AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Mijn auto's zul je niet zo snel spotten omdat ze (bewust) niet op vallen. :p

Ben gisteren terug gekomen uit de UK dus kan weer lekker posten. Net nog even naar Antwerpen gereden, nouja de haven althans.. En deze daar gespot:

jgno1v.jpg

Mocht vanavond een compleet opgeknapte ruf yellowbird terug brengen, wat een auto. Prachtig geluid, schakelde weer ontzettend vloeiend (bak had wat problemen).

Foto ter illustratie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rustig mee gereden, naar de 180 door getrokken maar omdat t een onvervangbaar stuk erfgoed was rustig mee gedaan. Kwam aan bij de eigenaar, bleek hij tijdens wintersport zijn been gebroken te hebben maar wilde wel weten dat auto in orde was. Uiteindelijk dik over de 200 gereden tijdens de 'demo rit'

Bij terugkomst moesten we half om het huis rijden, ondergrondse parkeerplaats in en toen die deur open rolde meer dan 10 Porsches, van elke 911 versie die bestond had hij er minimaal 1 en allemaal geel.

Heb gevraagd of ik foto's mocht maken want zelfs na alles wat ik gezien heb kreeg ik hier een boner van, helaas vanwege diefstal had hij t liever niet :sad:

Uiteindelijk nog een stukje in een ruf rt12r mogen rijden, ook een ontiegelijk zieke auto.

Ik ben echt geen porsche fan maar damn wat een pracht collectie.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

:roflol: :roflol:

:roflol:

Dat is een beetje de reactie als je nu bij ons bij de Mac komt op zaterdag avond.
Stock 1.4 civic's met grote pijp en boombox everywhere.

Lambo crash in China. Goede wegen zullen ze daar hebben. :D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Oef.. :heart:

Wat een rides, vooral die witte gtr ergg mooi :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.072
Broer heeft m5 e60 gekocht. Kk wat een baist :D

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Praat geen poep over mijn zelfstandig voortbewegend rijtuig. :mad:

Vandaag stond er nog wel wat leuk spul op het werk:

Rs6 avant 2014
Rs4 avant 2014
R8 V10 coupe
TTrs
SQ5
Rs7
Golf 7 gti
Golf 7 gtd

Terug