Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar als je iets zou kopen waar je verder geen rekening zou houden met wat er in moet, of het een beetje betrouwbaar is, wat de vrouw er van vind, verbruik, ect ect?
Deze Model S is werkelijk luxe uitgevoerd. De auto is voorzien van AutoPilot, Gratis Superchargen, Leder bekleding, Stoelverwarming, Panoramadak, auto
www.marktplaats.nl
Ben ik de enige die het bizar vind dat dit letterlijk de goedkoopste Telsa is?
28.5k voor een volledig afgetrapte 85kwh uitvoering met bijna 450k op de teller
Ben ik de enige die het bizar vind dat dit letterlijk de goedkoopste Telsa is?
28.5k voor een volledig afgetrapte 85kwh uitvoering met bijna 450k op de teller
Ik kreeg deze niet eens op mijn naam verzekerd…
Hoef niet meer kilometers, wil er jaren mee kunnen rijden zonder gekke kosten te moeten doen. Bij het geval van zo’n oudere Mercedes heb je gewoon geluk nodig dat ie 300k km kan halen.
Oke we hebben het gehad over een te dikke bak voor 5k, ik wil nog wel even door gaan inndeze lijn, maar dan 'wat koop je in plaats van een Golf'
De instapprijs voor een Golf in 2023 is 29.3k, dus laten we het afronden naar 30k. Wat voor luxe, bijzondere of sportieve auto zou je kopen voor die 30k als je echt iets 'gaafs' wilt hebben. Alle andere verdere zorgen en kosten spelen niet mee.
Oke we hebben het gehad over een te dikke bak voor 5k, ik wil nog wel even door gaan inndeze lijn, maar dan 'wat koop je in plaats van een Golf'
De instapprijs voor een Golf in 2023 is 29.3k, dus laten we het afronden naar 30k. Wat voor luxe, bijzondere of sportieve auto zou je kopen voor die 30k als je echt iets 'gaafs' wilt hebben. Alle andere verdere zorgen en kosten spelen niet mee.
Golf 7 1.4 highline automaat gereden. Koste toen 13,500. Was niet heel sportief, rijd wel hard en trekt goed op en is zeer comfortabel. Kmstand was toen 110k
Ja indien ze goed onderhouden zijn. Dat is het probleem. De mensen die zo’n autos hebben zijn kapot gereden door finnen. Of je moet geluk hebben dat je ze van een opa kan kopen.
Ja indien ze goed onderhouden zijn. Dat is het probleem. De mensen die zo’n autos hebben zijn kapot gereden door finnen. Of je moet geluk hebben dat je ze van een opa kan kopen.
Want jouw peugeot kan niet afgetrapt zijn?
Je kunt toch gewoon de onderhoudhistorie inzien? Zit die er niet bij dan zoek je verder...daarnaast sws een aankoopkeuring doen. Ik snap gewoon niet met welk geldig argument je zoveel geld uitgeeft aan een auto die niet praktisch is, vrouwelijk en weinig vermogen. Scoort op alle vlakken slecht? Daarnaast staan ze nou ook niet echt bekend als degelijk. Zo'n auto koop je alleen als je het een mooie auto vindt, dat zijn vaak vrouwen, homo's of oude mannetjes die denken dat het een sportwagen is.