AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Geen dianabol, oxy, deca of tren gebruiken ;)

De vraag is of die mensen ook echt wintrol hadden. Het zou mogelijk zijn, maar de kans is ontzettend klein volgend mij.

Aromasin nu nemen zou nog kunnen werken. Dit door je androgeen/oestrogeen verhouding naar androgeen te laten kantelen. Hierdoor is er een mogelijkheid dat borstweefsel terug krimpt.

Die 4 zal ik zeker niet gebruiken of het moet er stiekem inzitten:)

Misschien handiger om aromasin dan mee te laten lopen met het "Cool's kuurtje" aangezien ik daar toch al over 5 weken mee begin? Kan ik ook eventueel Arimidex mee laten lopen ipv aromasin?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Die 4 zal ik zeker niet gebruiken of het moet er stiekem inzitten:)

Misschien handiger om aromasin dan mee te laten lopen met het "Cool's kuurtje" aangezien ik daar toch al over 5 weken mee begin? Kan ik ook eventueel Arimidex mee laten lopen ipv aromasin?

Nee, want dan kan je beter alleen primo gebruiken. Test verlagen indien nodig. Aromasin verlaagt omzetting naar oestrogeen, test verlagen doet dit ook. En primo gewoon gelijk verhogen.

En ook geen arimidex dus.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:41 ----------

Dus die red maca van superfoods is legit? Zit nu nog aan die maca van body en fit shop. Gvd 5 potjes gekocht :roflol:.

Welke van B&F heb je?

Nee, want dan kan je beter alleen primo gebruiken. Test verlagen indien nodig. Aromasin verlaagt omzetting naar oestrogeen, test verlagen doet dit ook. En primo gewoon gelijk verhogen.

En ook geen arimidex dus.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:41 ----------

Welke van B&F heb je?

Ik heb het huismerk, zal wel geen red maca in zitten. Eerder gele denk ik.

• #1.345
Is gele inderdaad :P

Maar wie weet werkt het ook.

Cools hoe zit het met voetbal en aas(jouw kuurtje)? Is het schadelijk voor het hart als je er veel bij doet hardlopen/voetballen? Toen ik 250 mg test nam vorig jaar merkte ik dat mijn benen extreem snel verzuurde tijdens hardlopen, is dat normaal bij test?

Laatst bewerkt:
Cools hoe zit het met voetbal en aas(jouw kuurtje)? Is het schadelijk voor het hart als je er veel bij doet hardlopen/voetballen? Toen ik 250 mg test nam vorig jaar merkte ik wel dat mijn benen extreem snel verzuurde

Wat een vraag. Wat denk je dat renners en andere hardlopers namen voor het EPO tijdperk. En nu nog trouwens maar in mindere mate. Dat verzuren heeft niks met die test te maken. Als er iemand is die veel en lang 250mg test per week genomen heeft, ben ik het wel. En ik zit regelmatig op de fiets.

Geen dianabol, oxy, deca of tren gebruiken ;)

De vraag is of die mensen ook echt wintrol hadden. Het zou mogelijk zijn, maar de kans is ontzettend klein volgend mij.

Aromasin nu nemen zou nog kunnen werken. Dit door je androgeen/oestrogeen verhouding naar androgeen te laten kantelen. Hierdoor is er een mogelijkheid dat borstweefsel terug krimpt.

@Cools, Zou het kwaad kunnen om 5 weken voor ik aan het Cools kuurtje begin 10mg nolva per dag te nemen om te proberen om de bestaande gyno kleiner te krijgen? Nee toch? En tijdens het kuurtje doorgaan met de Nolva of stoppen? (tenzij ik merk dat de gyno erger wordt maar dan tevens verhouding test/primo aanpassen)

@Cools, Zou het kwaad kunnen om 5 weken voor ik aan het Cools kuurtje begin 10mg nolva per dag te nemen om te proberen om de bestaande gyno kleiner te krijgen? Nee toch? En tijdens het kuurtje doorgaan met de Nolva of stoppen? (tenzij ik merk dat de gyno erger wordt maar dan tevens verhouding test/primo aanpassen)
Dan zou ik eerst zorgen dat je gyno zoveel mogelijk weg is, en dan pas met het kuurtje beginnen. Anders zit je met te weinig oestrogeen.

Dan zou ik eerst zorgen dat je gyno zoveel mogelijk weg is, en dan pas met het kuurtje beginnen. Anders zit je met te weinig oestrogeen.

Dat gaat hem niet worden dan kan ik waarschijnlijk wachten tot ik een ons weeg:)

Maar ik denk toch dat je verkeerd zit, Nolva is geen AI dus het verlaagt de oestrogeen niet maar het houd alleen de receptoren bezet, als ik met de Nolva stop voor het kuurtje zijn de receptoren weer redelijk snel vrij, denk ik...

mooi topic cools!!

Laatst bewerkt:
  • #1.352
Cools hoe zit het met voetbal en aas(jouw kuurtje)? Is het schadelijk voor het hart als je er veel bij doet hardlopen/voetballen? Toen ik 250 mg test nam vorig jaar merkte ik dat mijn benen extreem snel verzuurde tijdens hardlopen, is dat normaal bij test?

Door de hogere anabole processen kan er meer melkzuur geproduceerd worden, dus het kan ja.

En cardio is juist goed voor het hart tijdens een kuur, dus lopen en voetbal kan zeker icm de kuur.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 22:58 ----------

Nee, ik zou je verhouding dan anders doen. Iets minder test en iets meer primo. Zo heb je een lagere omzetting naar oestrogeen.

En zeker geen nolva tijdens je kuur. Gewoon test laag genoeg en probleem is opgelost.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 23:00 ----------

Dat gaat hem niet worden dan kan ik waarschijnlijk wachten tot ik een ons weeg:)

Maar ik denk toch dat je verkeerd zit, Nolva is geen AI dus het verlaagt de oestrogeen niet maar het houd alleen de receptoren bezet, als ik met de Nolva stop voor het kuurtje zijn de receptoren weer redelijk snel vrij, denk ik...

Nolva is een 15 dagen nog werkzaam nadat je stop. Dus niet aan te raden en heeft waarschijnlijk oo geen nut,

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 23:01 ----------

Pffff, zit nu in de 4e week van 500mg test-e / winny kickstart. Winny is al afgelopen en krijg nu ineens beetje last van gyno. Weet niet helemaal zeker of het gyno is maar ben er sowieso bang voor. Heb me laten vertellen dat 10mg Nolva per dag erbij pakken iets kon helpen. Dit is dan ook het enige middel dat ik nu achter de hand heb jammer genoeg. Zal 10 of 20 mg Nolva per dag invloed hebben op m'n levels?

Als je nolva erbij pakt dan herleid je testosteron naar een puur androgeen. Dus kan je beter ipv nolva erbij testosteron lager en primo erbij zetten.

Nolva blokkeerd vrij sterk oestrogeen op de receptoren, dus niet aan te raden gezien het ook anders kan.

Cools, is het zo dat nolva ál de receptoren blokkeert, dus ook daar waar je juist wil dat ze werken i.v.m de positieve effecten van de aromatisatie van test naar oestrogeen?

Laatst bewerkt:
  • #1.354
Door de hogere anabole processen kan er meer melkzuur geproduceerd worden, dus het kan ja.

En cardio is juist goed voor het hart tijdens een kuur, dus lopen en voetbal kan zeker icm de kuur.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 22:58 ----------

Nee, ik zou je verhouding dan anders doen. Iets minder test en iets meer primo. Zo heb je een lagere omzetting naar oestrogeen.

En zeker geen nolva tijdens je kuur. Gewoon test laag genoeg en probleem is opgelost.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 23:00 ----------

Nolva is een 15 dagen nog werkzaam nadat je stop. Dus niet aan te raden en heeft waarschijnlijk oo geen nut,

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 23:01 ----------

Als je nolva erbij pakt dan herleid je testosteron naar een puur androgeen. Dus kan je beter ipv nolva erbij testosteron lager en primo erbij zetten.

Nolva blokkeerd vrij sterk oestrogeen op de receptoren, dus niet aan te raden gezien het ook anders kan.

Cools, is het zo dat nolva ál de receptoren blokkeert, dus ook daar waar je juist wil dat ze werken i.v.m de positieve effecten van de aromatisatie van test naar oestrogeen? (IGF-1, serotonine, upregulatie etc.) Uit de discussies over nolvadex op fora leid je als leek vaak af dat het alleen daar werkt dat jij wil dat het werkt (borsten).

meeste mensen hebben toch al snel last van gno

Laatst bewerkt:
  • #1.357
ik kan nog wel aan proviron of aromasin komen.
Op dit moment is nog geen gyno, maar wel sprake van vocht achter m'n tepels.
Toch maar provi erbij laten lopen?

Aromasin is beste ;) Zo kan je de aromatisatie remmen ipv receptoren onnodig blokkeren. Proviron is niet perse nodig dan.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 20:05 ----------

Cools, is het zo dat nolva ál de receptoren blokkeert, dus ook daar waar je juist wil dat ze werken i.v.m de positieve effecten van de aromatisatie van test naar oestrogeen? (IGF-1, serotonine, upregulatie etc.) Uit de discussies over nolvadex op fora leid je als leek vaak af dat het alleen daar werkt dat jij wil dat het werkt (borsten).

Klopt ;) Het is geen selectieve blokker en heeft een anti-oestrogeen en zelfs oestrogene werking op verschillende plaatsen.

Lager igf-1 is hiervan het resultaat, met anti-aromatase middelen heb je dit niet.

Cools, waarschijnlijk al eerder gevraagd maar als je het cools kuurtje 250/200 doet en met nolva nakuurt welke dosis neem je dan? 10 dagen 20mg of anders?

• #1.359
Zou het vet percentage van grote invloed kunnen zijn op de te behalen winst mbt Test/Primo 250/200

Geen rekening houdend met hogere kans op oestrogeen vorming dan, maar de uiteindelijke pure winst

Terug
Naar boven