Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ikke niet begrijp :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.405
Dianabol is wel niet slecht voor de prostaat en je haargrens dus voor mensen met een sterke lever en angst voor typische dht bijwerkingen....

Sterke lever wil wel niet zeggen dat je deze moet gaan zitten verzwakken ;) Want dat gebeurt dan wel.

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 18:47 ----------

Cools in dit onderzoek staat dat levertoxiteit van epistane vergelijkbaar is met die van var.

http://www.ergogenics.org/leverschade-designersteroiden-geef-de-fabrikant-maar-weer-de-schuld.html

Een veronderstelling van hun, maar je zit nog met omzettingen naar madol van epistane (en zit er sowieso ook in).

Meer kapotte levers door superdrol en madol
http://www.ergogenics.org/anabolica185.html

Laatst bewerkt:
Dianabol is wel niet slecht voor de prostaat en je haargrens dus voor mensen met een sterke lever en angst voor typische dht bijwerkingen....

Dianabol is even slecht voor de prostaat als andere anabolen. Alle anabolen zijn slecht voor de prostaat. Dianabol is één van de ongezondste AS.

@Cools: ik zie de laatste tijden veel oude bekenden van me die ( noodgedwongen) zijn gestopt met AAS en ze zien er allemaal in vergelijking met vroeger erg mager uit.

Komt dit nu omdat ze zonder basis al te vroeg zijn gebruiken waardoor,wanneer je moet stoppen met de AAS, je lichaam terugkeert naar het begin voordat je begon met gebruiken?

Dus stel in het begin weeg je 80 kg en door het lange gebruik van AAS/HgH weeg je op een gegeven moment 100 kg. je stopt er compleet mee en je gewicht keert dan weer terug naar 80 kg??

Ik zie het vaak de laatste tijd dat ik denk is het allemaal waard?

@Cools: ik zie de laatste tijden veel oude bekenden van me die ( noodgedwongen) zijn gestopt met AAS en ze zien er allemaal in vergelijking met vroeger erg mager uit.

Komt dit nu omdat ze zonder basis al te vroeg zijn gebruiken waardoor,wanneer je moet stoppen met de AAS, je lichaam terugkeert naar het begin voordat je begon met gebruiken?

Dus stel in het begin weeg je 80 kg en door het lange gebruik van AAS/HgH weeg je op een gegeven moment 100 kg. je stopt er compleet mee en je gewicht keert dan weer terug naar 80 kg??

Een bepaald test niveau zal nodig zijn om een bepaald spiermassa niveau te kunnen behouden. Daarnaast spelen voeding en of je wel of niet blijft trainen ook mee.

Er is geen geschreven regel voor zover ik weet, waarmee je uit kunt rekenen wat je kwijt raakt als je zus of zo doet na het stoppen met AAS.

Als ze er echt mager uit zien lijkt me dat het eerder het gevolg van te weinig eten. En ja dat kan relatie hebben met het te vroeg beginnen met AAS. Als je het naturel niet hebt weten op te bouwen mis je ook wellicht die ervaring wanneer je weer volledig off blijft. Maar als je gewoon kennis van zaken hebt dan hoef je echt niet zo ver terug te vallen dat je er kleiner uitziet dan een natty van niveau.

Het probleem is meestal off gaan-> kleiner worden->gebrek aan motivatie->slechter eten en trainen->nog kleiner worden

Daarom is het ook een bekende uitspraak dat gainen op een kuur niet zo moeilijk is, maar het behouden ervan na de kuur wel.

Een bepaald test niveau zal nodig zijn om een bepaald spiermassa niveau te kunnen behouden. Daarnaast spelen voeding en of je wel of niet blijft trainen ook mee.

Er is geen geschreven regel voor zover ik weet, waarmee je uit kunt rekenen wat je kwijt raakt als je zus of zo doet na het stoppen met AAS.

Dus dan geldt er als volgt:

Stel: begin situatie

Naturel:
80 Kg
Testosteron level 100

Met kuren:
100 KG
Testosteron level 200

Gestopt met kuren
70 KG
Testosteron level 80

Dus per saldo: als je stopt met kuren en je testosteron spiegel herstelt zich niet meer dan ben je lichter en smaller dan toen je begon met kuren?

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 14:10 ----------

Betekent dus om je oorspronkelijk begin gewicht van 80 kg weer te kunnen behalen dat je op zijn minst op trt moet gaan voor de rest van je leven..

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 14:11 ----------

Uiteindelijk ben je dus slechter af

Vergeet je niet dat je door jarenlang groot te zijn (natty of niet) dat je went aan de grote hoeveelheden voedsel (dus bij normale hoeveelheden honger kan blijven hebben), je kracht opgebouwd hebt die voor een groot deel behouden kan worden etc wat allemaal bijdraagt aan meet vvm MITS JE HARD BLIJFT TRAINEN EN GOED BLIJFT ETEN

edit: en als je dmv hgh oid extra spiercellen hebt ontwikkeld dan gaan die ook niet weg wanneer je off blijft.

Naturel:
80 Kg
Testosteron level 100

Met kuren:
100 KG
Testosteron level 200

Gestopt met kuren
70 KG
Testosteron level 80

Dus per saldo: als je stopt met kuren en je testosteron spiegel herstelt zich niet meer dan ben je lichter en smaller dan toen je begon met kuren?

Betekent dus om je oorspronkelijk begin gewicht van 80 kg weer te kunnen behalen dat je op zijn minst op trt moet gaan voor de rest van je leven..

Haha ik weet niet wat je hier voor aannames doet, maar er klopt in ieder geval niets van natuurlijk.
Ik schrijf net dat zoiets niet meetbaar is, of in ieder geval niet volgens vaste richtlijnen op éénieder van toepassing is. Er zijn teveel variabelen. Dus je kunt deze aannames never maken, pas als er gedegen onderzoek naar gedaan is, hetgeen denk ik niet of nooit zal gebeuren.

Naturel:
80 Kg
Testosteron level 100

Met kuren:
100 KG
Testosteron level 200

Gestopt met kuren
70 KG
Testosteron level 80

Er zijn meer variabelen aan de orde. Het gaat dit niet alleen om het test niveau. Hierdoor kun je ook niet zoiets stellen.

Er zijn meer variabelen aan de orde. Het gaat dit niet alleen om het test niveau. Hierdoor kun je ook niet zoiets stellen.

Natuurlijk is dit simpel veronderstelt door mij maar de testosteron spiegel zal wel een belangrijke rol hierin spelen.

Wat vind je verder van ostarine Cools?
Een mattie van me neemt het nu 6weken op 25mg en is 3kg vvm bijgekomen + wat 2cm minder taille. (geen bs, zelf gemeten). Als ik verder zoek claimen vele dat dit middel GEEN sides geeft onder de 25mg, boven de 25mg zou het ook kwalijk zijn voor de lever. Nakuur is ook niet nodig voor dit product.

Dit product valt ook niet echt onder aas maar ook niet bij supplementen, valt in de schemerzone als ik het zo lees.

Site's die wel eens interessant zijn over dit product:

http://www.ergogenics.org/twaalf-weken-kuren-met-3-mg-ostarine-per-dag.html

http://www.ergogenics.org/anderhalve-kilo-vetvrije-massa-erbij-na-drie-weken-kuren-met-lgd-4033.html

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ostarine-mk-2866-sarm-290443/index3.html

Natuurlijk is dit simpel veronderstelt door mij maar de testosteron spiegel zal wel een belangrijke rol hierin spelen.

Na een kuur herstelt je testosteronspiegel zoals voordien. Er zullen wel uitzonderingen zijn maar dat zijn dan gasten zijn die lange periodes kuren zonder zich te laten herstellen tussen de kuren.

Wat vind je verder van ostarine Cools?
Een mattie van me neemt het nu 6weken op 25mg en is 3kg vvm bijgekomen + wat 2cm minder taille. (geen bs, zelf gemeten). Als ik verder zoek claimen vele dat dit middel GEEN sides geeft onder de 25mg, boven de 25mg zou het ook kwalijk zijn voor de lever. Nakuur is ook niet nodig voor dit product.

Dit product valt ook niet echt onder aas maar ook niet bij supplementen, valt in de schemerzone als ik het zo lees.

Site's die wel eens interessant zijn over dit product:

http://www.ergogenics.org/twaalf-weken-kuren-met-3-mg-ostarine-per-dag.html

http://www.ergogenics.org/anderhalve-kilo-vetvrije-massa-erbij-na-drie-weken-kuren-met-lgd-4033.html

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ostarine-mk-2866-sarm-290443/index3.html

3 kg VVM??

Klinkt erg interessant!!

3 kg VVM??

Klinkt erg interessant!!

Is indd interessant ja. Probleem is enkel na zelf verder te googelen dat je nooit weet of je ostarine in je handen hebt.. Vele ug lab's schijnen lichte variaties van winny/ana te verkopen als ostarine.

Dat concludeer ik toch aangezien sommige hun test waardes enorm schommelen na 2 weken zogenaamde ostarine te nemen op 12mg p/dag. Dus ofwel zijn er wel degelijk bijwerking bij dit product die dus talloze onderzoeken zouden tenietdoen of er gaat veel rotzooi rond die als ostarine word verkocht.

Terug
Naar boven