XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ik rij momenteel in oude Volvo V70 D5 omdat mijn BMW in de garage staat voor onderhoud. Vandaag 3350,- verdiend met aan en verkoop van 2 Mercedessen ML waarvan 1 met motorschade.
Degene die het gaat repareren heeft weer werk voor ~2.5k en degene die ze nu ophaalt verdient weer 300,- aan mijn deal. Ik ben stinkend jaloers op de Golf R van @dreamy1 en van mij mag ie zoveel auto's kopen als ie wil. Oja mijn 1BTC(22k) komt ook weer uit het slop die paar dagen erg laag stond.

@dreamy1 mag ik een keer een stukje rijden in je Golfje ?
:kiss:

Helemaal mee eens, maar sommigen snappen kennelijk mijn punt niet.

Iemand gaf aan dat je met een RS6 zomaar door een AT aan de kant gezet kan worden, daarop kwam mijn post waarmee ik wilde aangeven dat je als beveiliger beter niet voor een auto kunt kiezen die zo vaak geassocieerd wordt met het criminele circuit.
Snap 't punt wel. Als je als zorginstelling of iets een beveiliger wilt inhuren en 't bedrijf stuurt een Turk van 25 met een auto van 60k onder z'n reet zou je bijna een extra beveiliger inhuren om de 1e beveiliger in de gaten te houden.

Ik heb vandaag 9€ entree moeten betalen aan monkey town en heb voor 3€ een liter limonade gehaald en voor 4.50€ poffertjes. Toen we naar huis gingen gaf ik me zoontje nog een ijsje van 1.5€.

Ik rij momenteel in oude Volvo V70 D5 omdat mijn BMW in de garage staat voor onderhoud. Vandaag 3350,- verdiend met aan en verkoop van 2 Mercedessen ML waarvan 1 met motorschade.
Degene die het gaat repareren heeft weer werk voor ~2.5k en degene die ze nu ophaalt verdient weer 300,- aan mijn deal. Ik ben stinkend jaloers op de Golf R van @dreamy1 en van mij mag ie zoveel auto's kopen als ie wil. Oja mijn 1BTC(22k) komt ook weer uit het slop die paar dagen erg laag stond.

Lekker relevant

Ik heb vandaag 9€ entree moeten betalen aan monkey town en heb voor 3€ een liter limonade gehaald en voor 4.50€ poffertjes. Toen we naar huis gingen gaf ik me zoontje nog een ijsje van 1.5€.
Maar je hebt wel lekker kunnen spelen in de ballenbak?

€9 entree? Volgens mij ben je opgelicht.
Screenshot_20230313-163231_Chrome.jpg

• Haha
Waarderingen: AK
Wajooooooo

2020_audi_rs_4_avant_254_2560x1440.jpg
2020_audi_rs_4_avant_250_2560x1440.jpg

• Like
Waarderingen: 6am
Met een auto ziet iedereen tenminste nog dat je geld hebt. Aandelen/crypto moet je mensen continu vertellen dat je daarmee bezig bent (en dan denken ze nog dat je een of andere pauper bent die ooit eens 200 euro winst heeft gemaakt op XRP)
Ik heb gelachen

Ziet er netjes uit man, is dat digitaal RPM en KM/U ?

Kan erger, in heb afgelopen jaar een DS3 gekocht omdat ik maar max 4000km/jaar rijd :’)
Wel de “““sportieve””” uitvoering, voor hoeverre dat mogelijk is... en enorm weinig op de teller. (Dit model, maar dan all-black)

Vind het echt heel zielig, denk altijd dat ik niet zo veel om status geef en ik blij ben met een auto als het maar goed van A naar B gaat.
Zodoende dus ook wat ik in m'n vorige post zei, echter, voel me toch altijd een beetje lame als ik bij m'n vrienden langs ga die wel zoals Dreamy een dikke bak gekocht hebben.
Maar als ik dan denk aan 20k+ uitgeven aan een auto die 90% van de tijd stil staat en zichzelf aan het afschrijven is, ben ik toch weer blij met dat ding :P

Laatst bewerkt:
Die alcantara voelt ook lekker aan de hand en voelt toch wat sportiever die stuur.

Terug
Naar boven