Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Audi rs7 van dichtbij gezien, wat een achterlijk dikke bak ook :o

Weet niet zeker of ik rs6 of rs7 zou kopen moest ik voor die keuze staan

Ik rij graag over bochtige wegen :roflol:

33l/100 km, not bad...

:roflol: een vriend van me heeft een nieuwe m5, ding is zonder traction controll op natte wegen nauwelijks te houden. Audi kun je stuk harder de bocht door heb ik t idee

http://www.youtube.com/watch?v=gLT4F9keCNU

Gaat best toch.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Dit vind ik wel wat als daily:
431516230_640.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is niet eens meer tof of zo, dat is gewoon echt roekeloos.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

:roflol: Soms moet je wel he

Meestal ben ik wel van t op de linker baan blijven en als ze niet op zij gaan toeteren tot ze t wel doen.

Hmm niet mee eens.
Als je hard wilt rijden ga je maar het circuit op, op straat moet je gewoon normaal rijden.
Zoals ik al eerder zei: hard rijden is opzich niet erg, als het anderen maar niet laat schrikken of in gevaar brengt. Toeteren dat ze aan de kant moeten valt daar wel onder imo, is gewoon asociaal.

Dat leer je wel zodra je zelf een snelle auto hebt en op het circuit komt.

Hmm niet mee eens.
Als je hard wilt rijden ga je maar het circuit op, op straat moet je gewoon normaal rijden.
Zoals ik al eerder zei: hard rijden is opzich niet erg, als het anderen maar niet laat schrikken of in gevaar brengt. Toeteren dat ze aan de kant moeten valt daar wel onder imo, is gewoon asociaal.

Dat leer je wel zodra je zelf een snelle auto hebt en op het circuit komt.

Als je haast hebt kun je moeilijk circuit op gaan, sommige situaties rechtvaardigen in mijn ogen 'asociaal rijgedrag'.

Ik toeter alleen om te attenderen dat mensen onnodig links rijden.

Circuit rijden is leuk maar ik heb geen zin om een snelle goedkope circuit auto te maken/onderhouden.

En schrikken is overrated, als mensen fatsoenlijk in hun spiegel kijken zien ze je zelfs met 250+ aankomen. Passeersnelheid is pas bij 280 km/h op de snelweg hoger dan op 80 km/h wegen.

---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

Als je goed kunt rijden ben je met achterwiel sneller, ook op natte wegen.

Daarom zijn rally auto's ook rwd

Als je haast hebt kun je moeilijk circuit op gaan, sommige situaties rechtvaardigen in mijn ogen 'asociaal rijgedrag'.

Circuit rijden is leuk maar ik heb geen zin om een snelle goedkope circuit auto te maken/onderhouden.

En schrikken is overrated, als mensen fatsoenlijk in hun spiegel kijken zien ze je zelfs met 250+ aankomen. Passeersnelheid is pas bij 280 km/h op de snelweg hoger dan op 80 km/h wegen.

Hoop je nooit tegen te komen op de weg!

---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

Daarom zijn rally auto's ook rwd

Rally auto's zijn awd, maar oke.

Als je haast hebt is dat je eigen fout want dan ben je te laat weg gegaan.
Goedkope circuit auto, please. :roflol: Die ga je niet vinden.
Een fatsoenlijke circuit auto kost je 10k en dat is al goedkoop. Daarnaast zit je elke race wel op 500-800 euro aan onderhoud en vervoer, goedkoop racen bestaat niet.

Op straat hoor je gewoon normaal te rijden, niet meer en niet minder.

51 Ford F1 with a Blown Cobra 4.6L

Nice!

Jammer van die stoelen.. Horen niet in zo´n auto.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

En voor de mensen die beginnen over bepaalde stijlen:

Je hebt stijl, maar er bestaat ook wansmaak.

Terug
Naar boven