AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Want iedereen op DBB is eerlijk over zijn behaalde stats! :p Dat bedoel ik dus, ik zie hier resultaten voorbij komen van winny only's waarmee 9 kg wordt behaald en overgehouden, test e op 150 waar 8 kg van over wordt gehouden. Of ik reageer echt superberoerd op AAS of dat soort dingen zijn gewoon onzin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Want iedereen op DBB is eerlijk over zijn behaalde stats! :p Dat bedoel ik dus, ik zie hier resultaten voorbij komen van winny only's waarmee 9 kg wordt behaald en overgehouden, test e op 150 waar 8 kg van over wordt gehouden. Of ik reageer echt superberoerd op AAS of dat soort dingen zijn gewoon onzin.

Niemand gaat liegen over deze behaalde stats. Is niet dat het monsterwinsten zijn tov de zwaardere kuren waar 8 tot 12kg aan massa wordt gewonnen tijdens hun kuur (en natuurlijk stuk verlies nadien).

Dus geen test e verhalen van 8kg en winny only van 9kg hier ;)

Zou heel toevallig zijn dat de resultaten zo gelijkend zijn. Wil zeggen dat ze allemaal tegelijk gelogen hebben? En dan hebben ze nog verkeerd gelogen, hadden ze beter gezegd 8 of 9kg winst :P.

Heb link toegevoegd van resultaten die ik zelf heb gecontroleerd.

Trouwens durf niet te zeggen dat ik zit te liegen want dan had ik wel meer annonieme resultaten toegevoegd (met betere winsten) :p

Mijn eigen metingen zal je ook zien dat gelijkende kuren overeen komen met deze.

Er komen dus ook nog een paar metingen van dbb gebruikers bij deze week.

Laatst bewerkt:
nee maar als ik persoonlijk de keuze heb tussen 8 weken kuren met Tren A, test en mast bijvoorbeeld of lage dosering test+primo is keuze voor mij makkelijk gemaakt en zal het herstel niet echt mega veel verschillen lijkt me.

Vergelijk je nu tren met primo ? :roflol:

5 kilo vvm met 250 test en 200 primo voor 6 weken?

dat lukt mij niet eens met tren

Vergelijk je nu tren met primo ? :roflol:

Gram primo schijnt qua resultaten vergelijkbaar te zijn met 300 mg Ace. Nu weet ik wel wat ik dan liever zet, een gram primo is een heel stukkie duurder.

De meeste niet, misschien met Ace maar zeker niet met E.

Dat is mijn hele punt dat ik ook niet geloof en daarom noem ik het internetresultaten. Als 1e kuur zal het je mss best lukken maar volgens Cools blijven de resultaten hetzelfde ongeveer, ook als je 15 kg vvm meer hebt. Dat gaat er bij mij niet in, anders hadden grote jongens niet meer nodig om te groeien en zouden pro's niet op die achterlijke hoge hoeveelheden zitten. Er klopt in mijn ogen iets niet in het verhaal alleen heb ik geen zin om een jaar te verklooien aan 3 kuren met 250 test en 200 primo, anders had ik het getest.

Omdat ik dit dus niet ga testen heeft het weinig nut er verder over te discussieren, I'm out dan ook :P

• #1.588

Dat was 1 persoon en zijn eerste kuur ;) Je moet ook rekening houden met vet% natuurlijk. Als je stijgt in gewicht en daalt in vet is dit een grotere spierwinst dan de gewonnen massa alleen.

Gemiddeld is het dus 3kg. Afhankelijk van de andere factoren kan dit wat meer of minder zijn.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

nee maar als ik persoonlijk de keuze heb tussen 8 weken kuren met Tren A, test en mast bijvoorbeeld of lage dosering test+primo is keuze voor mij makkelijk gemaakt en zal het herstel niet echt mega veel verschillen lijkt me.

Hoe meer en langer je gebruikt, hoe moeilijker het herstel. Ook de producten die je gebruikt maken dus uit. Bijwerkingen met tren zijn meer te verwachten dan meeste andere middelen.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Gram primo schijnt qua resultaten vergelijkbaar te zijn met 300 mg Ace. Nu weet ik wel wat ik dan liever zet, een gram primo is een heel stukkie duurder.

De meeste niet, misschien met Ace maar zeker niet met E.

Dat is mijn hele punt dat ik ook niet geloof en daarom noem ik het internetresultaten. Als 1e kuur zal het je mss best lukken maar volgens Cools blijven de resultaten hetzelfde ongeveer, ook als je 15 kg vvm meer hebt. Dat gaat er bij mij niet in, anders hadden grote jongens niet meer nodig om te groeien en zouden pro's niet op die achterlijke hoge hoeveelheden zitten. Er klopt in mijn ogen iets niet in het verhaal alleen heb ik geen zin om een jaar te verklooien aan 3 kuren met 250 test en 200 primo, anders had ik het getest.

Omdat ik dit dus niet ga testen heeft het weinig nut er verder over te discussieren, I'm out dan ook :P

Daarom staan er ook meerdere resultaten. Van 1 persoon is het eerste kuur. En die staat als eerste. Die heeft dan ook meeste winst. Maar gemiddeld bij mensen die al wat gebruikt hebben is dit 3kg.

Dus winsten blijven niet ongeveer hetzelfde. Je weet toch wat 1kilo spiermassa is?

Wat is hier nu niet te geloven aan? Ik zeg toch geen 6kg ofzo :p En in de link staan dus resultaten die ik zelf op gecheckt.

Je verklooit nooit een jaar hiermee. Juist niet, elke kg is een kg spier. En zonder bijwerkingen kuren is altijd lekker meegenomen.

Trainen en voeding blijft nog altijd eerst, niet je aas ;)

Trouwens die grote jongens gebruiken nog wel wat andere middelen ook. Plus niet iedereen wil hier pro worden. Ieder zijn doelen zijn anders.

Laatst bewerkt:
Daarom staan er ook meerdere resultaten. Van 1 persoon is het eerste kuur. En die staat als eerste. Die heeft dan ook meeste winst. Maar gemiddeld bij mensen die al wat gebruikt hebben is dit 3kg.

Dus winsten blijven niet ongeveer hetzelfde. Je weet toch wat 1kilo spiermassa is?

Wat is hier nu niet te geloven aan? Ik zeg toch geen 6kg ofzo :p En in de link staan dus resultaten die ik zelf op gecheckt.

Je verklooit nooit een jaar hiermee. Juist niet, elke kg is een kg spier. En zonder bijwerkingen kuren is altijd lekker meegenomen.

Trainen en voeding blijft nog altijd eerst, niet je aas ;)

Trouwens die grote jongens gebruiken nog wel wat andere middelen ook. Plus niet iedereen wil hier pro worden. Ieder zijn doelen zijn anders.

Cools kerel, give it a rest. Je gaat op 250/200 test/primo gewoon nooit tot de grote jongens behoren. Misschien dat jij groot anders ziet als ik, ik denk aan Testoflesje, RobS, Sniezel en 1 van de grootste hier, GJM. Er is een reden voor dat die jongens zwaarder kuren, denk je niet?

Tuurlijk, als jij een beachfysiek wilt kun je het vast af met test/primo, dat zal ik nooit ontkennen. Maar een beachfysiek kun je ook prima natty behalen alleen duurt het dan mss een jaar langer. En dat is mijn punt, ik zou never nooit gaan kuren om een fysiek te behalen wat ik ook binnen afzienbare tijd natty zou kunnen halen.
Als jij me nu en hier on the spot bewijzen kunt tonen dat je een gast hebt begeleid die op 250/200 test/primo, interesseert me niet hoevaak ie die heeft gedaan, 1.80 bij minimaal 100 kg en maximaal 12 % is geworden geef ik je gelijk maar ik gok dat dat er niet gaat komen.

Tenzij dat bewijs er komt ben ik bij deze echt out, ontzettend onzinnige discussie en voor niemand leerzaam.

Cools kerel, give it a rest. Je gaat op 250/200 test/primo gewoon nooit tot de grote jongens behoren. Misschien dat jij groot anders ziet als ik, ik denk aan Testoflesje, RobS, Sniezel en 1 van de grootste hier, GJM. Er is een reden voor dat die jongens zwaarder kuren, denk je niet?

Tuurlijk, als jij een beachfysiek wilt kun je het vast af met test/primo, dat zal ik nooit ontkennen. Maar een beachfysiek kun je ook prima natty behalen alleen duurt het dan mss een jaar langer. En dat is mijn punt, ik zou never nooit gaan kuren om een fysiek te behalen wat ik ook binnen afzienbare tijd natty zou kunnen halen.
Als jij me nu en hier on the spot bewijzen kunt tonen dat je een gast hebt begeleid die op 250/200 test/primo, interesseert me niet hoevaak ie die heeft gedaan, 1.80 bij minimaal 100 kg en maximaal 12 % is geworden geef ik je gelijk maar ik gok dat dat er niet gaat komen.

Tenzij dat bewijs er komt ben ik bij deze echt out, ontzettend onzinnige discussie en voor niemand leerzaam.

Ik ben ook groot geworden met cools zij kuurtje. Voor mij enkel 250mg test en 200mg primo in de toekomst. Ik wil niets anders meer!

:trollface:
ik ben het overigens helemaal eens met mikieb

• #1.591

Zoals ik zei iedereen heeft een ander beeld van groot en andere doelen. Wie ben jij om te beoordelen wat een ander wil?

Jij moet deze kuur niet doen, maar laat anderen dan ook bij hun doelen en voorkeuren.

En nee je kan niet hetzelfde fysiek halen zonder aas. Dat is mijn punt. En wat is groot als je moet blijven kuren om je gewonnen massa te behouden?

Ik heb iemand die in het verleden alleen deze kuur deed. 1m94, 110kg op 5% op zijn max. Dit na 5 a 6 kuurtjes.

In België eerst geworden bij een bepaalde wedstrijd, meer kan ik niet zeggen ;)

Ikzelf heb vroeger ook over 1gram gebruikt aan totale stof tot 10 weken toe. Heb op 105kg @ 17% en 97kg @ 10%, 87kg @ 8% en 78kg @ 6%. Lengte 1m86. Dus ik weet waarover ik spreek ook.

Winst was bij mijn kuren tussen 8 en 12 kilo ongeveer. Met redelijk wat vocht weliswaar. Toen kwam ik nadien tot de conclusie dat ik met minder soortgelijke resultaten kon halen met een stuk minder vocht dan. Wat telt is wat je maanden na je kuur overhoud.

Denk dat meeste met 3 a 4kg pure spiermassa per kuur heel blij mogen zijn.

Heb dit uitvoerig getest op vele anderen nadien en het is telkens bevestigd geweest. Jij kan zeggen wat je wil maar het zijn resultaten die tellen. Indien je het nog niet geprobeerd hebt weet je niet waarover je spreekt.

Ikzelf heb hogere doseringen en lagere gebruikt en op anderen getest dus weet het wel.

Ik dacht er vroeger net hetzelfde over als jij en velen hier trouwens. Maar je kan niet altijd een papegaai blijven.

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ook al heeft een grote groep vergelijkbare resultaten is dat nog geen garantie dat je dat ook haalt als de andere factoren k*t zijn. Ik denk ook als je zulke vragen stelt je ook niet echt snapt hoe het werkt.

Dat snap ik maar een indicatie is natuurlijk wel te geven heh

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Tuurlijk wel. Er is vrijwel altijd een minimum en maximum dat men uit een kuur kan halen afhankelijk van dosis en middelen. Zitten nog altijd met limieten van het menselijke lichaam. Bij 200primo-250test ga je nooit 10kg winst maken. Er is een maximum van 5kg (met 1% verlies vet). En dan moet je kijken naar wat je verliest aan vocht nadien nog (meestal 2kg).

En er is zelfs een minimum met een vrij k*tte voeding en training. Dat is ongeveer 1,5kg (met een verlies van vet dan wel, dit door hogere androgene activiteit).

Dus dan komen we op een gemiddelde van 3kg aan pure spiermassa. Met een max van 4kg en een min van 2kg.

En je kan dus heel gemakkelijk een gemiddelde vaststellen. Net zoals bij de test-primo kuren die men hier heeft gedaan. Was zelfs tot dezelfde conclusie al gekomen bij mijn eigen metingen.

Zelfde dus voor een deca-test combi is er een maximum dat wie dan ook kan behalen. En een minimum bij normale training en voeding. Men kan heel duidelijk zien wat de gemiddelde winsten dan ook zijn. Zelfde bij 500mg test only kuren.

Sorry Cools voor mijn vraag. door mij krijg je het weer zwaar te verduren;):o

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Voeding is een belangrijke factor inderdaad. Maar zelfs als je voeding hetzelfde is zal je harder groeien met aas. Dit omdat je anabole processen verhoogt worden. Dus zelfde voeding en training is dan toch nog meer winst.

Dus er zal altijd een minimum aan winst zijn dat je boekt bij een kuur. Dus ja kan wel degelijk zeggen wat je ongeveer kan verwachten bij een goede voeding en training.

En dat heb ik ook gedaan voor men de test-primo kuren begon hier. En zat dan ook volledig goed met mijn inschattingen.

Bij deca-test zal het mimimum 4kg zijn en max 8kg. Dit is persoonsafhankelijk, voeding en training. Gemiddeld gezien van de resultaten die ik al heb genoteerd in het verleden is er een gemiddelde van 7kg winst en een verlies van 3kg vocht. Wat uiteindelijk op een echte winst van 4kg komt.

Dus dan zie ik naar de resultaten van de meerderheid.

Ik kan dit natuurlijk alleen bepalen bij kuren waar ik redelijk wat resultaten van heb gezien. Bv bij tren-test in welke dosis dan ook heb ik geen idee wat je kan verwachten.

Ik neem aan dat je met 4 kg netto bedoelt een aantal weken na de nakuur?

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Dan het je niet goed gekeken ;) Ik heb ook nergens gezegd dat ik alleen met beginners werk. Ik werk met wie het maar wil.

Moet de resultaten deze week nog aanpassen. Zijn een stuk of 5 mensen bij gekomen.

Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)

+Hope2again:-Start 85kg op 13%

-Einde 88,3 op 11% (na nakuur)

-Winst 5kg (spreken over pure spiermassa dan)

+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23%

-Einde 106,2kg op 22%

-Winst 4kg

+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8%

-Einde 93kg op 17,81% (6weken)

-Winst 3,5kg

+Gebruikuur:-Start 80kg op 11,9%

-Einde ?-week 5: 86kg op 13% (voorlopige winst 5kg)

+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16%

-Einde 84,8 op 15%

-Winst 5kg

+Annoniem 2:-Start 93kg op 15%

-Einde 92kg op 11%

-Winst 3kg

+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11%

-Einde 93,5 kg op 11%

-4weken na nakuur 93 kg op 11%

-Winst 2,5kg

Andere kuren:

+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ik kan alleen maar met zekerheid zeggen als een persoon een aantal kcal eet buiten een kuur en niet bijkomt of afvalt dat hij met die zelfde kcal tijdens een kuur wel zal bijkomen.

Er is toevallig iemand van 106kg die mijn kuur heeft gedaan zoals je kan zien ;) Gewicht maakt dus niet uit. Maximum en minimum winsten blijven hetzelfde bij goede voeding en training.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Het gaat iets meer spierwinst geven. Gemiddeld 1 kilo meer. Atrofie is persoonsafhankelijk, maar op deze dosis iets waar je weinig zorgen om moet maken.

Het valt me wel op dat de wat zwaardere gasten in vergelijking met de lichtere jongens minder spiermassa aankomen...

• #1.593
Sorry Cools voor mijn vraag. door mij krijg je het weer zwaar te verduren;)

Ik neem aan dat je met 4 kg netto bedoelt een aantal weken na de nakuur?

Het valt me wel op dat de wat zwaardere gasten in vergelijking met de lichtere jongens minder spiermassa aankomen...

Geen probleem hoor.

Die 4kg is inderdaad wat weken na de nakuur.

Hoe zwaarder je bent, dit in vet of spier, hoe minder je zal bijkomen op zelfde dosering inderdaad.

Het zijn de wat lichtere en in lager vet% die meer uit deze dosering halen. Daarom is het gemiddelde bij test-primo ook 3kg.

De grote jongens die jij hier aanhaalt bro gebruiken niet alleen AAS heh

Ik weeg momenteel 97 KG met een % of 10 vet. Ik heb nooit meer gebruikt dan 500 mg. test-e i.c.m 400 mg. mast-e, en ging eigenlijk ook lekkerder op 250 mg. test-e met 200 mg. mast-e (minder vocht). Ik kan de aanpak van Cools daarom ook wel waarderen. Ikzelf probeer met zo min mogelijk middelen het maximale resultaat te behalen. Waarom meer side´s, voor wat extra winst? Ik zou eerder je dieet en je training tweaken dan dat je het zoekt in meer middelen. Ieder zijn eigen keuze uiteraard.

Cools, ik heb nog een vraag over je Test - Deca variant. Ik heb nog eens op de wiki gekeken en zie dat Deca een halfwaarde tijd van 15 dagen heeft (volgens de wiki dan). Hoe kan het dan dat je op 14 dagen na je laatste inject start met je nakuur. Dit betekend dat, wanneer je nakuur 10 dagen duurt, na je nakuur nog steeds Deca in je systeem zit. Is dit dan geen probleem voor je herstel?

Overigens ben ik voorstander van je kuurtjes, heb de test - primo al een keer gedaan. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat ik maar weinig sides ondervind tijdens deze kuur. Ik voel me er heerlijk bij, misschien is dat niet voor iedereen even belangrijk, of is hun doel belangrijker maar ik wil me ook nog een klein beetje gezond voelen;)

Daarom dat ik in de toekomst wel eens met NPP wil gaan kuren.
Dit is de kortwerkende versie van deca met minder sides...
Wel frequenter (EOD) injecteren.

• #1.598
Cools, ik heb nog een vraag over je Test - Deca variant. Ik heb nog eens op de wiki gekeken en zie dat Deca een halfwaarde tijd van 15 dagen heeft (volgens de wiki dan). Hoe kan het dan dat je op 14 dagen na je laatste inject start met je nakuur. Dit betekend dat, wanneer je nakuur 10 dagen duurt, na je nakuur nog steeds Deca in je systeem zit. Is dit dan geen probleem voor je herstel?

Overigens ben ik voorstander van je kuurtjes, heb de test - primo al een keer gedaan. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat ik maar weinig sides ondervind tijdens deze kuur. Ik voel me er heerlijk bij, misschien is dat niet voor iedereen even belangrijk, of is hun doel belangrijker maar ik wil me ook nog een klein beetje gezond voelen;)

Die wiki is verkeerd. Halfwaarde is ongeveer 7 dagen. Alhoewel dit in de praktijk wat langer kan zijn. En dosisafhanelijk langer aanwezig is in je systeem.

Testosteron enanthaat heeft een halfwaarde van 5 dagen. Kan ook net wat meer zijn. Maar niet zoveel verschil met deca. Dus men kan gelijk stoppen, zeker als de dosis testosteron hoger is tijdens de kuur (wat altijd aan te raden is)

Dit zijn ze van alle esters.

Steroid esters half-life
Formate 0,5 days
Acetate 1 days
Propionate 1,5 days
Phenylpropionate 2 days
Butyrate 3 days
Valerate 3,5 days
Hexanoate 4,5 days
Caproate 4,5 days
Isocaproate 4,5 days
Heptanoate 5 days
Enanthate 5 days
Octanoate 6 days
Cypionate 6 days
Nonanoate 6,5 days
Decanoate 7,5 days
Undecanoate 8 days

Laatst bewerkt:
Die wiki is verkeerd. Halfwaarde is ongeveer 7 dagen en het is max 15 dagen actief in je lichaam.

Testosteron enanthaat is 10 dagen actief.

Dit zijn ze van alle esters. De halfwaardetijd is ongeveer de helft van deze waardes. Maar active life (actief leven) is handiger om te weten.

Steroid esters active-life
Formate 1.5 days
Acetate 2 days
Propionate 3 days
Phenylpropionate 4.5 days
Butyrate 6 days
Valerate 7.5 days
Hexanoate 9 days
Caproate 9 days
Isocaproate 9 days
Heptanoate 10.5 days
Enanthate 10.5 days
Octanoate 12 days
Cypionate 12 days
Nonanoate 13.5 days
Decanoate 15 days
Undecanoate 16.5 days
Can confirm

Halfwaardetijden zijn ongeveer
Acetate: Minder dan een dag
Propionate: 1 dag
Enanthate: 4,5 dag
Decanoate: 6 dag (hier ben ik niet helemaal zeker van)

• #1.600
Can confirm

Halfwaardetijden zijn ongeveer
Acetate: Minder dan een dag
Propionate: 1 dag
Enanthate: 4,5 dag
Decanoate: 6 dag (hier ben ik niet helemaal zeker van)

En in theorie is het dan weer zoveel dagen vooraleer de aas gehalveerd is enz...

Maar in de praktijk is het actief leven ongeveer het dubbel van de halfwaardetijd. Dus we kunnen beter gewoon het actief leven gebruiken bij aas.

Bij enanthate bv. is er na 10 dagen dus vrijwel geen activiteit meer.

Terug
Naar boven