MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Dat uitrollen begrijp ik maar ik vraag me af of je dan nog steeds vrij kunt rijden. Met 2 of 3 man op de achterbank een bochtje nemen, raak je dan nog niet je schermen?

Hoe ver kan zo'n auto nog inveren want het ziet er uit alsof je maar een paar milimeter speling hebt. Begrijp dat je onder het scherm meer hebt maar dan nog kan dit niet veel zijn.

Dat is ook afhankelijk van wat voor schroefset je er onder hebt zitten denk ik.
Als je goedkope k*t set er onder hebt zitten die slap geveerd is, is de kans er inderdaad dat je de wielkasten raakt als je mensen meeneemt. Met een goed stugge set is die kans kleiner natuurlijk.

Vaak zijn de auto's die extreem verlaagd zijn van mensen die niet 2-3 mensen meenemen.

dubbele webers nice

ik wil ooit nog een keer zon soort blokje opbouwen met motorfietscarburateurs en een leuk nokkenasje erin

Ja is zeker leuk! Vooral het geluid haha.
Zou toch voor Webers gaan ipv moto carbs man.. Webers haal je meestal toch meer uit.
Ja nokkenassen moet je zeker doen icm carbs, heb zelf ook 276 graden catcams er in zitten.

Meestal is de rest van de auto er op aangepast waardoor het er niet raar uit ziet.

Lamborghini's liggen ook laag maar zien er, in tegenstelling tot veel pimp auto's, niet raar uit.

Je moet het gewoon subtiel aanpakken als je het er OEM wilt laten uitzien.
Beetje verlagen, mooie sportvelgen die iets verder naar buiten komen. Et blijft vaak gelijk maar de velg is dan breder. Hoef je niet met spoorverbreders te werken.

Je moet het gewoon subtiel aanpakken als je het er OEM wilt laten uitzien.
Beetje verlagen, mooie sportvelgen die iets verder naar buiten komen. Et blijft vaak gelijk maar de velg is dan breder. Hoef je niet met spoorverbreders te werken.

Dacht dat uitstekende velgen verboden waren? :shrug:

Dacht dat uitstekende velgen verboden waren? :shrug:
Wie heeft het over velgen die uitsteken?
Dacht dat je verstand van auto's had.

Bij mijn OEM (style 138) set liggen ze 2cm voor en ruim 3cm achter binnen de schermen. De style 172 of 166 velgen M5 velgen zijn een staggerd setje en komen 1,2cm voor en 2,5cm achter verder naar buiten dan mijn velgen. Dan nog blijven ze binnen de schermen maar ze vullen de wielkasten beter en de auto krijgt daardoor een sportieve uitstraling.

http://5series.net/information/options/wheels/

Laatst bewerkt:
Wie heeft het over velgen die uitsteken?
Dacht dat je verstand van auto's had.

Bij mijn OEM (style 138) set liggen ze 2cm voor en ruim 3cm binnen de schermen. De style 172 of 166 velgen M5 velgen zijn een staggerd setje en komen 1,2cm voor en 2,5 cm verder naar buiten dan mijn velgen. Dan nog blijven ze binnen de schermen maar ze vullen de wielkasten beter en de auto krijgt daardoor een sportieve uitstraling.

http://5series.net/information/options/wheels/

Nooit op gelet eigenlijk :o

Ben geen die heart auto fanaat en buiten later er op gezette rs6 velgen was mijn a4 volledig standaard.

Nooit op gelet eigenlijk :o

Ben geen die heart auto fanaat en buiten later er op gezette rs6 velgen was mijn a4 volledig standaard.

Vaak ook voldoende. Die rs6 velgen zullen flink wat breder zijn waardoor het al sportiever oogt.
Als de velg erg groot is en de auto staat hoog op z'n poten dan ziet dat er gek uit omdat de band dan erg dun is. Vandaar dat een sportonderstel dan ook goed staat omdat de speling dan beter past bij de hoogte van de band.

Nogmaals OEM is subtiel hierin, vind dat zelf ook het mooist.

Vaak ook voldoende. Die rs6 velgen zullen flink wat breder zijn waardoor het al sportiever oogt.
Als de velg erg groot is en de auto staat hoog op z'n poten dan ziet dat er gek uit omdat de band dan erg dun is. Vandaar dat een sportonderstel dan ook goed staat omdat de speling dan beter past bij de hoogte van de band.

Nogmaals OEM is subtiel hierin, vind dat zelf ook het mooist.

Geen idee of ze breder waren, was me niet opgevallen. Zaten al oem audi sportvelgen op maar die vond ik niet echt mooi

Waren audi s4 velgen trouwens, haalde ze door elkaar, de 5x dubbel spaaks :o

Meestal zijn die uitbreidingen van de fabrikant wél geslaagd. Bv AMG (Mercedes), M-serie (BMW), big ass Lambo's allemaal cool en écht pimp...

MAAR HELAAS zijn de meeste Tuners"bakken" minder goed geslaagd. Ik zie te vaak twee van die kookplaten in de koffer die moeten fungeren als subwoofer, hoerenverlichting onder de auto, een spoiler die amper nut heeft omdat die auto's vaak niet boven de 200km/u rijden, een uitlaat met een prikkelbare darmsyndroom waar je doof van wordt, flashy kleurrijke velgen om alle passanten een epilepsie aanval te bezorgen... :(

Meestal zijn die uitbreidingen van de fabrikant wél geslaagd. Bv AMG (Mercedes), M-serie (BMW), big ass Lambo's allemaal cool en écht pimp...

MAAR HELAAS zijn de meeste Tuners"bakken" minder goed geslaagd. Ik zie te vaak twee van die kookplaten in de koffer die moeten fungeren als subwoofer, hoerenverlichting onder de auto, een spoiler die amper nut heeft omdat die auto's vaak niet boven de 200km/u rijden, een uitlaat met een prikkelbare darmsyndroom waar je doof van wordt, flashy kleurrijke velgen om alle passanten een epilepsie aanval te bezorgen... :(

Dan praat je dus vooral over de meeste gasten die een 1.4 Civic rijden met mega pijp.
Dat vind ik ook niks.. Daarentegen vind ik een Skyline of Supra heel dik, dat is een totaal andere vorm van tunen.

Dan praat je dus vooral over de meeste gasten die een 1.4 Civic rijden met mega pijp.
Dat vind ik ook niks.. Daarentegen vind ik een Skyline of Supra heel dik, dat is een totaal andere vorm van tunen.

ben blijkbaar nogal conservatief... zie die auto's liever op Marktplaats dan op de baan...

Honda :lol:

Vergeet Pearl Harbor niet.

61342-004-2DCB2B6D.jpg

Nice! Ja zeker doen, ben benieuwd. Wat voor wielen heb je er onder?

Bbs lm reps in 19"
4 x 9.5j et20
Rondom 225/35

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Ben echt benieuwd hoe dat rijdt. Is dat stuiteren op de weg? En raken die banden dan nooit de schermen?

Stuiteren is onvermijdelijk als je hem echt laag zet..
Maar zetels hebben veel comfort dus valt best mee. M'n e36 was ook echt slammed dat was echt HARD stuiteren:p

En banden raken niet, kwestie van kassen rollen en camber.

Terug
Naar boven