- Waardering
- 2.952
3 Kg? is wel een beetje weinig
Ik neem aan als eerst keer 5 kg netto?
3kg is veel
5kg zou kunnen bij een eerste kuur, maar is afhankelijk van verschillende dingen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 Kg? is wel een beetje weinig
Ik neem aan als eerst keer 5 kg netto?
5kg zou kunnen bij een eerste kuur, maar is afhankelijk van verschillende dingen.Met een gram test ga je veel meer overhouden dan 6 weken 250 test 200 primo. Als je er 5 kg aan overhoudt, dan zit je op zo'n niveau dat je ook zeker geen 3 kg meer uit 250 test 200 primo haalt.Gast, juice jij uberhaupt? 3 kg behouden op een kort kuurtje op lage dosering zonder bijwerkingen lijkt me zeer netjes.
Je kan ook een gram test zetten en 10 kg winnen en vervolgens de helft weer verliezen aan vocht en vvm-verlies door zwaarder herstel terwijl je bloeddruk skyhigh kan komen door de bloat, je rug vol acne en je met enige pech nog gyno kan ontwikkelen ook. (natuurlijk overdreven maar je snapt mijn punt)
Kies jij maar.
Met een gram test ga je veel meer overhouden dan 6 weken 250 test 200 primo. Als je er 5 kg aan overhoudt, dan zit je op zo'n niveau dat je ook zeker geen 3 kg meer uit 250 test 200 primo haalt.
Dat niveau waar je over spreekt is dan ook niet voor deze kuur natuurlijk. En dan zit je ook met hgh, slin en peptides bv.
Maar het is simpel, niet tevreden met de resultaten na een tijdje, dan kan je altijd langer of meer. Denk dat het daar vooral om gaat dat je zelf tevreden bent met de resultaten.
En vrijwel geen bijwerkingen tijdens de kuur en op termijn heeft ook zijn voordelen. Snel herstel en uiteindelijk zonder test verder gaan als je ooit wilt stoppen met kuren is ook altijd mooi meegenomen.
Het is maar wat je wilt.
Met een gram test ga je veel meer overhouden dan 6 weken 250 test 200 primo. Als je er 5 kg aan overhoudt, dan zit je op zo'n niveau dat je ook zeker geen 3 kg meer uit 250 test 200 primo haalt.
Jij snapt 'm. Als beginner die natty nog zat zou kunnen gainen kan 250/200 test/primo wss wel een topkuur lijken. Ik gok dat als ik 'm zou pakken er niet veel gebeurd, laat staan als jongens als RobS/Bartels zo'n kuur zouden doen.
Mannen,
Op advies van Cools volgende kuur gedaan de afgelopen 6 weken.
- test E 250 mg ew.
- Anavar 20 mg ed.
over 4 dagen begint nakuur met nolva
gestart op 78 kg bij 1,70 met vp 11.
Zit nu na 6e week op 87kg bij 12%.
Sides: sneller zweten, enorme pomp onderrug, en erg geil.
postieve effecten: gainz,kracht,pomp,lekker gevoel.
ga nu eerst 2 a 3 maanden off om te zien wat er van over blijft doel is om in de off periode vp te gaan verlagen voor de volgende kuur.
Dan zal ik een soortgelijke kuur gaan proberen met test e 250/prim0 200 mg voor weer 6 weken.
ben benieuwd naar de netto winst over 2 maanden.
vooralsnog ben ik erg te spreken over deze manier van kuren.
helemaal geen vervelende sides en knallen als een beest!

Als je het zonder test zet is het inderdaad een meidendosering
Resultaten zijn gemiddeld 3kg aan pure spierwinst. Dus paar maanden na de nakuur als al het vocht weg is. Resultaten spreken voor zich op 6weken.
Primo heeft niet meer bijwerkingen dan test, minder zelfs doordat het niet omzet naar oestrogeen. Daarom is de combinatie beter dan test only.
---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Dat is hetgene dat ik vooral bedoelde inderdaad. De hechting aan het aromatase enzym is bijzaak bij deze en een gewoon een theorie, maar niet van toepassing bij deze dosering.
Het gaat dus om de androgeen-oestrogeen verhouding,
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn
Iedereen op elke fora spreekt als eerst kuur dat je het beste 500 TestE voor 10 weken kunt gaan doen. Daar moet toch dan wel iets van waarheid inzitten? of is het allemaal napraten? zelfs de guru;s prefereren dat.
Stel dat je omdat het de keerste keer zou zijn de test/Primo 250/200 2 weken zou doortrekken om extra winst te verkrijgen (eerste keer reageer je het beste)
Zou me dat veel extra kunnen opleveren?
BronIedereen raad 500mg test aan omdat dit het eenvoudigste is. Gewoon 2ml elke week erin voor 10 weken en klaar. En meeste in het begin zijn nog niet zo gevoelig aan oestrogeen, maar na een paar kuurtjes verhoogt deze gevoeligheid meestal door actiever aromatase enzym en gevoeligere receptoren waarschijnlijk.
Er zit dus geen extra redenatie buiten eenvoudig en dat je dan kan zien hoe je op 1 stof reageert. Maar slaagt nergens op gezien dit de 2de kuur al veranderd.
Er zijn ook voldoende mensen die de kuren nadien even goed reageren. En het is niet telkens zoveel mogelijk uit een kuur halen. Zelfs met kuren moet je geduld hebben en het als toevoeging zien. Niet als vervanging dus.
Dus langzaam (veel sneller als niet kuren natuurlijk.) naar je doel toe werken.

Je kunt 3 maanden na je pct pas echt zien wat je vastgehouden hebt, nadat de clomid is uitgewerkt, je systeem weer herstart is. ben idd benieuwd wat er nog aan is blijven zitten![]()
Toch blijft het een leuke vraag: Hoe komt het dan dat een compound zoals mast zijn werking doet? Ik heb het dan met name over de hardheid die het middel geeft aan je fysiek, en de doeltreffendheid van het middel in een cut.
Jij snapt 'm. Als beginner die natty nog zat zou kunnen gainen kan 250/200 test/primo wss wel een topkuur lijken. Ik gok dat als ik 'm zou pakken er niet veel gebeurd, laat staan als jongens als RobS/Bartels zo'n kuur zouden doen.
Na 6 weken kan je nog verhogen.
Is lang geleden.Iedereen raad 500mg test aan omdat dit het eenvoudigste is. Gewoon 2ml elke week erin voor 10 weken en klaar. En meeste in het begin zijn nog niet zo gevoelig aan oestrogeen, maar na een paar kuurtjes verhoogt deze gevoeligheid meestal door actiever aromatase enzym en gevoeligere receptoren waarschijnlijk.
Er zit dus geen extra redenatie buiten eenvoudig en dat je dan kan zien hoe je op 1 stof reageert. Maar slaagt nergens op gezien dit de 2de kuur al veranderd.
Er zijn ook voldoende mensen die de kuren nadien even goed reageren. En het is niet telkens zoveel mogelijk uit een kuur halen. Zelfs met kuren moet je geduld hebben en het als toevoeging zien. Niet als vervanging dus.
Dus langzaam (veel sneller als niet kuren natuurlijk.) naar je doel toe werken.
Oke.
Maar zou je 8 weken ipv 6 weken ook significant merken? ook qua herstel?
Het blijft een licht kuurtje dus mij lijkt 2 weken langer niet zo'n issue?
ook hcg erbij?
Testoflesje had een keer zijn myostatine laten testen, waaruit bleek dat die niet verhoogd was. Ook Big Cat zegt dit over myostatine:Na 4 weken ongeveer, afhankelijk van dosering en middelen, is er pas sprake van volledige onderdrukking van eigen test. Dus nog eens 4 weken langer ipv 2 kan het herstel wat moeilijker maker. Zeker gezien de middelen nog eens gemiddeld 10 dagen doorwerken en dus onderdrukken.
Na 6 weken is de opbouw van het hormoon myostatine zo hoog ook dat spiergroei max 5 procent is van de dagen voordien. Na 8 weken is dit ongeveer 1 procent.
In eigen testen gaf 8 weken dus toch een moeilijker herstel en moest men iets langer clomid nemen. Ook gaf die 2 weken extra geen significante spierwinst.
Hcg is een mogelijkheid, maar bij deze kuur in principe niet nodig. Bij hogere doseringen en langer raad ik het wel aan. Ook als men gevoeliger is aan de onderdrukking (snellere krimping teelballen) is het aan te raden. 750iu om de 4 dagen is voldoende dan.
Het overgrote deel van de informatie toont aan dat test de myostatine doet dalen, en hoewel er ook studies zijn die het omgekeerde beweren (Lakshman KM et al., 2009) moeten ze ook daar concluderen dat "Myostatin levels were not significantly associated with lean body mass in either young or older men." Dat blijkt overigens ook uit initiele tests met myostatine blokkers die heel sterk tegenvielen.
Het al dan niet toenemen of afnemen van gains over tijd is een fabeltje die al lang meegaat, en allerlei oorzaken kreeg toegewezen, maar wezenlijk ontstaan is uit het feit dat wanneer je een cycle aanvat je een initiele groei krijgt door eiwitsynthese, die dan naarvolgens de maximale capaciteit van de spierkernen verzadigd raakt, en dan even vertraagt tot er voldoende nieuwe kernen zijn opgenomen om de spiereiwitsynthese weer maximaal te bevorderen. Met andere woorden, groei is nu eenmaal niet lineair.

Na 4 weken ongeveer, afhankelijk van dosering en middelen, is er pas sprake van volledige onderdrukking van eigen test. Dus nog eens 4 weken langer ipv 2 kan het herstel wat moeilijker maker. Zeker gezien de middelen nog eens gemiddeld 10 dagen doorwerken en dus onderdrukken.
Na 6 weken is de opbouw van het hormoon myostatine zo hoog ook dat spiergroei max 5 procent is van de dagen voordien. Na 8 weken is dit ongeveer 1 procent.
In eigen testen gaf 8 weken dus toch een moeilijker herstel en moest men iets langer clomid nemen. Ook gaf die 2 weken extra geen significante spierwinst.
Hcg is een mogelijkheid, maar bij deze kuur in principe niet nodig. Bij hogere doseringen en langer raad ik het wel aan. Ook als men gevoeliger is aan de onderdrukking (snellere krimping teelballen) is het aan te raden. 750iu om de 4 dagen is voldoende dan.

Testoflesje had een keer zijn myostatine laten testen, waaruit bleek dat die niet verhoogd was. Ook Big Cat zegt dit over myostatine:
Ik snap zijn uitleg alleen niet helemaal
GetXXL zegt dit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/myostatine-expressie-anabole-androgene-steroiden-364415/
Cools je schijft dit:
"In eigen testen gaf 8 weken dus toch een moeilijker herstel en moest men iets langer clomid nemen."
Hoe weet je dat het herstel moeilijker is ? Zijn deze mensen meer terug gevallen dan met 6 weken gebruiken?
En hoe weet je dat deze mensen langer clomid moesten nemen? Ik merk er zelf namelijk geen ruk van die clomid, behalve dat ik er misselijk van wordt.