Nee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet te vinden en kost te veel poen.

Volgende maand eens een kijkje gaan nemen voor een porsche 944.
Jammer genoeg geen turbo sNiet te vinden en kost te veel poen.
http://www.youtube.com/watch?v=ViySqJao_7A

Kijk in nl of Duitsland, zijn er wel een aantal te vinden voor goed geld.![]()
, maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten. 
i know , heb in nl/fr/dl/be gezocht, maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten.
Een turbo s aanschaffen staat zeker wel op het lijstje maar eerst even een wat goedkopere versie voor brak te rijden![]()

i know , heb in nl/fr/dl/be gezocht, maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten.
Een turbo s aanschaffen staat zeker wel op het lijstje maar eerst even een wat goedkopere versie voor brak te rijden![]()
maar ben er ook niet zo bekend mee. Reden dat ik dit model wil is omdat mn pa een 944 turbo s had vroeger. Een van de mooiere old school sportwagens als je het mij vraagt.
Je moet er echt in gaan zitten in plaats van onderuit zakken, dan zitten ze wel oké, voorin ieder geval.
Pa van een vriend heeft een bentley flying spur, daar kun je gewoon letterlijk in wonen. Lijkt me wel geniaal om zo'n stoel thuis te hebben staan om in te zitten.
Maybach is hele andere prijsklasse
Dit zijn nog de 'top middenklasse auto's '
Enige die mist is de E AMG

De Flying Spur W12 staat vanaf juli bij de dealers en je krijgt 'm voor 279.500 euro mee.