen 22 a 23 jaar.

De gemiddelde spiermassa winst is netto dus 3-4 kg.
Dat zie je toch niet echt aan iemand met de kleren aan?

• #1.211
De gemiddelde spiermassa winst is netto dus 3-4 kg.
Dat zie je toch niet echt aan iemand met de kleren aan?

3 a 4 kilo pure spiermassa is veel. Dit zie je. Of je dit ziet bij iemand als hij kleren aan heeft? Zal van persoon tot persoon afhangen (en de kleren ;))

Maar je moet op termijn denken, niet 1 kuur.

Nee GVD :mad:
Ik heb daar 4 weken geleden een potje caps met rode maca besteld... Nog steeds niets ontvangen :(
En mijn prostaat blijft maar groeien :roflol:

Ja ik wil het gebruiken tegen Acne mocht ik daar last van krijgen...
Hij zei dat dit dan beter was dan B5 of Biergist

Ik heb deze Red Maca gekocht:
[Link niet meer beschikbaar]

En dan? Door mijn salade gooien of zo?
Werkt het overigens net zo als rode Maca? Wellicht kan Cools nog wat toelichten hierover..?!

Ik heb maanden 3gr macapoeder per dag genomen. Toch niet gemerkt dat dit beter was voor mijn prostaat. Daarentegen was er wel verbetering als ik twee maanden iets genomen had wat de dokter mij voorgeschreven had. Ook iets natuurlijks dat je bij de apotheker kan kopen. Prostaserene of zoiets iets in die aard.

Terug
Naar boven