Dan zou ik je kuurtje nog even uitstellen aangezien je bij een hoger vet% een hoger risico loopt op gynaecomastie, vanwege een hogere omzetting naar oestrogeen. Je moet het zelf weten maar ik zou dat hogere risico niet willen lopen.
Kan ik de hogere omzetting naar oestrogeen niet beperken door hoog in eiwitten te gaan en koolhydraten en vetten iets lager te houden? Ik wil namelijk geen 7-8kg winnen maar eerder 2-3kg met evt 1a2kg vetverlies...
Ik weet het, is geen enorme winst die ik in gedachten heb maar optisch gaat dit toch meer lijken!
Je mag niet enkel op de weegschaal afgaan...
En zonder AAS cutten is voor mezelf geen optie daar ik van nature ecto ben en aldus heel wat VVM zal verliezen... Been there done that...
---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
vind wel dat je ook gewoon in de spiegel moet kijken. als het apparaat gad gezegd dat je 5% was had je dat ook meteen geloofd?
Neen zeker niet maar dacht eerder aan +- 15a16%
---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------
Sommige staan shredded en zegt die 20%
Het is me nu ook wel duidelijk dat deze toestelletjes waardeloos zijn!
---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------
Alleen met een huidplooimeter kan je een correcte vetmeting doen. 20-22% is al vrij dik. En via elektronische meting (weegschaal en dokter) kan er wel eens wat procenten naast zitten.
22% kan ik echt moeilijk geloven, denk eerder ergens rond 18a19, dik ben ik ZEKER niet... Juist een beetje buikvet door de leeftijd denk ik ;-)
---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------
Huidplooimeter kan er ook prima enkele procenten naast zitten.
Vrees ik ook... Een verschil van 10-11% met de Omron-meter (geloof ik) is toch wel erg veel...
---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------
Ik heb maar de laatste posts gelezen en vraag mij af of je niet een paar maanden beter kan wachten met je kuur en eens zien of je binnen 3 maanden een betere testosteronwaarde hebt door een tijdje een goeie dosis (5000 tot 10000 iu per dag) vit D te nemen. Zo weet je tenminste of het klopt dat je testosteronwaarde daardoor stijgt en die niet optimaal was door je vit D tekort. Daarna kan je nog altijd kuren. Misschien vind je het zelf misschien niet nodig omng te kuren als je door je vit D suppletie meer testosteron in je lichaam hebt.
Begrijp je reactie, heb echter mijn kuurtje volledig gepland ivm vakantie in mei en heb er ook heel lang over getwijfeld en research gedaan, kogel is door de kerk...
VitD ga ik wel in het oog houden enige tijd na mijn kuurtje en bekijken wat dit al dan niet kan betekenen voor mijn natuurlijke test-gehalte