Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Vandaar dat 85% van de auto's op de Nederlandse snelweg te goor zijn om aan te pakken. Wel centen voor de aanschaf, maar daarna houd 't op

Ja precies, de mijne komt met een tankpas, daar kun je natuurlijk ook de wasjes mee afrekenen. Ik vergeet het alleen meestal, dus echt tijd voor een nieuwe. Dan doe ik het weer elke week.

IMG_1143.jpeg

Ja precies, de mijne komt met een tankpas, daar kun je natuurlijk ook de wasjes mee afrekenen. Ik vergeet het alleen meestal, dus echt tijd voor een nieuwe. Dan doe ik het weer elke week.
Ik zie geregeld nieuwe kentekens P/R/X rondrijden, witte IX3/5 bakken en vervolgens zijn ze zo ranzig dat je ze amper meer wit kan noemen :o Ziet er zo pauper uit imo.

• Like
Waarderingen: Vonk
@Fallingout wast nooit zijn auto. Die van hem wordt elke dag schoongeregend.
De Alfa waste ik echt zeer regelmatig en krijg ook altijd goede wax.

De Kia heb ik sinds mei ik geloof 1x halfbakken gewassen :roflol:

Maarja, aan de Alfa viel ook nog eer te behalen. De Kia is 9 jaar nieuwer maar de lak ziet er 5x slechter uit.

IMG_20220208_122217_599.jpg

Ik ben echt wel fan van de nieuwere kleuropties bij BMW maar die groenige oogt nou weer net een beetje té Hotwheels speelgoedauto. Al is het nog steeds mooier dan die witte Merry ernaast :o

Ik vind het juist wel vet, keertje wat anders.

Het is wel een dunne lijn, alleen de normale modellen kunnen het hebben, de X modellen niet.

Ik doelde op de kleur van de BMW in de video, maar bij nader inzien is 'ie denk ik meer beige/bruin? Lastig een naam aan te geven :o

Edit: Die BMW Configurator op de website werkt echt lekker .... :roflol: Kwartier zitten browsen, bijna klaar krijg je dit:

Screenshot 2024-01-20 at 21.45.30.png

Laatst bewerkt:
True en fixed.

Het is ook maar goed dat die M3 snel is want van de voorkant is het niet om aan te zien.

Maar er is een andere 3rd party bumper beschikbaar toch? Die die achtelijke varkensneus kan vervangen.

Kun je niet die van de gewone 3 erop schroeven? Die heeft dat niet namelijk.

Prima weertje vandaag. Lekker droog.

*ondertussen bij @Fallingout in de straat.*

"GVD!€@^#^#&"

True en fixed.

Het is ook maar goed dat die M3 snel is want van de voorkant is het niet om aan te zien.

Maar er is een andere 3rd party bumper beschikbaar toch? Die die achtelijke varkensneus kan vervangen.
Moestff wennen, maar ondertussen vind ik die voorkant wel wat hebben. Zijn idd wel aftermarket bumpers te krijgen.

Kun je niet die van de gewone 3 erop schroeven? Die heeft dat niet namelijk.
Nee past niet.

Gister bij Br-Performance geweest in raamsdonksveer voor een stage 2 tune en zeker tevreden hoe die nu rijdt.

Oude stage 1 tune was 484pk 641nm
Stage 2 tune is nu 510pk 683nm.
E3E92489-5F40-412E-94E7-25573EBDED6F.jpeg
IMG_1151.jpeg
IMG_1155.jpeg

Als jij ervan geniet mooi, ik vind deze stage weggegooid geld.

Terug
Naar boven