Dat hoor ik graag
Was er eindelijk uit wat te gaan doen en nu begon ik weer te twijfelenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was er eindelijk uit wat te gaan doen en nu begon ik weer te twijfelenCools. Wilde je kuurtje gaan doen vanwege de weinige bijwerkingen, geen gyno en geen haaruitval.
150 test/ 400 primo.
Maar nu lees ik overal dat de haaruitval van primo niet normaal is zo heftig?
Primo only of niet in verhouding met test wel. Dit is omdat primo niet naar oestrogeen omzet en dit beschermd je haren,
? Primo only of niet in verhouding met test, wel ... (haaruitval)?
Of bedoel je zolang je de primo in verhouding met test een stuk hoger doseert zal je geen last hebben van haaruitval??
Thanks in advance
Zolang je voldoende test gebruikt, minimum 125mg, liefst 150mg, is er voldoende omzetting naar oestrogeen. Gebruik van hcg tijdens de kuur is ook mogelijk, dit alleen of icm test.

Zolang je voldoende test gebruikt, minimum 125mg, liefst 150mg, is er voldoende omzetting naar oestrogeen. Gebruik van hcg tijdens de kuur is ook mogelijk, dit alleen of icm test.
Cools of iemand anders,
Ik zit net in de vierde week van test e 500mg ew, heb de eerste twee weken winny toegevoegd maar kon slecht slapen en had gevoel dat het daar aan lag dus mee gestopt.
Ik heb nu heel vaak 'stijve nippels', je ziet het ook af en toe door mn shirt heen. Is dit de eerste teken van gyno? Heb zeg maar harde nippels.

Dat artikel is uit de duim gezogen. Het enige middel waarbij een licht bewijs is dat het voordelig is voor pezen is deca, maar zelfs daarbij spreken onderzoeken elkaar tegen.Hey cools, ik ben paar maanden terug aan schouder geopereerd en inmiddels weer hersteld. Nou wil ik een kuurtje waarmee collageensynthese verhoogd wordt, zodat labrum en pezen verder versterken. Overal kom ik hetzelfde artikel tegen zonder bronvermelding waarin staat dat test collageensynthese verlaagd met 80% en oa primo voor een verhoging zorgt. Nou dacht ik zelf om kuurtje 125 test 400 primo te pakken. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar artikel is.
Hoe kijk jij hier tegenaan?
Hey cools, ik ben paar maanden terug aan schouder geopereerd en inmiddels weer hersteld. Nou wil ik een kuurtje waarmee collageensynthese verhoogd wordt, zodat labrum en pezen verder versterken. Overal kom ik hetzelfde artikel tegen zonder bronvermelding waarin staat dat test collageensynthese verlaagd met 80% en oa primo voor een verhoging zorgt. Nou dacht ik zelf om kuurtje 125 test 400 primo te pakken. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar artikel is.
Hoe kijk jij hier tegenaan?
Cools of iemand anders,
Ik zit net in de vierde week van test e 500mg ew, heb de eerste twee weken winny toegevoegd maar kon slecht slapen en had gevoel dat het daar aan lag dus mee gestopt.
Ik heb nu heel vaak 'stijve nippels', je ziet het ook af en toe door mn shirt heen. Is dit de eerste teken van gyno? Heb zeg maar harde nippels.

Cools, advies over clen?
Meerdere varianten namelijk 2 weeks on/off, 2 days on/off en 3 weeks on/off.
Wat is jouw advies hiern?
Moet ik eens even nazien. Is al tijdje geleden dat ik dit onderzocht heb.
Sowieso minimum 2 weken on. Dit met doseringsopbouw.
Oke bedankt ben benieuwd naar je antwoord.
Dus minimum twee weken on als in:
twee weken on/off of minimum twee weken cycle van twee dagen on/off.
2weken on/2off. Gewoon aan een stuk doornemen, 2dagen on/off heeft weinig nut.
Ook rekening houden met je opbouw (zo kan je zien welke dosis voor jou het beste is). Je begint met 10-20mcg en bouwt op tot 60-80mcg max (indien nodig). De ene heeft aan 20mcg al genoeg en de ander heeft wat meer nodig.'
Dus niet in een keer 40mcg nemen. bv. 20mcg en na paar dagen verhogen indien nodig. Je kan verhogen met 10mcg, max 20mcg.
Bedankt, en na de eerste cycle, raadt je dan aan om de tweede cycle weer op te bouwen of meteen te beginnen op Xmcg