Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

ook leuk, het extra koppel merk die ouwe ook :D

Niet geliefd hier, maar zojuist een tesla Y besteld 😂
Musk.jpg

• Haha
Waarderingen: Xrp
Een collega van mij moet binnenkort een nieuwe auto van de zaak uitkiezen en dat moet een volledig elektrische auto zijn, maar op het werk is voorlopig nog geen laad mogelijkheid en hij woont in het centrum van Gouda met amper een laadpaal voor zijn deur. :roflol:

Een collega van mij moet binnenkort een nieuwe auto van de zaak uitkiezen en dat moet een volledig elektrische auto zijn, maar op het werk is voorlopig nog geen laad mogelijkheid en hij woont in het centrum van Gouda met amper een laadpaal voor zijn deur. :roflol:
Daar is duidelijk over nagedacht.

Hier net hetzelfde op het bedrijf. Ik heb nog een benzinewagen gekozen maar volgende wordt ook elektrisch. Bij ons in het dorp van +-50.000 man weet ik in het centrum 3 laadpalen staan. Ik heb zelf geen oprit dus kan thuis geen laadpaal zetten.
Dus heb ik maar wat budget genomen en laadpalen geplaatst op de parking van het werk, waren ze nog aan het zagen dat ik er 4 wou zetten (zijn met 6 mensen die een bedrijfswagen hebben).

Echt leuk die sneeuw, auto was net blinkend schoon ... :o Op de A2 had een vrachtwagen een klapband gehad net .. minuutje van te voren? Overal lagen stukken band, met een haar een stuk weten te ontwijken welke midden op de weg lag en waar niemand een waarschuwing voor gaf. Stonden zeker 4 a 5 auto's aan de kant, twee ongelukken die gebeurt waren en een fietser die volledig geschept was door een auto. Het weer speelt wel echt een grote factor met dit soort dingen, allemachtig.

IMG_3951.jpg

Laatst bewerkt:
Maar heb je hem gekocht of is het lease? Volgens mij het laatste toch?

Wie gaat nou zijn auto wassen voordat het gaat sneeuwen.

:trollface:

Terug
Naar boven