MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Nja ik vind het zonde omdat hij, stel dat ie 5 % zakt nog steeds op 17 staat en nog steeds chubby is. Het kan wel, dat ben ik wel met je eens maar het is in mijn ogen gewoon dom.

Als hij 5% zakt en op zelfde gewicht blijft of 2kg verlies is mooi ;) Zelfde resultaat als een ander, alleen omgekeerd. Zo een resultaat staat er tussen.

Annoniem 2: daling 4% en 1kg verlies.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:53 ----------

Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)[/U]

+Hope2again:-Start 85kg op 13% (vvm 74kg)

-Einde na nakuur 88,3 op 11% (vvm 78,6kg)

-Winst 4,6kg (spreken over pure spiermassa dan)

+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23% (vvm 79,6kg)

-Einde 106,2kg op 22% (vvm 82,8kg)

-Winst 3,2kg

+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8% (vvm 73,4kg)

-na 6weken 93kg op 17,81% (vvm 76,5kg)

-Winst 3,1kg

-Na 10 weken 95Kg op 17.5% (dosis verhoogd in week 7 naar 500mg test en 300mg primo, merkt zelf sterke stijging in vocht op)

-12 weken doorgezet, resultaat 2 weken na nakuur 93kg op 17% (vvm 77,2kg)

-Uiteindelijk winst 3,8kg. Zoals u ziet heeft langer kuren of dosis verhogen weinig nut op termijn. Hij had sneller een nieuwe kuur kunnen beginnen als hij op 6 weken gestopt was.

+Gebruikuur:-Start 80kg op 11.9% - 14.7% (vvm 70,48- 68,24)

-2 weken na nakuur: 84kg op 13.0% - 13.5% (vvm 73,08- 72,66)

-winst: 2,6- 4,4kg

+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16% (vvm 67,6kg)

-Einde 84,8 op 15% (vvm 72,1kg)

-Winst 4,5kg

+Annoniem 2:-Start 93kg op 15% (vvm 79,1kg)

-Einde 92kg op 11% (81,9kg)

-Winst 2,8kg

+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11% (vvm 80,1kg)

-Einde 93,5 kg op 11% (vvm 83,2kg)

-4weken na nakuur 93 kg op 11% (vvm 82,8kg)

-Winst 2,7kg

Andere kuren:

+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%

-Start en eindgewicht nog opvragen

+Cutman (250mg test e-300mg primo):- Start 96kg op 14%

-Einde ?

Laatst bewerkt:
Hoe was hun dieet hierbij Cools? Allemaal op onderhoud of..? En jij zou dus adviseren om na deze kuur gewoon weer dezelfde kuur te doen zonder enige toevoegingen/verhogingen?

Gr.

• #1.183
Hoe was hun dieet hierbij Cools? Allemaal op onderhoud of..? En jij zou dus adviseren om na deze kuur gewoon weer dezelfde kuur te doen zonder enige toevoegingen/verhogingen?

Gr.

Geen idee, heb ik niet naar gevraagd. Je ziet dat er tot 4,5kg kan gewonnen worden wel. Hope2again en Gebruikuur hebben eigen topic voor hun kuur.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/250mg-test-e-200mg-primo-340088/

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou na deze kuur weer dezelfde doen inderdaad. Je gaat zo langzaamaan naar je grens toe en erover.

Zwaardere kuren versnellen dit proces alleen, maar het behouden ervan wordt dan wel moeilijker (gevaar eigen aanmaak).

Laatst bewerkt:
Geen idee, heb ik niet naar gevraagd. Je ziet dat er tot 4,5kg kan gewonnen worden wel. Hope2again en Gebruikuur hebben eigen topic voor hun kuur.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/250mg-test-e-200mg-primo-340088/

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou na deze kuur weer dezelfde doen inderdaad. Je gaat zo langzaamaan naar je grens toe en erover.

Zwaardere kuren versnellen dit proces alleen, maar het behouden ervan wordt dan wel moeilijker (gevaar eigen aanmaak).

Ik ga als het goed is over 3/4 weken met jouw kuurvoorstel beginnen. Zit nu alleen nog wel op een vp van 15/16 dus dit moet ik omlaag brengen. Dus in principe zou je gewoon het hele jaar zo kunnen doorgaan. Totdat je merkt dat je niet vooruit gaat. Wat zou je dan adviseren, compounds changen of dosage ophogen? George Farah bijv. zegt dat het beste is om na een x aantal weken van AAS te switchen om zo je lichaam constant te verrassen.

• #1.185
Aas werkt door aan en de androgeenreceptor te hechten. Sommige aas zetten om naar oestrogeen en/of DHT, Sommige aas hechten aan andere receptoren ook, zoals deca aan oestrogeenreceptor. Maar sommige aan progesteronreceptor, glucocorticoidereceptor of prolactine receptor.

Hechting aan een andere receptor of omzetting naar oestrogeen kan de anabole activiteit verhogen. Maar hoofdzakelijk blijft activatie van de androgeenreceptor de anabole werking van aas.

Dus je zal altijd vooruitgaan met welke aas dan ook. Met sommige alleen wat sneller of als je constant kuurt wat hoger.

Maar uiteindelijk heb je ook een aas plateau en helpen alleen insuline, igf-1 en hgh nog. Maar met welke aas ook als je paar keren per jaar kuurt (niet constant dus) kom je aan dat kuurplateau. Met mijn kuur wat trager, maar veiliger natuurlijk. En nog altijd vele malen sneller en hoger dan naturel(plateau).

Dus lichaam verrassen is als je heel het jaar doorkuurt. Om die verschillende omzettingen en receptoren te activeren die de androgeenreceptor en andere processen stimuleren voor extra anabole activiteit.

Met mijn kuur stimuleer je de androgeenreceptor en de oestogeenreceptor (door omzetting van test), meer niet. En meer is ook niet nodig. Verhouding van androgene activiteit ligt ook altijd hoger in verhouding tot oestrogeen door test te combineren met primo. Zoals het moet bij een man.

Laatst bewerkt:
Omdat nolva soms zwaarder is dan de kuur zelf. Het heeft verschillende bijwerkingen die niet aan te raden zijn na een kuur.

Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat nolva milder was dan clomid mbt bijwerkingen? Dacht dat ook meer mensen nolva gebruikten omwille van deze reden.

• #1.187
  • #1.193

Primo only is af te raden. Het zet niet om naar oestrogeen en dit hormoon is belangrijk voor de gehele lichamelijke gezondheid.

Het beschermd tegen de toxicsche effecten van androgenen op cellen, het reguleert vocht wat nodig is voor groei en weer bescherming (cellen, orgen, gewrichten, enz..)

• #1.195
Haha My bad!

Heb trouwens net een verwijsbrief gehad van de huisarts voor een bloedtest.
Alleen wouden ze LH en FSH niet aanstrepen?

Nederlander? Die kunnen inderdaad wel eens moeilijk doen daar met die verzekeringen. In Belgie is dat meestal geen probleem.

Nederlander? Die kunnen inderdaad wel eens moeilijk doen daar met die verzekeringen. In Belgie is dat meestal geen probleem.

Tuurlijk, ben geen Belg gelukkig :cool:

Ja snap het ook niet echt, kan het nu wel zelf gaan aanstrepen en dan word ik er ook op getest. Alleen als de huisarts dan de uitslag krijgt en die waardes wel ziet staan denkt ze ook hmmm :rolleyes:

Dus wacht wel even tot vrijdag, dan is ze er weer en hoop ik reactie te krijgen op mijn mailtje. Heb wel aangegeven dat die waardes voor mij erg belangrijk zijn :D

Tuurlijk, ben geen Belg gelukkig :cool:

Ja snap het ook niet echt, kan het nu wel zelf gaan aanstrepen en dan word ik er ook op getest. Alleen als de huisarts dan de uitslag krijgt en die waardes wel ziet staan denkt ze ook hmmm :rolleyes:

Dus wacht wel even tot vrijdag, dan is ze er weer en hoop ik reactie te krijgen op mijn mailtje. Heb wel aangegeven dat die waardes voor mij erg belangrijk zijn :D
Dan zou ik het ergens anders laten testen, dus niet via de huisarts. Dan weet ze ook niet dat je gaat kuren :)

Terug
Naar boven