Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dit is toch het auto topic, niet het auto foto topic? Zolang de gespreksstof over auto's gaat maakt het verder niks uit toch

Inderdaad. Kom ik met een belangrijke mededeling over mijn auto en wordt deze lekker volledig genegeerd. Bedankt jongens. :sad:

Vandaag begonnen mijn autolak weer lente/zomer klaar te maken. Begonnen met kleien, wat een monnikenwerk is dat :zweet:. Je merkt het verschil meteen, lekker glad. Morgen de lak cleanen en waslaag aanbrengen.
Binnenkort komen de nieuwe velgen binnen, zal dan eens wat foto's maken.

Ik zou daar niet eens de moeite voor doen :roflol:

Vaak genoeg dat de hele auto onder de blubber zat, ergste keer kwam de buurman vragen waarom er graspollen op het dak van mijn auto lagen :o

Voordeel van wrappen, al die bagger op de weg hier

Ik zou daar niet eens de moeite voor doen :roflol:

Vaak genoeg dat de hele auto onder de blubber zat, ergste keer kwam de buurman vragen waarom er graspollen op het dak van mijn auto lagen :o

Voordeel van wrappen, al die bagger op de weg hier

Dan juist je lak goed beschermen als je met bagger speelt.

Het is ook een hobby om mijn auto goed te onderhouden. Zijn wel meer andere hobby's waar ik niet de moeite voor zou nemen.

Ok, dat wrappen is dan weer niet mijn ding.
Zeker zo'n matte laag erover getrokken?

Wrappen kan wel interessant zijn als je een nieuwe auto koopt, die later weer wilt inruilen maar wel een aparte kleur wilt.

Koop hem in een kleur die goed verkoopt, wrap hem in de kleur die je eigenlijk wilt hebben en trek het er af zodra je hem gaat inruilen.

Is je lak ook nog als nieuw. :)

Wrappen kan wel interessant zijn als je een nieuwe auto koopt, die later weer wilt inruilen maar wel een aparte kleur wilt.

Koop hem in een kleur die goed verkoopt, wrap hem in de kleur die je eigenlijk wilt hebben en trek het er af zodra je hem gaat inruilen.

Is je lak ook nog als nieuw. :)

komt die wrap dan niet snel los als je die er gwn kan aftrekken? wat kost dat nu voor heel je auto te laten doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ik deze zie begin ik toch te twijfelen.

bmw-m5-v10-le-mans.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee zeer zeker niet! Is erg goeie kwaliteit.

700? Geef mij dat adres. :p
Gemiddeld kost het je 1800 euro voor een fatsoenlijke wrap van goede kwaliteit.

kijk eens op 2dehands.be.. zijn nl'ers die het doen als ik het me goed kan herinneren. Ziet er degelijk uit hoor. Maarja een foto blijft een foto :p

Als je geduld hebt kun je t zo zelf doen

Hmm valt tegen.

Maat van me heeft het dak van zijn raceauto gedaan.
Het glad krijgen lukt wel ja, maar om de hele auto in alle hoeken te doen is heel lastig hoor.

Geduld :p

We hadden de rs6 van een vriend volledig oranje gewrapped

Hele week mee bezig geweest, verliezen ze, trok die alles er af in paar min :roflol:

Terug
Naar boven