MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

mijn ma heeft hier thuis net een nieuwe nissan note connect edition gekocht.
15K voor betaald en bomvol opties. Rijdt heerlijk zacht en verbruikt maar 4.3l/100km.
Heel veel ruimte ook binnenin en de voorkant vind ik nog wel bruut.
Ideale prijs/kwaliteit wagen als je wat groter wilt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nissan is voor verkoelende homo's.

:roflol: pls stahp. Een tweedehands maybach kost je wss nog minder dan een nieuwe bentley flying spur, dus zo gek was die opmerking niet.

Edit:
Everything in life is relative, and perhaps no car illustrates this point as effectively as the Rolls-Royce Ghost. While it's technically the "entry-level" Rolls-Royce model, the Ghost's $250,000 base price puts it in the stratosphere of the overall automotive market. Despite that MSRP, the sedan could actually be considered a bargain, at least in relation to the rest of the Rolls lineup - it offers more power, better handling and nearly as much space and cachet as the Phantom sedan for roughly $130,000 less.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag begonnen mijn autolak weer lente/zomer klaar te maken. Begonnen met kleien, wat een monnikenwerk is dat :zweet:. Je merkt het verschil meteen, lekker glad. Morgen de lak cleanen en waslaag aanbrengen.
Binnenkort komen de nieuwe velgen binnen, zal dan eens wat foto's maken.

i know , heb in nl/fr/dl/be gezocht :), maar kost gewoon een beetje teveel voor nu. Andere prioriteiten.
Een turbo s aanschaffen staat zeker wel op het lijstje maar eerst even een wat goedkopere versie voor brak te rijden :p

gvd en die mafkees post gewoon door :roflol:

Minder onzin lullen, meer foto's posten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij lijkt wat roestig..

Terug
Naar boven