@cools
Dat het van het hormonaalherstel afhangt snap ik ook wel.
Maar je claimt deze kuur al tig keer te hebben toegepast op verschillende mensen. Dan weet je toch ook wel hoeveel deze mensen terug vielen naar enkele maanden?
Wel de mensen die gewoon goed blijven eten en trainen uiteraard.
Meeste begonnen terug met kuren na 3 a 4 maanden. Dus hard to say. Dit hangt ook af van hoe ver ze boven hun natuurlijke grens zijn gegaan met het kuren. Alhoewel die grens met kuren verlegd wordt.
En dan hangt het je nog eens af van mogelijke schade aan het lichaam waarbij natuurlijke hormoongehaltes lager kunnen komen te liggen voor je kuurde. Minder werkende organen kunnen ook ervoor zorgen dat spiermassa moeilijker te behouden is.
Dus los van voeding en training zijn er teveel factoren die bepalen hoeveel men nadien kan behouden. Ik heb ook te weinig mensen persoonlijk opgevolgd met deze kuur om dit duidelijk te zeggen.
Maar gezien de lagere doseringen en lengte is herstel en mogelijke schade miniem. Dit zou er op termijn voor zorgen dat je meer kan behouden., vrij zeker.
Hoe minder vocht je opbouwt tijdens een kuur geeft ook weer minder massaverlies na je kuur

Fout die velen maken en dusdanig minder echte winst hebben dan eerst gedacht door kilo's aan vocht te verliezen.
Bij deze kuur is er ongeveer 2 kilo aan vocht dat je opbouwt. Bij zwaardere kuren met meer aromatisatie kan dit 3 tot 6kg zijn afhankelijk van de middelen dus.
Gemiddelde 'echte' spierwinst is 3kg bij mijn kuur. En hier moet je dus naar zien. Wat je overhoud na een kuur ligt zoals bij alle kuren aan alle bovenstaande factoren. Gezien deze factoren heb je dus meer kans meer over te houden na deze kuur.
Maar jij hebt dus mijn kuur gedaan en een winst van 8kg in massa? Neem daar 2 tot 3kg vocht vanaf komt op 5 a 6kg spierwinst. Dat is een vrij goede prestatie, wat mogelijk is bij sommigen als eerste kuur.
Reken er maar op dat je minimum 5kg zal behouden. Gezien het snelle herstel en minimale belasting op het lichaam zal je bij een goede voeding en training meer kunnen behouden dus dan een ander.