- Lid sinds
- 18 mei 2014
- Berichten
- 16.850
- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en nee, het is eigenlijk gewoon het gemiddelde van de uitstoot voor het opwekken van energie (in de regio waar het voertuig rijdt).Use emmissions van een E voertuig zijn wel volledig afhangkelijk van de energiebron.
Ja en nee, het is eigenlijk gewoon het gemiddelde van de uitstoot voor het opwekken van energie (in de regio waar het voertuig rijdt).
Ja, maar dat is wel rekenen naar je voordeel. Als ik een EV zou kopen kan ik wellicht hem het hele jaar opladen met eigen opgewekte energie, koop ik toch weer een benzine- of dieselauto blijf ik dezelfde hoeveelheid energie opwekken middels mijn zonnepanelen.Klopt, maar dit is wel USA midwest, aka Coaltown.
Ben zelf geen enorme fan van elektrisch aandrijving maar de Nederlandse energiemix is wel beter, en bvb voor woningen met zonnepanelen is het steeds meer mogelijk om je voertuig op te laden met zelf opgewekte stroom.
Ja, maar dat is wel rekenen naar je voordeel. Als ik een EV zou kopen kan ik wellicht hem het hele jaar opladen met eigen opgewekte energie, koop ik toch weer een benzine- of dieselauto blijf ik dezelfde hoeveelheid energie opwekken middels mijn zonnepanelen.
Daarnaast dacht ik dat we in Nederland vooral gas en nu tijdelijke weer kolen gebruiken voor onze energie. Laat staan dat we alle negatieve effecten van windenergie eerlijk meenemen in een dergelijke vergelijking.
Dan moeten heel veel mensen met EV’s dus allemaal thuis werken en op vreemde momenten veel rijden willen ze overdags wanneer er zonne-energie is hun EV kunnen opladen.Ja en nee, het zal natuurlijk steeds meer voorkomen dat de opwek niet meer naar het net kan/hoeft. Dan zou het mooi zijn om die energie op te kunnen slaan on je voertuig.
Usa midwest is wel echt de minst gunstige berekening voor Ewaggies.
Nederland is volgensmij ongeveer 30% gas, 35% kolen, 20% olie en 15% groen(zon, wind, kern)
Volgensmij waren ze daar wel mee aan het testen maar heeft het nog te veel nadelen? Tiijdje terug een artikel over gezien.
Voorlopig kan je 0.000 benzine opvangen uit de lucht dus is het altijd beter dan niks.Dan moeten heel veel mensen met EV’s dus allemaal thuis werken en op vreemde momenten veel rijden willen ze overdags wanneer er zonne-energie is hun EV kunnen opladen.
Ik zeg niet dat mijn plaatje klopt, maar áls dat wel klopt is er heel veel beter dan een Tesla.Voorlopig kan je 0.000 benzine opvangen uit de lucht dus is het altijd beter dan niks.
Een grote luxe auto van 2000+kg met honderden kilo's edelmetaal om één persoon van nog geen 100kg vlees te vervoeren is sws niet ideaal.Ik zeg niet dat mijn plaatje klopt, maar áls dat wel klopt is er heel veel beter dan een Tesla.
Zal me niks verbazen als je straks weer extra belasting moet gaan betalen over je aansluiting voor je laadpaalVolgens mij heeft niemand door dat ons stroomnetwerk, en in heel europa, niet geschikt is voor EV, en vrachtwagens en bussen. Nog maar te zwijgen over het afval ervan

Dit dus. Het is groene luchtfietserij. Liander heeft hier al meerdere malen voor gewaarschuwd.Volgens mij heeft niemand door dat ons stroomnetwerk, en in heel europa, niet geschikt is voor EV, en vrachtwagens en bussen. Nog maar te zwijgen over het afval ervan
Een Renault Zoe dan wel? Waarschijnlijk kan je dan ook beter voor een benzine alternatief kiezen.Een grote luxe auto van 2000+kg met honderden kilo's edelmetaal om één persoon van nog geen 100kg vlees te vervoeren is sws niet ideaal.
Als je denkt 'goed bezig' te zijn door in een model S te rijden heb je het sws niet helemaal begrepen.
Ecto's worden weer eens gediscrimineerd.Een grote luxe auto van 2000+kg met honderden kilo's edelmetaal om één persoon van nog geen 100kg vlees te vervoeren is sws niet ideaal.
Als je denkt 'goed bezig' te zijn door in een model S te rijden heb je het sws niet helemaal begrepen.
En terecht.
Een grote luxe auto van 2000+kg met honderden kilo's edelmetaal om één persoon van nog geen 100kg vlees te vervoeren is sws niet ideaal.
Als je denkt 'goed bezig' te zijn door in een model S te rijden heb je het sws niet helemaal begrepen.
