AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Dat zijn wel leuke cijfers man haha. Jij rijdt een station toch? Of heb ik iemand anders voor me. Is wel leuk als je dan naast 't stoplicht naast zo'n Dreamy staat.
Station ja dus dat draagt ook goed bij aan de sleeper uiterlijk, heb nu al paar mocros in GTItjes en GTDtjes stof laten happen.
Zal je alvast even helpen, scheelt weer zoekwerk.

:roflol:

Ik weet niet of ik dit nou pauper of kinderachtig vind. Wat een vreselijk stuur man, helemaal met die lampjes erin. Beetje alsof je als volwassene op die Nikes van vroeger loopt waar een lampje aan de zijkant zit.
Je hebt ook carbon sturen zonder led
CEEC04D9-A5CA-4898-AB46-081ECEF1E543.jpeg

Maar goed ik deed laatst 4e kwartaal btw aangifte en hoefde maar 500€ te betalen terwijl ik 5000€ in het potje had. Mezelf verwennen dan maar he. Wie een carbon stuur niet mooi vind is zijn eigen smaak

Haha wel leuk om te zien dat dreamy1 elke week weer wat nieuws toevoegt aan z'n bak

Maar goed ik deed laatst 4e kwartaal btw aangifte en hoefde maar 500€ te betalen terwijl ik 5000€ in het potje had. Mezelf verwennen dan maar he. Wie een carbon stuur niet mooi vind is zijn eigen smaak

Ik heb een schijthekel aan GTI's en zo'n stuur maakt hem alleen maar lelijker. Ik heb ook helemaal niets met een extra spoilertje hier, booskijkertje daar, lichtjes op mijn carbonnetje...maar goed, jouw feestje.

Maar je woont toch je nog steeds bij je moeder? Ik bedoel...dan kan jij je geld toch wel beter gebruiken?

Ik heb een schijthekel aan GTI's en zo'n stuur maakt hem alleen maar lelijker. Ik heb ook helemaal niets met een extra spoilertje hier, booskijkertje daar, lichtjes op mijn carbonnetje...maar goed, jouw feestje.

Maar je woont toch je nog steeds bij je moeder? Ik bedoel...dan kan jij je geld toch wel beter gebruiken?
Eens met 't autodeel. Z'n woonsituatie boeit me niet 😂 vind een stock R best gaaf eigenlijk met die 4 uitlaatpijpen enzo. Prima auto wel maar t gros wordt zo'n speelgoedding door alle uitbouwen.

Tja, zolang hij er zelf maar blij van wordt.

Je moet er wat tijd en geld in stoppen, maar dan heb je ook wat, namelijk een snelle versie van de nmr1 eenheidsworst auto, maar dan met een bodykit en een carbon stuur

Ik vind die leds wel echt lelijk. Maar verder is een goed stuur wel prettig.

Zelf heb ik liever volledig leer met verwarming. Dat is echt goddelijk op koude ochtenden. Heb het liever dan stoel verwarming. Enige wat ik mis is stoel-airco. Dat lijkt me briljant.

Ik vind die leds wel echt lelijk. Maar verder is een goed stuur wel prettig.

Zelf heb ik liever volledig leer met verwarming. Dat is echt goddelijk op koude ochtenden. Heb het liever dan stoel verwarming. Enige wat ik mis is stoel-airco. Dat lijkt me briljant.
Vind je dat niet lekker, het gevoel alsof je in je broek hebt geplast?

Beter plassen in je broek dan poepen

Terug
Naar boven