Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er geen driewieler topic ofzo voor dit soort plastic meukNiet geliefd hier, maar zojuist een tesla Y besteld 😂
Is toch mooi als jij er blij mee bent, net als sommige een Dacia kopen.Niet geliefd hier, maar zojuist een tesla Y besteld 😂
Niet geliefd hier, maar zojuist een tesla Y besteld 😂
Niet geliefd hier, maar zojuist een tesla Y besteld 😂
En de categorie is?
Erg comfortabele auto'ss
Daar is duidelijk over nagedacht.Een collega van mij moet binnenkort een nieuwe auto van de zaak uitkiezen en dat moet een volledig elektrische auto zijn, maar op het werk is voorlopig nog geen laad mogelijkheid en hij woont in het centrum van Gouda met amper een laadpaal voor zijn deur.![]()
Alles om voor de bühne zo groen mogelijk te zijn.
Elektrisch, zeer ruim en acceptabel tot groot bereik accu < 50K
Hier net hetzelfde op het bedrijf. Ik heb nog een benzinewagen gekozen maar volgende wordt ook elektrisch. Bij ons in het dorp van +-50.000 man weet ik in het centrum 3 laadpalen staan. Ik heb zelf geen oprit dus kan thuis geen laadpaal zetten.Een collega van mij moet binnenkort een nieuwe auto van de zaak uitkiezen en dat moet een volledig elektrische auto zijn, maar op het werk is voorlopig nog geen laad mogelijkheid en hij woont in het centrum van Gouda met amper een laadpaal voor zijn deur.![]()
Op de A2 had een vrachtwagen een klapband gehad net .. minuutje van te voren? Overal lagen stukken band, met een haar een stuk weten te ontwijken welke midden op de weg lag en waar niemand een waarschuwing voor gaf. Stonden zeker 4 a 5 auto's aan de kant, twee ongelukken die gebeurt waren en een fietser die volledig geschept was door een auto. Het weer speelt wel echt een grote factor met dit soort dingen, allemachtig.Zit er onderscheid in hoe schoon de auto mag zijn wanneer je 'm koopt?Maar heb je hem gekocht of is het lease? Volgens mij het laatste toch?

Zit er onderscheid in hoe schoon de auto mag zijn wanneer je 'm koopt?![]()
Fixed