XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Huh, maar wat is super E5 dat heb ik nergens gezien. Ik ken alleen E10 of V-power van Shell?

Google kent Super E5 van Shell ook niet en geeft aan dat er 20 cent verschil zit tussen de adviesprijs van v-power en budget euro 95
Screenshot_20230309_210324.jpg
E10
Hiermee geef je nog niet je gedachte aan, dit lijkt er meer op.(NL)

Schermafdruk van 2023-03-10 13-00-33.png

hadden ze maar overal 102

Tot 2008, daarna gaan de prijzen flink omhoog. Het is een leuk wagentje, zakelijk maar toch sportief. Maar het zijn meen ik ook best zware auto's.
Een vriend van mij heeft een wat ouder model met een 2.2l diesel is opzich wel een leuke auto, maar niet sportief.

Een vriend van mij heeft een wat ouder model met een 2.2l diesel is opzich wel een leuke auto, maar niet sportief.

Nee ik doel dan ook meer op de looks van de auto. Het is gewoon een zware auto waar dus ook behoorlijk wat vermogen tegenover moet staan om sportief te kunnen rijden. En die is er ook: de V8. Maarja, dat worden dan ook wel erg dure km's...

De Jag is 2e hands goedkoper dan 3-serie, A4 of C-klasse in vergelijkbare specificatie. In België is het met wegenbelasting ook anders dan in NL.

Is een Jaguar in onderhoud etc niet een stuk duurder dan een Duitse auto? Stel er gaat eens wat stuk ofzo en je moet onderdelen fixen.

Terug
Naar boven