peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Jep.
Maar posten jullie ook eens foto's dan, hebben we van alles wat.
Jeej, 2000e reactie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rally auto's zijn awd, maar oke.
Als je haast hebt is dat je eigen fout want dan ben je te laat weg gegaan.
Goedkope circuit auto, please.Die ga je niet vinden.
Een fatsoenlijke circuit auto kost je 10k en dat is al goedkoop. Daarnaast zit je elke race wel op 500-800 euro aan onderhoud en vervoer, goedkoop racen bestaat niet.
Op straat hoor je gewoon normaal te rijden, niet meer en niet minder.

Het was toch vrij duidelijk dat hij sarcastisch was. uiteindelijk is het puur de vraag hoe veel vermogen je op de weg kwijt kunt. Op losse ondergronden is dat AWD sowieso.
Nadeel is dat er zoveel vermogen verloren gaat in het proces bij AWD. Op een droog circuit is RWD sneller. en met bepaalde typen auto's ook in de regen. Maar bij losse ondergronden is het totaal anders.
Echt een mooie kleur, rijd hier een 335 met die kleur![]()

Deze gespot in Nederland. Een van de weinige Veyrons op Nederland kenteken:
http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1607028_195034277359327_2143875904_n.jpg
verbaast me dat die auto's nog heel zijn.Dat is de Veyron cabrio van Michael Perridon volgens mij
Een vriend van mij kent zijn zoonverbaast me dat die auto's nog heel zijn.
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Cr...indbak_zandvoort/Bugatti_veyron_grindbak3.jpg
Was die gast die er bij staat geen DBB'ert?
That camber..Het zijn ook wel erg brede velgen voor zo'n auto, maar zo vallen ze wel binnen de wielkast hè oom agent.. Bij mijn Golf ging 9J nog net aan vooraan, maar insturen ging wat moeilijk..
![]()

Ja zo veel camber vind ik ook niet mooi.
Ik vind het perfect wanneer de wielen precies gelijk lopen met de wielkasten zonder te veel camber.
9j, damn haha.
Heb nu maar 7,5j geloof ik.
Elke 2 weken nieuw banden door te weinig grip, here I come.
Later wel geswitched maar 7,5j Et35 vooraan. Later nog een setje 16'' 8J verbreed staal gehad (ET20 ongeveer dacht ik) als winterset, dat viel perfect en kon er goed laag mee. Was wel lachen in de winter, met getrokken winterbanden
Laatste paar jaren eigenlijk alleen maar op 17'' (Porsche Cayenne velgen en Rotiform Nue's) gereden in de zomer onder de Golf, vulde veel beter en toch goed laag vond ik. Good ol' times 
Ja precies, niet heel praktisch ook..
Haha ja is ook niet mee te rijden eigenlijk. Ik had 16'' Borbet T 9j rondom en dan ook nog eens ET15Later wel geswitched maar 7,5j Et35 vooraan. Later nog een setje 16'' 8J verbreed staal gehad (ET20 ongeveer dacht ik) als winterset, dat viel perfect en kon er goed laag mee. Was wel lachen in de winter, met getrokken winterbanden
Laatste paar jaren eigenlijk alleen maar op 17'' (Porsche Cayenne velgen en Rotiform Nue's) gereden in de zomer onder de Golf, vulde veel beter en toch goed laag vond ik. Good ol' times
![]()
Dat is de Veyron cabrio van Michael Perridon volgens mij
Een vriend van mij kent zijn zoonverbaast me dat die auto's nog heel zijn.