- Waardering
- 10.867
- Lengte
- 1m75
1290 dat is incl dsg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1290 dat is incl dsg
Hij klinkt nu zoveel beter, ik ga niet meer langs tsh, voor mij nu brf.
BR heeft de stiel geleerd bij Heinz he.tot ze ik ruzie elk hun eigen weg gekozen hebben 😅Hij klinkt nu zoveel beter, ik ga niet meer langs tsh, voor mij nu brf.
Volgens geert manager van br, verkreeg remy van tsh de software bij hun. Tune duurde maar 3 uurtjes ook.BR heeft de stiel geleerd bij Heinz he.tot ze ik ruzie elk hun eigen weg gekozen hebben 😅
"Stage 2" is in dit geval dus enkel remap maar wat verder de grenzen opzoeken?Gister bij Br-Performance geweest in raamsdonksveer voor een stage 2 tune en zeker tevreden hoe die nu rijdt.
Oude stage 1 tune was 484pk 641nm
Stage 2 tune is nu 510pk 683nm.
![]()
![]()
![]()
Waarom zou dat apart zijn?Ik (motorrijder) vind het dan weer apart dat zowel de vermogens- als de koppelkromme van stage 2 bijna helemaal boven de kromme van de stage 1 waarden ligt.
Omdat bij motoren het koppel nauwelijks verandert (onderin zelfs lager wordt) en het vermogen wordt vergroot door het maximale toerental te verhogen."Stage 2" is in dit geval dus enkel remap maar wat verder de grenzen opzoeken?
Waarom zou dat apart zijn?
yes. Orginele turbo kon tot max 700nm aan"Stage 2" is in dit geval dus enkel remap maar wat verder de grenzen opzoeken?
Die hebben ook geen turbo (over het algemeen).Omdat bij motoren het koppel nauwelijks verandert (onderin zelfs lager wordt) en het vermogen wordt vergroot door het maximale toerental te verhogen.
Had ik niet aan gedacht, andersom dan.
Vet!Gister bij Br-Performance geweest in raamsdonksveer voor een stage 2 tune en zeker tevreden hoe die nu rijdt.
Oude stage 1 tune was 484pk 641nm
Stage 2 tune is nu 510pk 683nm.
![]()
![]()
![]()
Reparatie aan occasions keihard verboden
Althans, dat blijkt uit een artikel van kwaliteitspublicatie El Pais. Het kan zijn dat er het een en ander ‘verloren gaat in de vertaling’, maar het lijkt er toch echt op dat ze bij de EU reparatie aan occasions willen gaan verbieden. Het idee erachter is dat de EU op deze wijze gebruikte auto’s met een verbrandingsmotor wil ontmoedigen.
Kan er toch nooit doorkomen?![]()
EU gaat reparatie aan occasions VERBIEDEN (zodat je een EV koopt)
Een nieuwe dag, een nieuw voorstel. Ditmaal willen ze bij de EU de reparatie op occasions verbieden om jouw in een EV te krijgen.www.autoblog.nl

Ze zijn helemaal van t padje daar in Brussel.
I'll take things that will never happen voor 500![]()
EU gaat reparatie aan occasions VERBIEDEN (zodat je een EV koopt)
Een nieuwe dag, een nieuw voorstel. Ditmaal willen ze bij de EU de reparatie op occasions verbieden om jouw in een EV te krijgen.www.autoblog.nl

Kheb ze maffere dingen zien voorstellen die uiteindelijk ook erdoor kwamen.