- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Was het een scenic?Auto: “passeert mij snel voorbij”
Ik: “Challange accepted”
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het een scenic?Auto: “passeert mij snel voorbij”
Ik: “Challange accepted”
Gepimpte Gle63 met spoiler😂
Ja ongeveer dus.
Waarom ?Als je een E34 overweegt, kies dan wel voor een handbak.
Een vriend van mij had 15-20 jaar geleden een 530 met automaat en dat was gewoon een sloom ding.
Heb er meerdere gehad, de 188pk is sloom, de 218pk is beter. De v8.Een vriend van mij had 15-20 jaar geleden een 530 met automaat en dat was gewoon een sloom ding.
Helemaal die geile M5 😉Van dat model waren de brochures aftrekboekjes. Zulke mooie foto's.
Begreep alleen de logica nooit van de achterklep in delen, met alleen glas openen.Ben geen stationwagen fan maar die 5 serie touring...
Heeeeerlijk 🙂

Hoop storingen die nu wss gewist zijn voor de verkoopWaarom is ie zo goedkoop?
Bouwjaar 2014
Kmstand 122xxx
Had 5 eigenaren
![]()
Is wel van een autobedrijf en ze vermelden erbij “technisch goed onderhouden”Hoop storingen die nu wss gewist zijn voor de verkoop
Gij moet niet alles geleuven wa de lees.Is wel van een autobedrijf en ze vermelden erbij “technisch goed onderhouden”
![]()
≥ Audi RS6 Avant 4.0 TFSI Quattro / Keramisch / Miltek / Panod — Audi — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: Zwart metallicTechnische informatieVermogen: 413 kW (561 PK)Aantal cilinders: 8Transmissie: 8 versnellingen,www.marktplaats.nl
Zijn juist de grootste verdoezelaarsIs wel van een autobedrijf en ze vermelden erbij “technisch goed onderhouden”
![]()
≥ Audi RS6 Avant 4.0 TFSI Quattro / Keramisch / Miltek / Panod — Audi — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: Zwart metallicTechnische informatieVermogen: 413 kW (561 PK)Aantal cilinders: 8Transmissie: 8 versnellingen,www.marktplaats.nl
Echte Turk he, beetje centen verdienen en nu doen alsof 54k voor een auto van 9 jaar oud met 5 eigenaren goedkoop is.Waarom is ie zo goedkoop?
Bouwjaar 2014
Kmstand 122xxx
Had 5 eigenaren
![]()