MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Maar nu de belangrijkste vraag, hoe kleden jullie de kleine met carnaval?

43165816-6D1B-4DC9-81D4-DEBCF10B6EDF.jpeg
1676542037082.jpg

Voor al die dingen is al geen geld? Dus eigenlijk moeten bijv belastingen enzo maar omhoog omdat ouders hun kutkinderen niet kunnen leren elkaar niet te pesten als de ander wat minder bedeeld is en geen Louis Vuitton luier draagt.
Kinderen zijn evil shits. Het enige dat helpt tegen pesten is pesters, zoals @Steks, keihard neer te knuppelen.

Nee als jij een koopwoning hebt en er stiekem iemand in laat wonen die jouw hypotheek betaald valt dit ook onder onderverhuren?
Je zegt nee, maar stelt toch een vraag.
Je kunt - in veel gevallen met toestemming van de bank- gewoon je woning verhuren. Ook al rust er nog een hypotheek op. Zal niet slim zijn als je minder huur binnenkrijgt dan je maandelijkse hyptheek.
Maar bij lage hypotheek van ~600,- en je verhuurt voor + 800,- is dat geen probleem. Zorg er wel voor dat je het geld netjes ontvangt en niet dat iemand 3maand vooruit betaald en daarna niks meer !

Je zegt nee, maar stelt toch een vraag.
Je kunt - in veel gevallen met toestemming van de bank- gewoon je woning verhuren. Ook al rust er nog een hypotheek op. Zal niet slim zijn als je minder huur binnenkrijgt dan je maandelijkse hyptheek.
Maar bij lage hypotheek van ~600,- en je verhuurt voor + 800,- is dat geen probleem. Zorg er wel voor dat je het geld netjes ontvangt en niet dat iemand 3maand vooruit betaald en daarna niks meer !

Er hangt wel meer aan vast, ik heb een adviserend gesprek gehad bij de hypotheekadviseur over oa een andere woning kopen om te verhuren en mijn eigen woning te verhuren. Lang verhaal kort: het us atm pas rendabel als je de regeltjes omzeild en het dus off the record doet.

Of dit per definite onder onderverhuur valt weet ik niet, vandaar de vraag.

Er hangt wel meer aan vast, ik heb een adviserend gesprek gehad bij de hypotheekadviseur over oa een andere woning kopen om te verhuren en mijn eigen woning te verhuren. Lang verhaal kort: het us atm pas rendabel als je de regeltjes omzeild en het dus off the record doet.

Of dit per definite onder onderverhuur valt weet ik niet, vandaar de vraag.
Nee ! veel hypotheekadviseurs zullen het ook afraden omdat er veel risico aan zit
Ik verhuur zelf ook koopwoning(en)

Nee ! veel hypotheekadviseurs zullen het ook afraden omdat er veel risico aan zit
Ik verhuur zelf ook koopwoning(en)

Was ook wat met mijn huidige hypotheek, die zou dan weer moeten worden omgezet naar een verhuurhypotheek, andere rente etc. Plus je gaat belasting betalen. Allemaal kut dus. Ja en toestemming moet je ook nog krijgen. Daarnaast wil ik de huur niet hoger gooien dan wat ik nu betaal.

Verder ben ik nog bezig met een chalet op een vakantiepark. Ik heb div contacten die grof betalen voor tijdelijke onderdak, daar valt ook nog wat uit te halen.

Was ook wat met mijn huidige hypotheek, die zou dan weer moeten worden omgezet naar een verhuurhypotheek, andere rente etc. Plus je gaat belasting betalen. Allemaal kut dus. Ja en toestemming moet je ook nog krijgen. Daarnaast wil ik de huur niet hoger gooien dan wat ik nu betaal.

Verder ben ik nog bezig met een chalet op een vakantiepark. Ik heb div contacten die grof betalen voor tijdelijke onderdak, daar valt ook nog wat uit te halen.
Ik weet er alles(veel) van. maar we gaan teveel off topic hier

Is wel mijn doel om over 20 jaar een vermogen van een miljoen te hebben ja. En dat gaat wel lukken.

Dus als je spaargeld+evt. Beleggingen+ huis =ca. 1mln
Stop je gewoon met werken en word je fulltime DBB-er :D

Oh shoot... nee... je bent al fulltime DBB-er :roflol:

Is wel mijn doel om over 20 jaar een vermogen van een miljoen te hebben ja. En dat gaat wel lukken.
Ik hoop het, niet alleen voor jezelf, maar ook omdat jij dan het levende bewijs bent dat zoiets ook te bereiken is als je een mindere start in je leven hebt meegemaakt.

In Duitsland zijn nog betaalbare appartementen onder de 200k te kopen voor verhuur. De huurders zijn er ook minder beschermd als in Nederland. Wel moet je zo´n 30% eigen geld mee kunnen nemen.

En on topic, wat voor auto zou je kopen voor 200k in plaats van dat huis? Mag nieuw, mag used, moet realistisch te krijgen zijn voor 200k.

Ik zeg Ferarri Roma, erg mooie auto.

Beetje afdingen wel.

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Kilometerstand: 12.800 km
Bouwjaar: 02/2021
Verkoopprijs: € 214.500,-

En on topic, wat voor auto zou je kopen voor 200k in plaats van dat huis? Mag nieuw, mag used, moet realistisch te krijgen zijn voor 200k.

Beetje afdingen wel.

Genoeg plaats voor de kids achterin en veel luxe

Beetje afdingen wel.

Die achterkant is wel oke, maar die voorkant is wel echt lelijk…..

Zou zelf voor een lambo gaan, liefst cabrio maar coupe is ook goed:

Waarom? Omdat je met zon auto vrijwel elke poes binnenhaalt.

De volgende auto waar voor kleine investeerders wel wat op te winnen valt wordt denk ik de Nissan 350Z. Die is nu wel tot de bodem gezakt, gaat langzaam zeldzamer worden en daarna weer stijgen in prijs.
Zo is het met de S2000 ook gegaan.

Terug
Naar boven