Die kocht @apfelstrudel zelf omdat hij kleffe broodjes kaas meekreeg.Ik had in mijn klas altijd 1 dik kind, en die was ook precies de gene die chocokoekjes en soms zelf fucking pizza mee had naar school.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kocht @apfelstrudel zelf omdat hij kleffe broodjes kaas meekreeg.Ik had in mijn klas altijd 1 dik kind, en die was ook precies de gene die chocokoekjes en soms zelf fucking pizza mee had naar school.
Die kocht @apfelstrudel zelf omdat hij kleffe broodjes kaas meekreeg.
Ik was vroeger skinny as f**k man. En sportief. Zat altijd in de top 3 van de coopertest en piepjestest.Die kocht @apfelstrudel zelf omdat hij kleffe broodjes kaas meekreeg.
Het probleem met eten meegeven is dat de meeste (vrijwel alle) scholen, voor zover ik weet, geen koelingsmogelijkheden hebben voor de broodtrommels. Dus dan is vlees sowieso een no go ivm voedselveiligheid.
De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.Maar wie moeten de schooluniformen en het eten gaan betalen?
Onderverhuur is als jij zelf huurder bent, en dan aan een ander verhuurt.Huis kopen en onderverhuren
Ander huis kopen en die zelf afbetalen.
Hoop dit geintje nog een keer uit te halen maar dat gaat wat lastiger worden.
Wellicht over een paar jaar wat overwaarde opnemen en een recreatiewoning oid kopen.
Maar nu de belangrijkste vraag, hoe kleden jullie de kleine met carnaval?
![]()
Lucky bastard.
Zit wel wat in jaStrikvraag, je verhuist naar een ontwikkeld deel van de wereld waar ze dat niet vieren
Ik ben alleen voor schooluniformen als Hugo Boss ze maakt. Met zo'n mooie band om de bovenarm.Maar wie moeten de schooluniformen en het eten gaan betalen?
Lucky bastard.
Kinderen kan je opzich makkelijk pizza geven. Ze doen niks anders dan rondrennen en spelen.
Althans, vroeger wel.
Daar is toch eigenlijk al niet genoeg geld voor?De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.
Ik ben alleen voor schooluniformen als Hugo Boss ze maakt. Met zo'n mooie band om de bovenarm.
Opzich kan men dit probleem trouwens prima omzeilen tegenwoordig. Je hebt vast wel broodtrommels waar je een extra compartiment in hebt voor een koelelement.Ik had vaak gewoon ham op brood, dat kan echt prima hoor.
Maar als scholen zelf het eten gaan verschaffen lijkt het plaatsen van een paar koelingen me niet het grootste probleem.
De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.
Die heb je ja, ik zou wel flink wat reserve koelelementen inslaan.Opzich kan men dit probleem trouwens prima omzeilen tegenwoordig. Je hebt vast wel broodtrommels waar je een extra compartiment in hebt voor een koelelement.
Problem solved. Meat it is.

Voor al die dingen is al geen geld? Dus eigenlijk moeten bijv belastingen enzo maar omhoog omdat ouders hun kutkinderen niet kunnen leren elkaar niet te pesten als de ander wat minder bedeeld is en geen Louis Vuitton luier draagt.De zelfde mensen die nu de salarissen van de docenten, het gebouw, de materialen, het sportveld ect betalen.
fvd printed ?Ik ben alleen voor schooluniformen als Hugo Boss ze maakt. Met zo'n mooie band om de bovenarm.
Voor al die dingen is al geen geld? Dus eigenlijk moeten bijv belastingen enzo maar omhoog omdat ouders hun kutkinderen niet kunnen leren elkaar niet te pesten als de ander wat minder bedeeld is en geen Louis Vuitton luier draagt.