AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools, met betrekking tot de Mucuna Pruriens, zal die een veel beter effect hebben op de prolactine verlaging als je er EGCG bij neemt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Zou het vet percentage van grote invloed kunnen zijn op de te behalen winst mbt Test/Primo 250/200

Geen rekening houdend met hogere kans op oestrogeen vorming dan, maar de uiteindelijke pure winst

Bij deze kuur valt dat goed mee. Er was iemand met een hoger vet% die gelijkende winst boekte.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:22 ----------

@Cools, met betrekking tot de Mucuna Pruriens, zal die een veel beter effect hebben op de prolactine verlaging als je er EGCG bij neemt?

Prolactine verlaging bij mucuna pruriens is sterk genoeg en andere middelen hoeven er zeker niet bij.

@Cools: misschien al vaak voorbij gekomen:
Wat is de kans op libido onderdrukking als iemand boven de 40 jaar een maand lang anavar 30 mg per dag zou nemen met red maca?
Zal toch wel erg klein zijn denk ik.
Wat denk jij reel?

THX

• #1.364
Dat gaat heel goed meevallen. Maar het is op die leeftijd proberen. Nadien kan je nog altijd lichte nakuur doen indien nodig.

Dat gaat heel goed meevallen. Maar het is op die leeftijd proberen. Nadien kan je nog altijd lichte nakuur doen indien nodig.

Bedankt maar ik wil juist dat lichte kuurtje proberen omdat je hierbij niet hoeft te nakuren.
Ik ga voor 2 kg VVM

• #1.366
Dat is te doen ;)

Misschien wel 3 kg?

Als ik besluit om Red Maca erbij te nemen is het dan niet zo dat omdat Red Maca de dht spiegels verlaagt in het lichaam ik minder effect ervaar met de anavar?

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 15:23 ----------

@cools: Na de anavar neem ik rust tot half maart. ik denk dat dit meer dan genoeg is om alles weer normaal te krijgen m.b.t. bloedwaardes enzo.

Dan ben ik sterk aan het denken om je kuurtje Test/Primo 250/200 gedurende 8 weken te doen. dit zou dan mijn eerste serieueze kuurtje zijn waarvan ik hoop 4 kg netto aan over te houden na de kuur.

Toch twijfel ik aan de Test only 500 omdat ik denk dat dit mij meer gains zou gaan opleveren maar aan de andere kant ook meer bijwerkingen zoals flinke oestrogeen en ver verhoging omdat mijn VP op ongeveer 16% zit. misschien daarom beter de Test op 250 te houden met daarbij 200 Primo voor schonere gains met minder zwaar herstel.

Is het misschien een idee om Test/Primo 250/300 verhouding te nemen zodat de primo al iets hoger ligt in het begin dan de test om aromatisatie te beperken? ik wil niet lager in de test gaan omdat ik vind dat minder test gewoon niet goed genoeg is om te kunnen groeien.

• #1.368
Wie weet ;)

Nee, want anavar zet niet om naar DHT. Dus Red Mace heeft geen effect op anavar. Het kan wel zijn dat het toch nog positief is voor de prostaat, maar kan ook zijn van niet. Moeten meer onderzoeken voor gebeuren om dit met zekerheid te zeggen.

Wat je moet doen om aromatisatie te verminderen is test omlaag en primo gelijk omhoog. Alleen primo verhogen s beperkt.

Je moet niet zien naar minder test, maar het totaal aan androgene stoffen. Oestrogeen is een factor voor betere anabolische effecten, maar op oudere leeftijd gaat aromatase toch wat sneller. Dus dan kan je die verhoudingen verleggen zonder in te boeten op anabole werking.

Wie weet ;)

Nee, want anavar zet niet om naar DHT. Dus Red Mace heeft geen effect op anavar. Het kan wel zijn dat het toch nog positief is voor de prostaat, maar kan ook zijn van niet. Moeten meer onderzoeken voor gebeuren om dit met zekerheid te zeggen.

Wat je moet doen om aromatisatie te verminderen is test omlaag en primo gelijk omhoog. Alleen primo verhogen s beperkt.

Je moet niet zien naar minder test, maar het totaal aan androgene stoffen. Oestrogeen is een factor voor betere anabolische effecten, maar op oudere leeftijd gaat aromatase toch wat sneller. Dus dan kan je die verhoudingen verleggen zonder in te boeten op anabole werking.

Ok. wederom bedankt Cools;)

dus Test/Primo 125/400 mg is ook een optie. Ik ga proberen met test/primo 250-200 en kan dit toch nog bijstellen mocht het niet bevallen.

Een maat van mij is 45 jaar en zijn eerste kuurtje was 250 mg Test per week en groeide als kool. daarna heeft hij hoger gedoseerd ook met tren maar heeft de gains die hij de eerste keer had met test 250 mg nooit meer kunnen behalen.

Anavar is toch al dht????:(

Ok. wederom bedankt Cools;)

dus Test/Primo 125/400 mg is ook een optie. Ik ga proberen met test/primo 250-200 en kan dit toch nog bijstellen mocht het niet bevallen.

Een maat van mij is 45 jaar en zijn eerste kuurtje was 250 mg Test per week en groeide als kool. daarna heeft hij hoger gedoseerd ook met tren maar heeft de gains die hij de eerste keer had met test 250 mg nooit meer kunnen behalen.

Anavar is toch al dht????:(
Dat een stof op een andere stof lijkt, betekent niet dat het dezelfde eigenschappen heeft.

• #1.371
Klopt, beste manier is bijstellen al gaande.

Anavar is geen DHT. DHT is DHT. Anavar heeft gewoon eigenschappen van DHT, zet niet om naar oestrogeen en DHT.

Maar heeft niets te maken met de androgene eigenschappen van DHT zelf. Wat stukken hoger is dan testosteron en primo. Ook heeft DHT meer affiniteit voor de androgeenreceptor bv, maar is het vrijwel niet anabool. Dus het heeft een andere activatie van de receptor.

Yo cools als je alle middelen tot je beschikking zou hebben wat zou de ultieme nakuur zijn volgens jouw?

En heb je een link waar ik info over t3, gebruik etc kan lezen?

Karma krijg je bro

@Cools: en wat zou je ideale kuur zijn☺ Test/Primo?

• #1.376
@Cools: en wat zou je ideale kuur zijn☺ Test/Primo?

Test/primo inderdaad. Goede verhouding tussen androgeen en oestrogeen.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 16:47 ----------

Yo cools als je alle middelen tot je beschikking zou hebben wat zou de ultieme nakuur zijn volgens jouw?

En heb je een link waar ik info over t3, gebruik etc kan lezen?

Karma krijg je bro

Ultieme nakuur? Zo weinig mogelijk :p Op een 6 weken kuur 10 daagjes clomid.

Maar bij langere kuren in hogere doseringen hcg en hmg voor 15dagen, daarna 15-20dagen 10mg nolva en daarna 15-20dagen clomid 50mg.

Hcg 500-2500iu om 5 dagen (afhankelijk van de kuur), 3 keer injecteren dus en hmg 15-50iu.

Zal eens zien ivm t3. In dit topic heb ik er ook over gepost dacht ik.

http://www.livestrong.com/article/495084-testosterone-hyperthyroidism/

Laatst bewerkt:
Cools complimentjes trouwens voor de red maca, heb echt weinig tot geen last :thumb:

Test/primo inderdaad. Goede verhouding tussen androgeen en oestrogeen.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 16:47 ----------

Ultieme nakuur? Zo weinig mogelijk :p Op een 6 weken kuur 10 daagjes clomid.

Maar bij langere kuren in hogere doseringen hcg en hmg voor 15dagen, daarna 15-20dagen 10mg nolva en daarna 15-20dagen clomid 50mg.

Hcg 500-2500iu om 5 dagen (afhankelijk van de kuur), 3 keer injecteren dus en hmg 15-50iu.

Zal eens zien ivm t3. In dit topic heb ik er ook over gepost dacht ik.

http://www.livestrong.com/article/495084-testosterone-hyperthyroidism/

thx man! en wat zie jij als een zware kuur? hvl weken en dosering als je gewoon een voorbeeld kon geven.

Terug
Naar boven