- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Bespreek gewoon met je boekhouder, daar betaal je hem/haar voor.Hoezo dat? Ik heb nog Tankbonnen, onderhoudspapieren nog hier liggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bespreek gewoon met je boekhouder, daar betaal je hem/haar voor.Hoezo dat? Ik heb nog Tankbonnen, onderhoudspapieren nog hier liggen.
Heb je een ritregistratie?Hoezo dat? Ik heb nog Tankbonnen, onderhoudspapieren nog hier liggen.
Is dat wat anders dan een normale boekhouder ?Daarom heb ik donderdag afspraak met een turkse boekhouder.
Dat was toch op z'n Grieks?
Geloof me, jij wil het allemaal weten.Dat was toch op z'n Grieks?
Een vriend van mij gaat naar een Turkse kapper, betekent dit dat daar z'n aars geharst wordt?
Dit roept zoveel vragen op waarvan ik me afvraag of ik het wel wil weten.
Ik zie ook nog een wrede scoot.Nieuwe velgen zitten eronder. En ook meteen nieuwe banden van Michelin erop laten zetten, want de vorige banden waren crap en hadden ook een beetje moeite met het nieuwe vermogen.
![]()
Is zeker wel een handig vervoer als je van de kaart bent en bijvoorbeeld naar de stad wilt. Die deelscooters hadden al genoeg geleden door mij.
Ik heb een bepaalde mening over hatchbacks die vaak door velen niet in dank wordt afgenomen. Ik ben er niet rouwig om. Sedans en coupes 4 lifeGebakjes als de Polo worden niet meer gemaakt. Is dat jammer?
Onder een tunnel😍
Niet even een paar donuts gedraaid?