- Waardering
- 2.952
Primo 400 en max 12 weken (alhoewel ik voorstander van 6 weken ben).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Primo 400 en max 12 weken (alhoewel ik voorstander van 6 weken ben).
Hoe kom je hier toch bij vraag ik me al een tijdje af?
Cools, ik heb inmiddels 2keer het 250-200 test-primo kuurtje gedaan, waarbij ik de tweede keer proviron erbij gepakt heb om gyno tegen te gaan wat ik tijdens de eerst kuur kreeg (had toen al geswitched naar 200-250).
Heb met de laatste kuur 2kg gepakt en 1% vet verloren.
Ik ben nu aan het bedenken wat ik als volgende zal doen en had graag jou mening/advies.
Weer 250-200 test-primo met proviron met Mast erbij
Of wat ik nu hier ook vaker lees voor 500-400 test-primo gaan?
En dan 6-8weken afhankelijk of ik nog goede vooruitgang zie na 5-6weken. Langere wil ik ook niet doen, 1x eerder gedaan met test/mast maar daar merkte ik ook na 8 weken geen vooruitgang meer behalve vocht vasthouden.
Tenzij je nog andere suggesties hebt?
Echt waardeloze resultaten kerel, het is toch duidelijk dat je nu meer mg moet gaan zetten? + 20 mg aromasin erbijCools, ik heb inmiddels 2keer het 250-200 test-primo kuurtje gedaan, waarbij ik de tweede keer proviron erbij gepakt heb om gyno tegen te gaan wat ik tijdens de eerst kuur kreeg (had toen al geswitched naar 200-250).
Heb met de laatste kuur 2kg gepakt en 1% vet verloren.
Ik ben nu aan het bedenken wat ik als volgende zal doen en had graag jou mening/advies.
Weer 250-200 test-primo met proviron met Mast erbij
Of wat ik nu hier ook vaker lees voor 500-400 test-primo gaan?
En dan 6-8weken afhankelijk of ik nog goede vooruitgang zie na 5-6weken. Langere wil ik ook niet doen, 1x eerder gedaan met test/mast maar daar merkte ik ook na 8 weken geen vooruitgang meer behalve vocht vasthouden.
Tenzij je nog andere suggesties hebt?
Echt waardeloze resultaten kerel, het is toch duidelijk dat je nu meer mg moet gaan zetten? + 20 mg aromasin erbij
150test-300primo. Zo vermijd je gyno normaal gezien. Je kan ook naar 100-125test gaan en dan 350-325 primo. Lager als 100 test zou ik niet gaan. Winst is vergelijkbaar.
Maar je zou dus totaal dezelfde hoeveelheid aanhouden Cools?
Hoger doseren gaat dan niet meer brengen? (ten minste wat je na afloop overhoud)
Tythor, als ik meer mg pak en dan aromasin erbij dan ga ik de gains toch ook weer drukken waarmee ik de extra mg weer teniet doe.
Ik heb gewoon op onderhoud gegeten nu, en met 2kg en 1% vet zit ik op 3kg spiermassa, zit volgens mij aan de ondergrens, maar meer dan 5kg zie ik in dit topic ook niet terug komen met deze kuur.
Ga je max 1kilo extra brengen (wat je overhoud aan spiermassa na de kuur dan). Als je boven onderhoud eet kan het meer brengen natuurlijk. Je zit nu op het gemiddelde.
Bij deze kuur kan 4-5kg als je voldoende eet. Aromasin is onnodig, gewoon test lager en primo omhoog.
Je zit niet met veel keus als je zo gevoelig bent voor gyno. Ik zou veel liever meer AAS pakken en dan aromasin erbij. 150 mg test + 300 primo is echt waardeloosMaar je zou dus totaal dezelfde hoeveelheid aanhouden Cools?
Hoger doseren gaat dan niet meer brengen? (ten minste wat je na afloop overhoud)
Tythor, als ik meer mg pak en dan aromasin erbij dan ga ik de gains toch ook weer drukken waarmee ik de extra mg weer teniet doe.
Ik heb gewoon op onderhoud gegeten nu, en met 2kg en 1% vet zit ik op 3kg spiermassa, zit volgens mij aan de ondergrens, maar meer dan 5kg zie ik in dit topic ook niet terug komen met deze kuur.
. Als je met je vorige kuur maar 3 kg spiermassa hebt gepakt, dan verwacht ik dat je met eenzelfde kuur nu nog minder spiermassa pakt. Dat vind ik zonde voor het platleggen van je HPG-as.Je zit niet met veel keus als je zo gevoelig bent voor gyno. Ik zou veel liever meer AAS pakken en dan aromasin erbij. 150 mg test + 300 primo is echt waardeloos. Als je met je vorige kuur maar 3 kg spiermassa hebt gepakt, dan verwacht ik dat je met eenzelfde kuur nu nog minder spiermassa pakt. Dat vind ik zonde voor het platleggen van je HPG-as.
Edit: Waarom eet je tijdens een kuur op onderhoud? Het was blijkbaar geen cutkuurtje want je verloor maar 1%, maar je zit vervolgens wel je gains in de weg omdat je te weinig eet. Zo schiet het niet op he.
onderhoud eten heeft niets met vocht aanzet te maken imo. je moet gewoon op je voeding letten kwa zou inname. ook kan je vocht afdrijvend voedsel eten. is een sticky of topic over welke voeding goed is tegen vocht en wat je niet moet doen om minder vocht vast te houden.
En de primo vervangen voor 300 mg Bold?
300 Bold is misschien iets meer spieropbouwend dan de vrouwen dosering primo op 200 mg?
Vrouwen op 200mg primo/week worden mannen trouwens.Onzin.Cools. Wilde je kuurtje gaan doen vanwege de weinige bijwerkingen, geen gyno en geen haaruitval.
150 test/ 400 primo.
Maar nu lees ik overal dat de haaruitval van primo niet normaal is zo heftig?