Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Het probleem met eten meegeven is dat de meeste (vrijwel alle) scholen, voor zover ik weet, geen koelingsmogelijkheden hebben voor de broodtrommels. Dus dan is vlees sowieso een no go ivm voedselveiligheid.

Maar wie moeten de schooluniformen en het eten gaan betalen?

Het probleem met eten meegeven is dat de meeste (vrijwel alle) scholen, voor zover ik weet, geen koelingsmogelijkheden hebben voor de broodtrommels. Dus dan is vlees sowieso een no go ivm voedselveiligheid.

Ik had vaak gewoon ham op brood, dat kan echt prima hoor.

Maar als scholen zelf het eten gaan verschaffen lijkt het plaatsen van een paar koelingen me niet het grootste probleem.

Maar wie moeten de schooluniformen en het eten gaan betalen?
De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.

Maar nu de belangrijkste vraag, hoe kleden jullie de kleine met carnaval?

43165816-6D1B-4DC9-81D4-DEBCF10B6EDF.jpeg

Huis kopen en onderverhuren ;)
Ander huis kopen en die zelf afbetalen.
Hoop dit geintje nog een keer uit te halen maar dat gaat wat lastiger worden.
Wellicht over een paar jaar wat overwaarde opnemen en een recreatiewoning oid kopen.
Onderverhuur is als jij zelf huurder bent, en dan aan een ander verhuurt.

Lucky bastard.

Kinderen kan je opzich makkelijk pizza geven. Ze doen niks anders dan rondrennen en spelen.
Althans, vroeger wel.

Af en toe is het inderdaad prima als je een actief en gezond kind hebt die dagelijks sport en verder gebalanceerd eet.

Niet als je een 10kg te zwaar kind hebt dat 5 dagen per week een chocoladereep eet als tussendoortje, niet echt meedoet met sport en verder eerder de bal is tijdens een potje voetbal dan de bal speelt.

Ik had vaak gewoon ham op brood, dat kan echt prima hoor.

Maar als scholen zelf het eten gaan verschaffen lijkt het plaatsen van een paar koelingen me niet het grootste probleem.

De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.
Opzich kan men dit probleem trouwens prima omzeilen tegenwoordig. Je hebt vast wel broodtrommels waar je een extra compartiment in hebt voor een koelelement.

Problem solved. Meat it is.

Voor al die dingen is al geen geld? Dus eigenlijk moeten bijv belastingen enzo maar omhoog omdat ouders hun kutkinderen niet kunnen leren elkaar niet te pesten als de ander wat minder bedeeld is en geen Louis Vuitton luier draagt.

Voor al die dingen is al geen geld? Dus eigenlijk moeten bijv belastingen enzo maar omhoog omdat ouders hun kutkinderen niet kunnen leren elkaar niet te pesten als de ander wat minder bedeeld is en geen Louis Vuitton luier draagt.

Leren niet te pesten is fundamenteel tekortschieten in kennis over mensen socio- en psychologie.

Sorry maar pesten was er altijd en zal er altijd zijn. Hoe we omgaan met pesten is de vraag, niet hoe we het tegengaan.

En dit komt van iemand die er zijn hele schoolperiode echt serieus last van heeft gehad.

Terug
Naar boven