XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Dat hij beter zijn geld kan investeren is een feit, maar hij wil graag een andere auto. Telkens als hij foto's post van wat hij een leuke auto vind maar zeiken over 'Beveiliger met dikke bak' gaat toch nergens over. Laat hem gewoon in zijn waarde, hij heeft nog steeds zijn Golf R waar hij ook geld in steekt. Dus denk dat we nu al vaak genoeg hebben gezegd dat het niet verstandig is. Soms is goed bedoeld advies nu eenmaal aan dovemansoren gericht.

Dat hij beter zijn geld kan investeren is een feit, maar hij wil graag een andere auto. Telkens als hij foto's post van wat hij een leuke auto vind maar zeiken over 'Beveiliger met dikke bak' gaat toch nergens over. Laat hem gewoon in zijn waarde, hij heeft nog steeds zijn Golf R waar hij ook geld in steekt. Dus denk dat we nu al vaak genoeg hebben gezegd dat het niet verstandig is. Soms is goed bedoeld advies nu eenmaal aan dovemansoren gericht.

Is toch alleen maar goed bedoeld, zou zonde zijn wanneer hij niet aangenomen wordt omdat ze hem niet vertrouwen.

@dreamy1 een beetje kennende kan hij beter een mooie auto kopen van zijn geld dan aandelen of crypto

Geld investeren in een koopwoning bedoel je dan?
Aandelen/ crypto...
In elk geval geen woning kopen en gaan verhuren. Het is toch zonde om zoveel geld uit te geven aan vervoersmiddel, en je misschien straks op jezelf of samen gaat wonen en dan geen geld meer apart hebt.
Ik geef mijn geld uit om er iets aan te verdienen, of het moeten normale gebruiksgoederen zijn of vaste lasten.

Aandelen/ crypto...
In elk geval geen woning kopen en gaan verhuren. Het is toch zonde om zoveel geld uit te geven aan vervoersmiddel, en je misschien straks op jezelf of samen gaat wonen en dan geen geld meer apart hebt.
Ik geef mijn geld uit om er iets aan te verdienen, of het moeten normale gebruiksgoederen zijn of vaste lasten.
Met een auto ziet iedereen tenminste nog dat je geld hebt. Aandelen/crypto moet je mensen continu vertellen dat je daarmee bezig bent (en dan denken ze nog dat je een of andere pauper bent die ooit eens 200 euro winst heeft gemaakt op XRP)

Aandelen/ crypto...

Ieder zijn ding toch? Als het iemand zijn passie is in het leven en gelukkig maakt, is elke euro die eraan gespendeerd wordt te rechtvaardigen.

Met een auto ziet iedereen tenminste nog dat je geld hebt. Aandelen/crypto moet je mensen continu vertellen dat je daarmee bezig bent (en dan denken ze nog dat je een of andere pauper bent die ooit eens 200 euro winst heeft gemaakt op XRP)
Haha, klopt ook nog

• Haha
Waarderingen: Xrp
Aandelen/ crypto...

Tja. Ik geef zelf max 5% van het bedrag dat ik aan investeringen heb staan uit aan een auto. Ik vind auto’s prachtig maar voor mezelf is het geen hobby.

Alleen is er meer in het leven dan financiën en verstandig met geld omgaan. Als auto’s echt je passie is, je er heel erg veel plezier aan hebt, of je een turk bent, dan is het zeker de moeite waard. In Dreamy z’n geval verdient hij toch wel weer voldoende om een leuk huisje in te richten.

Ben sowieso jaloers als hij straks in een RS3/RS6 aan het rijden is. Ben ik nu al op z’n Golf R haha..

Als je denkt dat het meerwaarde geeft voor je gevoel. Hij rijdt toch al in leuke sportieve auto

Ieder zijn ding toch? Als het iemand zijn passie is in het leven en gelukkig maakt, is elke euro die eraan gespendeerd wordt te rechtvaardigen.
Helemaal mee eens, maar sommigen snappen kennelijk mijn punt niet.

Iemand gaf aan dat je met een RS6 zomaar door een AT aan de kant gezet kan worden, daarop kwam mijn post waarmee ik wilde aangeven dat je als beveiliger beter niet voor een auto kunt kiezen die zo vaak geassocieerd wordt met het criminele circuit.

Iemand gaf aan dat je met een RS6 zomaar door een AT aan de kant gezet kan worden, daarop kwam mijn post waarmee ik wilde aangeven dat je als beveiliger beter niet voor een auto kunt kiezen die zo vaak geassocieerd wordt met het criminele circuit.
En blijf je maar doorzeiken. In zijn huidige auto is hij net zo verdacht

Ik maakte een grap. En laten we eerlijk wezen, dat geldt alleen voor Marokkanen en Turken.

O wacht.

En blijf je maar doorzeiken. In zijn huidige auto is hij net zo verdacht

Gek genoeg heb je daar wel ergens gelijk .
Golfj/polo is geliefd onder de straatschoffies, maar aangezien een RS een stuk duurder is komt dat minder geloofwaardig over.

Terug
Naar boven