Die kans bestaat er natuurlijk altijd. Het is vooral DHT en ook androgenen zoals test zelf in grote hoeveelheid dat slecht voor het hart is.
Primo zet niet om naar DHT en je kan red maca gebruiken om de omzetting naar DHT te verminderen. Hierdoor verminder je de kans.
Maar oestrogeen heeft ook zijn effecten op het hart. Middelen die oestrogeen en androgeen zijn zoals deca en dianabol kunnen hierdoor slechter voor het hart zijn.
Nee, primo is een afgeleide van Testosteron zijn structuur. Maar dit wordt gedacht omdat er geen omzetting naar oestrogeen is. Heeft gewoon met aanpassingen aan de structuur van het hormoon te maken
Proviron, masteron en anavar zijn een afgeleide van DHT. De structuur gelijkt dus op die van DHT, maar ze zijn geen DHT's. Bestaat zelfs niet, DHT is 1 hormoon met zeer sterke androgene activiteit.
Dat wil alleen zeggen dat ze dus niet naar oestrogeen of DHT omzetten. Wil dus niet zeggen dat ze even androgeen als DHT zijn. Ze zijn zelfs minder androgeen als testosteron.
Cools, allereerst bedankt voor dit ontzettend leerzame topic
Een vraag; ik heb uit de "Anabolics"-reeks van William Llewellyn geleerd dat testosteron kan converteren naar DHT door een interactie met het 5-alpha reductase enzyme, en daardoor de androgene eigenschappen van testosteron teweeg brengt (olie-output, libido, haargroei en op latere leeftijd haarverlies). Ik ben alleen op een aantal punten door de war geraakt door jouw nieuwe inzichten.
Mijn vragen aan jou omtrent dit DHT-verhaal:
- Ik ben van plan om red maca te gaan gebruiken om mijn prostaat te beschermen. Zal dit, aangezien het DHT verlaagt, invloed hebben op je libido tijdens je cycles? (Draai meestal 500 mg. test-e met 400 mg. mast-e of 250 mg. test-e met 200 mg. primo)
- Na het lezen van dit topic merk ik op dat je primo superieur vindt aan mast-e. Dit, omdat beiden hechtten aan het aromatase-enzym, waardoor er minder testosteron wordt omgezet in oestrogeen, en primo daarnaast ook nog eens een anabole werking heeft i.t.t mast-e. Het grote voordeel van mast-e vind ik daarentegen de spierhardheid, en de definitie die ik krijg van het middel. Ook stijgt mijn libido en mijn gevoel van welbehagen voor mijn gevoel enorm wanneer ik 400 mg. mast-e gebruik. Hoe is dit te verklaren als masteron zoals jij zegt minder androgeen is dan testosteron?
- Ik vroeg me af, sinds jouw bovenstaande post over het verschil tussen primo enerzijds en masteron anderzijds of een kuur met 250 mg. test-e i.c.m met 200 mg. primo of i.c.m mast-e schadelijker is voor je haarlijn, aangezien mast een DHT afgeleide is, maar toch minder androgeen is dan test-e volgens jou.
Thx voor al de moeite