AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Is het tijdens een kuur waard om supplementen zoals vitargo, whey hydrolisaat, glutamine en dergelijke te gebruiken voor nog sneller herstel en resultaat? Of volstaat een rijpe banaan met whey isolaat ook na de training? Welke supplementen zijn nu eigenlijk echt handig tijdens een kuur of ter ondersteuning van de algemene gezondheid? Ik gebruik nu vitamine d, omega 3, multi vitamine, whey isolaat, whey casein, red maca, pompoenpitolie en in de nakuur creatine.

Is het tijdens een kuur waard om supplementen zoals vitargo, whey hydrolisaat, glutamine en dergelijke te gebruiken voor nog sneller herstel en resultaat? Of volstaat een rijpe banaan met whey isolaat ook na de training? Welke supplementen zijn nu eigenlijk echt handig tijdens een kuur of ter ondersteuning van de algemene gezondheid? Ik gebruik nu vitamine d, omega 3, multi vitamine, whey isolaat, whey casein, red maca, pompoenpitolie en in de nakuur creatine.

Mischien een goede natuurlijke testosteron booster erbij?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 12:21 ----------

@Cools: wat vind je van Terretris Tribulus als natuurlijke testosteron booster?

Is dit een grapje? testosteronbooster tijdens de kuur? tribulus een testobooster? Ik dacht dat dit al lang achterhaald was.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.445

Ik zou het tijdens een kuur simpel houden en focus op voeding en whey leggen.

Omega 3 kan je gebruiken als je geen vis of walnoten eet.

Multi vitaminen is zeker niet nodig als je voldoende fruit en groente eet. Kan zelfs nadelig zijn.

Red maca is altijd wel goed tijdens een kuur. Vitamine D en C ook.

Pompoenpitolie kan ook wel. En creatine in de nakuur kan helpen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:09 ----------

Tribulus Terrestri is al jaren achterhaald ;) Check mijn topic Test boosters. En tijdens een kuur heb je er niet veel aan.

@Cools: Ik heb net de red maca besteld 125 gr.

Nu ik over 3 weken met je kuurvoorstel betreffende anavar 30 mg wil gaan beginnen. denk je dat de red maca mij beschermt tegen prostaat vergroting, haaruitval en libido verlies?

In ieder geval zal het wel werken toch?

Is anavar een ideaal cut kuurtje?

• #1.448
@Cools: Ik heb net de red maca besteld 125 gr.

Nu ik over 3 weken met je kuurvoorstel betreffende anavar 30 mg wil gaan beginnen. denk je dat de red maca mij beschermt tegen prostaat vergroting, haaruitval en libido verlies?

In ieder geval zal het wel werken toch?

Prostaatvergroting ja. Haaruitval misschien (er is geen DHT omzetting bij anavar) en libido kans.

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:01 ----------

Is anavar een ideaal cut kuurtje?

Dat is een goed cutkuurtje ja. Maar primo/test is dat ook.

Had voor mijn eerste kuurtje gekozen voor Cools kuurtje, en wat ben ik blij met deze keuze :) Mijn nakuur is inmiddels afgelopen en heb zo'n 5.5kg gegained, vet percentage is hetzelfde gebleven (licht gedaald maar verwaarloosbaar). Zal binnen maand nog eens posten wat ik ervan over gehouden heb maar ik vermoed dat ik hier toch wel alles zal behouden?

Veel positieve commentaren gekregen van kennissen en familie leden dat ik een stuk gespierder ben geworden, is altijd leuk zo'n reacties :D

Heb tijdens kuur en nakuur geen sides ondervonden, alles verliep prima... Kortom een zeer geslaagde kuur!

wat doet die rode maca poeder precies dan?

• #1.451
Had voor mijn eerste kuurtje gekozen voor Cools kuurtje, en wat ben ik blij met deze keuze :) Mijn nakuur is inmiddels afgelopen en heb zo'n 5.5kg gegained, vet percentage is hetzelfde gebleven (licht gedaald maar verwaarloosbaar). Zal binnen maand nog eens posten wat ik ervan over gehouden heb maar ik vermoed dat ik hier toch wel alles zal behouden?

Veel positieve commentaren gekregen van kennissen en familie leden dat ik een stuk gespierder ben geworden, is altijd leuk zo'n reacties :D

Heb tijdens kuur en nakuur geen sides ondervonden, alles verliep prima... Kortom een zeer geslaagde kuur!

Nice ;) Als je resultaten via pm even stuurt dan voeg ik ze toe aan de lijst.

Je zal een groot deel behouden gezien je herstel snel is en je weinig vocht hebt van deze kuur.

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:31 ----------

wat doet die rode maca poeder precies dan?

Het voorkomt en kan zelfs prostaatvergroting omkeren.

De werking zou berusten op het remmen van DHT waardoor het positief is tegen acne en haaruitval.

Laatst bewerkt:
bedankt cools heeft het ook invloed op je test levels?

Cools, ik neem Red Maca voornamelijk voor acne maar merk dat ik er toch nog wat last van heb. Komt dit doordat mijn nakuur nog maar onlangs is afgelopen of wilt dit zeggen dat Red Maca weinig doet bij mij?

Als het komt door de kuur: wanneer zou de Red Maca zijn werk doen? Indien niet, welke middelen zou ik verder kunnen proberen?

Cools, ik neem Red Maca voornamelijk voor acne maar merk dat ik er toch nog wat last van heb. Komt dit doordat mijn nakuur nog maar onlangs is afgelopen of wilt dit zeggen dat Red Maca weinig doet bij mij?

Als het komt door de kuur: wanneer zou de Red Maca zijn werk doen? Indien niet, welke middelen zou ik verder kunnen proberen?

Roa.

The one, and only good solution.

Heb ook keer roa gehad. Na drie maanden was ik van m'n acne af. Maar nu weer volop last :(

@Cools: ik heb nu de Red Maca ontvangen (125 gr)

Hoeveel mg per dag is optimaal? 500 mg standaard en 1500 mg bij gebruik van AAS?

Bedankt alvast!

• #1.458
Roa.

The one, and only good solution.

Roa, the best solution to destroy body cells ;)

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 16:37 ----------

Dit komt door je nakuur inderdaad. Er is een te grote remming van oestrogeen dan waardoor Red maca minder werkzaam is. Dit gezien remming van DHT maar 1 factor is. Een goede verhouding met oestrogeen is ook belangrijk.

Dus het gaat nu even de tijd nodig hebben, maar je acne zal stilaan wel verdwijnen.

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 16:38 ----------

@Cools: ik heb nu de Red Maca ontvangen (125 gr)

Hoeveel mg per dag is optimaal? 500 mg standaard en 1500 mg bij gebruik van AAS?

Bedankt alvast!

Bij sterke acne of ter voorkoming tijdens een kuur 1500mg.

En voor lichte acne buiten een kuur is 500mg voldoende.

Laatst bewerkt:
cools, weet jij of aromasin ook prolactine verlagende eigenschappen heeft ?

• #1.460
Terug
Naar boven