AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Zou het ook graag weten, welke beveiliging hebben ze precies?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze zojuist besteld:

http://www.youtube.com/watch?v=nVJNpwTYhR0

I WISH :sad:

Thanks god dat hij er mooier uit ziet dan die mp4-12c
Vind dat namelijk echt een misbaksel lelijk saai doen. Dat was hun "mass-productie" auto. Dan moet je hem wel als een super-car exotisch mooi maken, en niet zo lelijk als dat ie is.

"Sick Fish" van Joe Rogan

IMG_0031_864px.jpg

img0048864px.jpg

IMG_0035_864px.jpg

IMG_0037_864px.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=UWikyNVcblo

Heel bekend! Nice :thumb:

Kijk in nl of Duitsland, zijn er wel een aantal te vinden voor goed geld. ;)

i know , heb in nl/fr/dl/be gezocht :), maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten.
Een turbo s aanschaffen staat zeker wel op het lijstje maar eerst even een wat goedkopere versie voor brak te rijden :p

i know , heb in nl/fr/dl/be gezocht :), maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten.
Een turbo s aanschaffen staat zeker wel op het lijstje maar eerst even een wat goedkopere versie voor brak te rijden :p

Jaartje off en je kan alles kopen wat je wilt :rolleyes:

In die non turbo ligt toch een Audi motor?

In die non turbo ligt toch een Audi motor?

Is het eerste wat ik daarvan hoor :P maar ben er ook niet zo bekend mee. Reden dat ik dit model wil is omdat mn pa een 944 turbo s had vroeger. Een van de mooiere old school sportwagens als je het mij vraagt.

---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

Jaartje off en je kan alles kopen wat je wilt :rolleyes:

Liever onn dan :P

:roflol:

Je moet er echt in gaan zitten in plaats van onderuit zakken, dan zitten ze wel oké, voorin ieder geval.

Pa van een vriend heeft een bentley flying spur, daar kun je gewoon letterlijk in wonen. Lijkt me wel geniaal om zo'n stoel thuis te hebben staan om in te zitten.

Maybach is hele andere prijsklasse

Dit zijn nog de 'top middenklasse auto's '

Enige die mist is de E AMG

Huh

Terug
Naar boven