AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools/Get XXl:

Men zegt dat je meer aromatisatie en dus meer oestrogeen vorming krijgt bij het kuren als je een hoger vet percentage hebt.

Maar je kan dus ook het volgende concluderen:

Meer vet%= > oestrogeenvorming> spiermassa

Omdat oestrogeenvorming meespeelt in de aanmaak van meer spierweefsel (receptor upgrading)
kun je dus stellen dat "vette" mensen meer gainen op AAS en uiteindelijk ook meer spiermassa overhouden dan mensen met een lager vet%

Waar of niet? en leg eens uit aub.

THX!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Cools: voordat ik aan de 200 primo en 250 test e kuur begin zou ik anavar only willen proberen. Wat raad je aan qua hoeveelheid, lengte kuur en pct ja/nee?

30mg/dag (in 2 of 3 dosissen verdeeld), 4 weken. Geen nakuur.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

@Cools/Get XXl:

Men zegt dat je meer aromatisatie en dus meer oestrogeen vorming krijgt bij het kuren als je een hoger vet percentage hebt.

Maar je kan dus ook het volgende concluderen:

Meer vet%= > oestrogeenvorming> spiermassa

Omdat oestrogeenvorming meespeelt in de aanmaak van meer spierweefsel (receptor upgrading)
kun je dus stellen dat "vette" mensen meer gainen op AAS en uiteindelijk ook meer spiermassa overhouden dan mensen met een lager vet%

Waar of niet? en leg eens uit aub.

THX!

Oestrogeen ondersteund de anabole effecten van androgenen. Maar tot een bepaald punt, hierover kan het zelfs negatief zijn. Ook moet je rekening houden dat bij dikke mensen bepaalde processen ervoor zorgen dat zij meestal minder uit een kuur kunnen halen.

Hoi, een vraag waar ik hoop je me mee kunt helpen?

Ben momenteel bezig met kuur van 1gr test, ben zeer tevreden over de gains qua massa en kracht, niks te klagen! Enkel het grootste probleem is dat ik totaal niet meer vooruit te krijgen ben, moet men eigen naar de gym slepen, waar het dan uiteindelijk wel goed gaat! Ben totaal niet meer actief wat ik normaal wel ben, zelfs naar het zenuwachtige toe! Hoop met uw ervaring hier misschien toe een oplossing te krijgen...:rolleyes: . Bloed trekken is momenteel eigenlijk geen optie

Cools,

Ik ben van plan om de 6 weken test/primo 250/200 eens te gaan proberen, maar ik vraag me af of ik misschien zou moeten frontloaden met de test. Hoe denk jij daarover?

• #1.725
Hoi, een vraag waar ik hoop je me mee kunt helpen?

Ben momenteel bezig met kuur van 1gr test, ben zeer tevreden over de gains qua massa en kracht, niks te klagen! Enkel het grootste probleem is dat ik totaal niet meer vooruit te krijgen ben, moet men eigen naar de gym slepen, waar het dan uiteindelijk wel goed gaat! Ben totaal niet meer actief wat ik normaal wel ben, zelfs naar het zenuwachtige toe! Hoop met uw ervaring hier misschien toe een oplossing te krijgen...:rolleyes: . Bloed trekken is momenteel eigenlijk geen optie

1gr test is vrij veel. Dus je hebt zeer hoge omzetting oestrogeen en DHT. Dit alles samen kan moe maken. Veel kan je hier niet aan doen behalve dosis verlagen.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Cools,

Ik ben van plan om de 6 weken test/primo 250/200 eens te gaan proberen, maar ik vraag me af of ik misschien zou moeten frontloaden met de test. Hoe denk jij daarover?

Frontloaden is een onnodig iets bij lange esters. Je hebt vanaf dag 1 voldoende in je bloed bij deze dosis en dus ook spieropbouw vanaf dag 1.

Mijn ervaring met frontloaden is dat je meer kans hebt op test flu.
Ik zou zelf je eerste 250mg test-e opsplitsen in 2 shots, dus bv maandag 125mg + 200 primo en donderdag 125mg test-e.
Op die manier vermijd je, naar mijn ervaring, iets gemakkelijker test flu...

1gr test is vrij veel. Dus je hebt zeer hoge omzetting oestrogeen en DHT. Dit alles samen kan moe maken. Veel kan je hier niet aan doen behalve dosis verlagen.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Frontloaden is een onnodig iets bij lange esters. Je hebt vanaf dag 1 voldoende in je bloed bij deze dosis en dus ook spieropbouw vanaf dag 1.

Ivm de 1gr test, zou het dan zin hebben om desnoods aromasin of nolva in lage dosis mee te laten lopen de rest van de kuur?

Heb hiervoor 500/500 test primo gedaan waar ik toch een veel beter gevoel bij had ivm zin om te gaan trainen wat in zekere zin toch ook oestrogeen en een DHT is, of is die redenatie volledig verkeerd? Maar voor mij geen primo meer enkel door de acné die ik er van kreeg, die ik nu op 1gr test nagenoeg niet heb...

Bedankt

• #1.728
Ivm de 1gr test, zou het dan zin hebben om desnoods aromasin of nolva in lage dosis mee te laten lopen de rest van de kuur?

Heb hiervoor 500/500 test primo gedaan waar ik toch een veel beter gevoel bij had ivm zin om te gaan trainen wat in zekere zin toch ook oestrogeen en een DHT is, of is die redenatie volledig verkeerd? Maar voor mij geen primo meer enkel door de acné die ik er van kreeg, die ik nu op 1gr test nagenoeg niet heb...

Bedankt

Je zou een lage dosis aromasin erbij kunnen laten lopen. Nolva niet gezien het de receptor blokkeerd.

500primo icm 500 test was een veel betere optie. Dit gezien primo niet naar oestrogeen en DHT omzet.

Je zou een lage dosis aromasin erbij kunnen laten lopen. Nolva niet gezien het de receptor blokkeerd.

500primo icm 500 test was een veel betere optie. Dit gezien primo niet naar oestrogeen en DHT omzet.

Ok bedankt, ga het is aanzien een week of 2 met toevoeging van aromasin, zoniet test verlagen zoals voorgesteld! :)

Mijn ervaring met frontloaden is dat je meer kans hebt op test flu.
Ik zou zelf je eerste 250mg test-e opsplitsen in 2 shots, dus bv maandag 125mg + 200 primo en donderdag 125mg test-e.
Op die manier vermijd je, naar mijn ervaring, iets gemakkelijker test flu...

Het moet niet gekker worden...wat denk je dat je overhoud aan test als je het gaat opsplitsen? De helft van 125 blijft in de spuit hangen

Cools, ik zou terug graag een licht kuurtje nemen,. Zou in baat hebben bij Dbol (wk 1-4) in 't begin?

Normaal zou ik voor deze gaan:

Wk 1-10: Sust 500 mg/week (2 x 250mg/ew)
Wk 12-15: Nolv 20 mg/dag

Bedankt iig!

Het moet niet gekker worden...wat denk je dat je overhoud aan test als je het gaat opsplitsen? De helft van 125 blijft in de spuit hangen

Bij de meeste ug spullen is dit een halve ml plus 0,1ml wat je steeds als verlies meerekend. Het gaat niet om zuinigheid bij die stelling. Mijn eerste 2 kuren heb ik test flue gehad. De laatste kuur ben ik met een lage dosis test-e gestart en geen test flue!

• #1.733
Cools, ik zou terug graag een licht kuurtje nemen,. Zou in baat hebben bij Dbol (wk 1-4) in 't begin?

Normaal zou ik voor deze gaan:

Wk 1-10: Sust 500 mg/week (2 x 250mg/ew)
Wk 12-15: Nolv 20 mg/dag

Bedankt iig!

Nee, Dbol heeft meer kans op bijwerking dan toegevoegde waarde.

Wat zie je als een lage dosis? 5mg ED? Of 10mg ED?

• #1.736
Hallo cools,

Wat vind je van de compound boldenone in het algemeen? Ik ben mijn tweede kuur aan het plannen (eerste was test e 500 12wk) en wil niet aan deca tren etc beginnen.

Test 500 1-16
Bold 800 1-16

Wat vind je hiervan?

Hallo cools,

Wat vind je van de compound boldenone in het algemeen? Ik ben mijn tweede kuur aan het plannen (eerste was test e 500 12wk) en wil niet aan deca tren etc beginnen.

Test 500 1-16
Bold 800 1-16

Wat vind je hiervan?

Over een paar weken wil ik met zowat de zelfde kuur beginnen.
Test e 500 1-10
Test e 600 11-16
Bold 750 1-16
Hcg ga ik erbij zetten en nolva na

• #1.739
Hallo cools,

Test 500 1-16
Bold 800 1-16

Wat vind je hiervan?

Gewoon primo ipv bold ;)

Test e 250 1-16
Primo 800 1-16

??

Terug
Naar boven